Misschien is het dan handiger om een transparante .png te maken. Daarnaast kan je niet een heleboel van die balkjes maken, maar als je het vorige doet dan heb je daar ook geen last meer van. Eventueel nog een klein object toevoegen zodat wel duidelijk is wat je geselecteerd hebt (kan ook gewoon met de tekstkleur uiteraard)
Overigens is het ook wel handig oom een soort van templates te maken voor elke afbeeldingen. Ik maak bijvoorbeeld eerst een nieuw plaatje van de 220*176 px. Hierna voeg ik twee afbeeldingen in (met afmetingen van de softkeys en statusbar) en zet die vervolgens op hun plaats. Daarna gooi ik pas het plaatje van de achterground erin. Daarna haal ik de afbeeldingen die de statusbar en de softkeys verantwoorden naar de bovenste lagen. Daarna inzoomen en het plaatje tussen de twee balken croppen zodat je het hoofdplaatje hebt. Even undo-en en dan weer een crop, maar dan op de statusbar. Daarna weer undo-en en de softkeys croppen. Vergeet hierbij dan niet om de afbeeldingen die dan de softkeys en de statusbar vertegenwoordigen onzichtbaar te maken

. Na elke crop overigens wel opslaan als .jpg he

.
Op deze manier kan je ook templates maken voor de popup en de desktop. Voor alle overige balkjes, highlights etc. kan je ook alvast afbeeldingen maken met de desbetreffende maten.
Succes ermee

.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o