Toon posts:

muiswiel probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren een goedkope optische muis van trust gekocht voor met m'n laptop te gebruiken.
Het is een optische muis (ps/2).
Ik heb ook de laatste nieuwe drivers geinstalleerd hoewel dit in xp niet echt nodig is.

Ik krijg het muiswiel maar niet aan de praat. Hoewel dit volgens de driver in orde zou moeten zijn.
Knowledge base (een grote, hoor) van trust afgezocht, niks van te vinden.

Iemand hier al ervaring mee?

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:16

w0w

Apparaat verwijderen, dan Windows drivers installeren, testen, werkt het niet verwijder je um nog een keer en dan met de Trust drivers?

Verwijderd

normaal zou die automatisch moeten werken. Vreemd. Toevallig niet bij de eigenschappen van de muis gekeken of hij niet op 0 regels verschuiven staat ingesteld?

Of was de kat in de buurt geweest? :+

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Een muis moe tje nooit drivers van installen maar gewoon als MS Intellimouse COmpatible als driver kiezen van windows zelf ;) Werkt perfect :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
ik heb zelf een ibm thinkpad en als ik de ps/2 connector daarvan gebruik en ervoor zorg dat ook nog de trackpoint in het toetsenbord werkt, dan werkt het scrollwiel inderdaad niet. dan detecteert hij nl. een 2knops muis.

wat je moet doen als je die aansluiting wilt gebruiken is in je laptop instellen dat als je een muis aankoppelt dat hij de interne muis uitschakelt. dan wordt de muis namelijk wel netjes gevonden zoals het hoort.

* [TazZ] heeft zo'n usb muisje met een verloopplug eraan naar ps/2 en gebruikt hem nu inmiddels gewoon op usb

If it ain't broke, fix it till it is...

• w0w

w0w

Een muis moe tje nooit drivers van installen maar gewoon als MS Intellimouse COmpatible als driver kiezen van windows zelf Werkt perfect
Nofi, maar dit is onzin! Bij sommige muizen worden de prestaties verbeterd (en soms zelfs verdubbelt) als je de drivers/software installeert!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

yojordi schreef op 08 februari 2004 @ 19:04:
[...]

Nofi, maar dit is onzin! Bij sommige muizen worden de prestaties verbeterd (en soms zelfs verdubbelt) als je de drivers/software installeert!
Niet helemaal bij minder bekende merk muizen is het wel het beste !!! Kijk ik kan me voorstellen dat je bij je veel te dure Logitech/MS Muis zoiets niet wil, maar het is wel conflict free zeg maar :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• w0w

w0w

Niet helemaal bij minder bekende merk muizen is het wel het beste !!! Kijk ik kan me voorstellen dat je bij je veel te dure Logitech/MS Muis zoiets niet wil, maar het is wel conflict free zeg maar
Bij Logitech en Microsoft kun je inderdaad beter wel de drivers installeren, maar zoals jij het zei klonk het alsof je beter bij geen één muis je drivers kon installeren :-)
Maarreh TS, lukt het al een beetje?
Pagina: 1