Toon posts:

AGP 1x????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn mobo ondersteunt AGP 2x en ik heb een Geforce 256. Maar als ik WCPUID doe en dan kijk bij AGP info staat er dat hij 1x en 2x support en bij Current staat 1x:? Draait mijn geforce nu op 1x terwijl hij 2x kan doen? Hoe kan ik hem dan instellen op 2x?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

In je BIOS...

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:56

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

En als je het op AGP 2x zet gaat de boel waarschijnlijk crashen op elk spel. Die MSI K7T Pro is toch een plankje met een AMD750 chipset? Die kan in combi met een Geforce 256 kaart geen AGP 2x gebruiken. Lukt op mijn Asus K7M plankje ook niet. Live with it......

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Topicstarter
In de BIOS heb ik al een keer gekeken maar daar vond ik nix.... maarja tis NIET een K7T Pro tis gewoon een K7 Pro met Athlon Slot-A.
en er zit een AMD Irongate Chipset op dus geen 750 neem ik aan.....

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Irongate == AMD750 :)

athena.tweakers.net/meuktracker.dsp?ID=310

Hiermee zou je de AGP settings moeten kunnen veranderen, maar zoals al gezegd gaat het ws crashen :(

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Weten jullie dat dan niet ?? de moet de kaart eruit halen en op 60 graden wassen maar vooral niet in de droger doen. En uiteraard je AGP poort op plug-n-play zetten.

Trouwens, waarschijnlijk een overbodige vraag, maar je north bridge staat toch wel naar het noorden gericht he, ander gaat het natuurlijk helemaal never nooit werken !!!!

Verwijderd

Zit je je te vervelen, beunhaas??? ;)

Als je nix zinnigs te zeggen hebt, doe 't dan ook niet! ;) *D

(op zich wel leuk verhaaltje btw 8-) )

Verwijderd

Zeg gbm, ga es ff lekker met je pik spelen terwijl ik ff m'n floppy formatteer in je zusjes floppydrive !!! :r wat een EIKEL !!!

ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim ?!?!?!? :?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Tsja, je zus wil ook wat heee.
Maarre zit ons niet zo te zieken en geef eens een normaal antwoord, als je het zo goed weet (zonder op je 'willy' getrapt te zijn).

Verwijderd

Kan die Beunhaas niet off line gezet worden,
met zijn domme opmerkingen.
Of zit er een steekje bij je los

Verwijderd

O ja over die AGP 1x, 1x of 2x het verschil merk je haast niet.

Verwijderd

Topicstarter
o maar met 3dmark2000 wel, ik heb mensen in die lijst gezien met 5500 met nog slechtere cpu dan ik maar wel met dezelfde videokaart.

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Het verschil tussen AGP 1x en AGP 2x is best groot (10-20%) Het verschil tussen AGP 2x en AGP 4x is niet zo groot (<5%). Ik heb ook een Geforce DDR op een Athlon 840 MHz en vergelijkbare systemen op een KX133 bordje halen 6000-6500 3Dmarks, terwijl ik 'maar' 5000 haal (en dat terwijl de Geforce OC-ed is naar 170/340). Dat is een groot verschil.

Pagina: 1