opgenomen worden in search engine

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-05 16:52
Hey,
Wij hebben thuis twee websites (waarvan één aan vervanging toe en één in ontwikkeling)
http://www.aendekerk.be en http://www.movingcool.be

Beiden hebben de meta-tag keywords (<meta name="keywords" content="...). Daar staan een heleboel keywords in.

Beide sites heb ik bij Google een hele tijd geleden toegevoegd bij Google. De Movingcool-site een jaar geleden, de andere een tweetal maanden geleden. Verschillende keren (om de paar maanden) heb ik deze bewerking herhaald omdat deze sites blijkbaar niet worden opgenomen?

Als ik nu twee keywords ingeef bij Google (vb. "Aendekerk" en "koeling") dan worden deze sites nooit gevonden.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Sluit Google bepaalde sites uit die niet aan bepaalde criteria voldoen?

Bedankt!

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 19:24
Was pas een topic over, moet je ff in de search opzoeken

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 11:49

Sosabowski

nerd

Google is wederom uw vriend.

edit:

Google leest geen meta tags :z

[ Voor 30% gewijzigd door Sosabowski op 08-02-2004 12:34 ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Google leest zeker wel meta tags. Als je een description tussen je meta zet, komt die netjes onder je link te staan, tussen de zoekresultaten.

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Google kijkt dus oa naar hoevaak er naar jouw site gelinkt wordt. Zo hebben we het klaargespeeld op 1 te staan in google met de site die ik beheer.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

crisp

Devver

Pixelated

hier is al vaak over gesproken in W&G, 2 recente topics die ik zo al in de topiclijst van de afgelopen maand kon vinden:

Site blijft onvindbaar in diverse zoekmachines
aanmelden van je site bij google.nl

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.