Ik ben van plan 2 mini zuiltjes te maken 
Laminaat:
Breedte: 19,5 CM
Lengte 1 meter 38
De speakers:
2x JS, 5 watt, 4 ohm. Diagonaal 10 CM, Verticaal/Horizonaal 8 CM, 4,5 CM diep

De zuiltjes worden ongeveer 60 CM hoog, en worden van Laminaat gemaakt. (Heb geen ander hout)
Hier het schema:

Nu mijn vraag, ik weet dat het top zal klinken omdat het ook maar simpele speakers/klankkasten zijn, maar ik heb toch nog de volgende vragen:
Wat is de goedkoopste manier om hier de kabels aan te krijgen? Zodat de achterkant er toch nog een beetje netjes uitziet ipv een kroonsteentje
Ik wil dus bijv. dat je het kan aansluiten dmv een tulpstekkertje ook. Dan moet ik dus het ding hebben waar je dat ding in kan steken en ook nog eens daarin kan monteren. Of zo'n ding dat je een knopje indrukt en dat je dan het kabeltje erin schuift, Maar die verkopen ze hier volgens mij niet (Alleen de Hema e.d. in de buurt...)
Is het verstandig achterin een bassgaatje te maken?
Misschien vind iemand het leuk m'n schema na te tekenen in autocad(??) en dan een 3D tekening te maken? Zodat het als het eind product eruit ziet
Kortom, heeft er iemand nog tips?
Laminaat:
Breedte: 19,5 CM
Lengte 1 meter 38
De speakers:
2x JS, 5 watt, 4 ohm. Diagonaal 10 CM, Verticaal/Horizonaal 8 CM, 4,5 CM diep

De zuiltjes worden ongeveer 60 CM hoog, en worden van Laminaat gemaakt. (Heb geen ander hout)
Hier het schema:

Nu mijn vraag, ik weet dat het top zal klinken omdat het ook maar simpele speakers/klankkasten zijn, maar ik heb toch nog de volgende vragen:
Wat is de goedkoopste manier om hier de kabels aan te krijgen? Zodat de achterkant er toch nog een beetje netjes uitziet ipv een kroonsteentje
Is het verstandig achterin een bassgaatje te maken?
Misschien vind iemand het leuk m'n schema na te tekenen in autocad(??) en dan een 3D tekening te maken? Zodat het als het eind product eruit ziet
Kortom, heeft er iemand nog tips?