Toon posts:

Hallo

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
elluw ik ben nieuw hier ff voorstellen

ben michael 16 jaar ik modell nu 2 weekjes ( n00b dus :'( )

mijn vraag wat hebben jullie tips sites dingentjes voor me, waarvan ik kan leren

michael. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09 17:16

Puck

W32.Deadcode.A

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

LOL.. ik denk dat je ver komt :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best verbatrin: ik denk dat dit niet de bedoeling is, maar goed dat hoor je wel van een modje o.i.d. maar ik zou eens kijken in "postje 3d stuff maar weer part......" daar staan een heleboel links naar site's waar je veel van kan leren. succes verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rofl lekkeren reactie denk doe is normaal en stel me voor meteen gezeik maar oke bedankt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hallo :w

Ik ben crisp en ik ben hier de grote boze moderator die met slotjes smijt :P

serieus: lees de FAQ eens; en voor 3D informatie check dit topic eens: [rml][ 3d] post je 3d stuff maar weer - part 17[/rml]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Welkom op GoT Verbatin, hopelijk vindj e het hier leuk. De tips die we je kunnen geven is vooral veel te lezen hier, veel zelf te proberen, veel te zoeken :) Daar leer je het meest van.

Als je echt met een brandende vraag zit die je niet zelf hebt kunnen oplossen na veel proberen en zoeken, kun je altijd een topic openen op dit forum. Zorg dat je erbij vermeldt wat je al geprobeerd hebt, waarom dat niet lukte, etc :)

Dan zal niemand er een probleem mee hebben om je te helpen. Het is verder verstandig om even alle regels en FAQs door te nemen, dat kan al een hoop gezeur schelen :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.