Ik heb sinds gisteren een eigen domein, namelijk www.godjira.net. Mijn mailserver werkt perfect en alle aliassen werken daarop goed. Ook mijn webserver kan bereikt worden vanaf het Internet. Nu heb ik een probleem, namelijk dat ik, wanneer ik in mijn Internet netwerk met IE naar www.godjira.nl of een andere variant ervan, zoals bijvoorbeeld forum.godjira.net, dan krijg ik een login scherm van mijn router. Nu heb ik mijn router zo ingesteld dat hij vanaf het Internet niet te bereiken is, dus dat kan het niet zijn. Het probleem lijkt te liggen in een link binnen in mijn netwerk dat zorgt dat wanneer ik mijn IP of domeinnaam intik hij automatisch naar 192.168.1.1 gaat (mijn ADSL router dus).
Ik heb als ADSL router een SMC7401BRA met de laatste firmware versie. Helaas heb ik na veel zoeken in de configuratie mogelijkheden niet de optie kunnen vinden om die link in mijn interne netwerk op te lossen. Heeft iemand enig idee waar dit kan zitten?
Ik heb als ADSL router een SMC7401BRA met de laatste firmware versie. Helaas heb ik na veel zoeken in de configuratie mogelijkheden niet de optie kunnen vinden om die link in mijn interne netwerk op te lossen. Heeft iemand enig idee waar dit kan zitten?