Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] paintjob e.d.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een tijdje het subforum CM&E te hebben ontdekt, ging ik hier steeds vaker rondkijken was ik steeds meer onder de indruk daarom ben ik zelf ook mijn case gaan modden :+
Als eerste ging ik naar norrod om een mooie kast te halen, ze hebben niet zo veel keus maar ik vond de chieftec wel mooi..
Eerst ging ik hem binnenin maar us spuiten in een blauwe kleur, helaas was het op dit metaal paars/blauw maar dat vond ik opzich ook wel een mooie kleurtje.
De frontje heb ik eraf gehaald om hem blauw te spuiten..
Mijn dvd-rw+dvd/cdrw+floppy heb ik allemaal zilver gespoten, omdat dit de zelfde kleur is als mijn kast..
maja genoeg gelult hier zijn wat pics :
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010044(2).JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010049(2).JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010051(2).JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010052(2).JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010053(2).JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010056(2).JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010046.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010049(3).JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010051(3).JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010052(3).JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010053(3).JPG

wat er nog gedaan gaat worden binnenkort:
de radiator boven de voeding heeft niet egt nut zo en wordt verplaatst naar de achterkant van de kast hierdoor kan ik de kabels bij mijn 5 1/4 " spul ff wat opruimen want daar is nu helaas nog geen ruimte voor..

Specs:
barton 2500+@2400Mhz (12,5x192) @ 1,775V
A7N8X
2x 512MB DDR 400 2,5-2-2-10
Ati Radeon 9700 pro
Terratec 5.1 sky via (optisch) DTS versterker
30cm CCFL 1x rood & 1x blauw
1x rounded green CCFL
1x DUAL UV CCFL set
2x EL TAPE blauw 150cm

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 11:53 ]

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 11:47

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Ziet er netjes uit hoor _/-\o_

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:47

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als je alle plaatjes nou even resized....
code:
1
[img=640]url van plaatje[/img]

Ziet er verder wel apart uit, vooral die band om de slangen. Lijkt wel zo'n carnaval slinger :P
Nice work. :Y)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
je case ziet er zo wel netjes uit, het is niet helemaal mijn smaak maar dat hoeft natuurlijk ook niet :)

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 21:24

DaRoot

Some say...

Is dat een CCFL onder je behuizing? Of doe je dat met LED's? Is ook wel iets voor mijn Antec-case.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hrm originele kleuren maar absoluut niet mijn smaak.

En ik vind de binnenkant eigenlijk nog vrij rommelig.

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Heel netjes gedaan :)
Om toch maar ff mezelf te zijn moet ik altijd ergens om zeiken:
Misschien kan je dat electric wire strip (of hoe het heet B) ) iets strakker om je slangetjes maken en als je je pompje en reservoir recht zet ziet het er net iets beter afgewerk uit. Het lijkt zoals Redfish zei een beetje rommelig zo.

verder, heel netjes voor een eerste mod :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Vermicellisoep op 06-02-2004 18:32 ]

Nooooh! Stahp!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

kan je is een detail foto posten van je reservoir?

verder ziet het er wel aardig uit :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
REDFISH schreef op 06 februari 2004 @ 18:29:
Hrm originele kleuren maar absoluut niet mijn smaak.

En ik vind de binnenkant eigenlijk nog vrij rommelig.
ja weet ik het daarom ga ik mijn radiator achter de kast doen zodat ik de kabels kan opruimen...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010056(3).JPG daar was ie al :)

iemand nog tips om mijn kast mooier te maken???
DaRoot schreef op 06 februari 2004 @ 18:29:
Is dat een CCFL onder je behuizing? Of doe je dat met LED's? Is ook wel iets voor mijn Antec-case.
het is een rode CCFL

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 11:56 ]

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Ja had misschien beter alleen blauw of alleen paars kunnen gebruiken omdat je zo alle kleuren door elkaar krijgt en dat geeft een rommelig effect.

Maar verders mooie casemod :*)

Signature unavailable

Verwijderd

ik vind het super lelijk, dit zet je toch niet in een (huis) kamer dat ziet er gewoon niet uit. een mooie witte (met eventuele kleuraccenten) kast is veel mooier.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

sorry met detail bedoel ik toch een foto waar je het reservoir beter kan zien.. kan hem nog niet goed zien.. zeikerd ben ik hé

maar heb je hem zelf gemaakt of gekocht?

zie ik het goed dat de radiator geen fans op staan?

• idioteque
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

idioteque

Citius, Altius, Fortius

Ik denk dat dat resevoir die ronde is van dangerden.
En ik zie toch echt een groene ccfl fan op ze radiator :)

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Ziet er grappig uit. Kabels mooi weggewerkt. Maar de kleurencombinatie is waardeloos :P

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Chil kassie alleen zoals de andere zeggen te veel kleuren, maar voor de rest ziet et er mooi uit

Blaad

• Vermicellisoep

Vermicellisoep

Nonsultant

idioteque schreef op 06 februari 2004 @ 19:30:
Ik denk dat dat resevoir die ronde is van dangerden.
En ik zie toch echt een groene ccfl fan op ze radiator :)
Z'n radiator ligt volgens mij op z'n PSU (zie foto 1) dat blauwe ding bij die groene ccfl fan is een invertertje (zie foto 1+3)

Nooooh! Stahp!

• BLN
  • Laatst online: 13:39

BLN

Als je ff kick wil doen, doe dan uv ccfl tape om je slangen heen. dan lichten ze pas vet op. doe die blauwe tape om je drive bays ofzow. en dat licht onder je kast moet echt weg. doe daar gewoon blauw of groen. Some colours just don't mix.

If it ain't broken, don't fix it

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:48

AMDFreak

Intel is zo..

wow, wel drukke kleuren, maar dat is meer een kwestie van smaak d8 ik zo.

Verder nice watercoolingleidingen :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 01:55

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

ligt het nou aan mij of is die die onderste cd speler slecht gespoten???

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/P1010049(2)-detail.jpg

maar voor de rest leuke kast, leuk gedaan alleen wat de rest ook al zegt is dat de kleuren een beetje te veel is

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 16:38 ]

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Verwijderd

Topicstarter
de onderste cd speler is alweer wat gekrast, hij kwam ergens tegenop :(
spuit hem binnenkort nog een keer...
over die kleuren :
ik heb nooit UV aan samen met de andere CCFLs, of ik heb uv aan met dat tape of ik heb de andere lampen met het tape aan...
het reservoir heb ik zelf gemaakt hoor!!
met 2 messing inschroevverbindingen en een afstop... :)
welke kleuren vinden jullie niet passen dan?
blauw en paars vind ik niet zo mooi.,.
ik heb 2 radiatoren.. een achter de groene CCFL, daar zit ook nog een 120mm fan aan de andere kant van het rad.. en nog een boven de voeding, die is passief omdat daar geen fans meer pasten em boren bovenin mijn kast vind ik lelijk, ik verplaats dat ding dan ook naar achter mijn kast vandaag of morgen want nu neemt hij volgens mij alleen maar warmte op van de voeding..
brinkdinges schreef op 07 februari 2004 @ 11:57:
[...]

Kabels mooi weggewerkt? Dat vond ik juist niet, maarja :P
dat komt als mijn radiator daar weg is en ik wat ruimte heb :)
ReseTTim schreef op 06 februari 2004 @ 19:24:
[...]

sorry met detail bedoel ik toch een foto waar je het reservoir beter kan zien.. kan hem nog niet goed zien.. zeikerd ben ik hé

maar heb je hem zelf gemaakt of gekocht?

zie ik het goed dat de radiator geen fans op staan?
radiator onder zitten 2 fans
zelfgemaakt reservoir!! hoe wil je de foto dan??
BiX schreef op 07 februari 2004 @ 00:23:
Als je ff kick wil doen, doe dan uv ccfl tape om je slangen heen. dan lichten ze pas vet op. doe die blauwe tape om je drive bays ofzow. en dat licht onder je kast moet echt weg. doe daar gewoon blauw of groen. Some colours just don't mix.
UV tape heb ik nog niet gezien :'(

iemand nog TIPS ??

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 12:03 ]

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Kabels mooi weggewerkt? Dat vond ik juist niet, maarja :P

Casemod: Cubeleon

Verwijderd

Mooie kast, spelers zijn b'tje slecht gespoten alleen en een b'tje te glimmend naar mijn mening... Ook de kabels nog even wat beter wegwerken want dit is een grote rotzooi.. Verder is het een mooi kastje :)

Verwijderd

jammer idd van de 2de cdrom, maar verder ziet het er netjes uit.. goeie combi van kleuren imo

• BLN
  • Laatst online: 13:39

BLN

Zoek anders ff op google. ik weet cker dat t r is. Anders doe je die tape weg en doe je blacklight leds. die zijn niet duur en je kan r leuke dingen mee doen(looplichtje in je water)

If it ain't broken, don't fix it

• Vermicellisoep

Vermicellisoep

Nonsultant

Ligt het nou aan mij of zijn je waterkoelingsslangen echt zo overdreven dik?? :?
Mijn home made waterkoeling krijgt slangetjes van 7 mm, moet ik me erg schamen voor deze opmerking? B)

Nooooh! Stahp!

Verwijderd

is dat witte wat je bij te kooling hebt ijs? of lijkt dat maar zo

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 11:42:
radiator onder zitten 2 fans
zelfgemaakt reservoir!! hoe wil je de foto dan??
dichterbij! groter in beeld. zo kan ik hem toch niet goed zien..

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik vind het er eigenlijk niet uit zien :/
In het donker met al die verschillende ccfl's is wel leuk maar het is net een kermis...

En je hebt de airtrap/refill niet goed afgevuld, bij een stootje komt er (lijkt me) al een luchtbel in je systeem

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Sorry , maar al die kleurtjes bij elkaar. Het lijkt wel een soort tele-tubbie achtige show. Houd het gewoon bij een simpele kleuren combi en kijk goed naar andere voorwerpen met kleurencombi's als je het niet weet. Dit staat totaal niet imo. Die stripjes om de slangen heen geven het geheel net een soort "verjaardag feest" sfeer. Je kabels lopen ook allemaal schots en scheef door elkaar. IMO had je beter de case kunnen laten zoals ie was....

Raku

Verwijderd

ik vind het ook niet zo denderend, ook hoe die ccfl schakelaar uit je 3,5" gat hangt... :|

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 01:46 ]

Verwijderd

Kvind dat je wel iets .. uhum een boel meer aand8 mocht besteden aan de afwerking.. en tis net een kermis.. nofi..

Als je er iets meer tijd aan besteeds kom je tot een veel mooier eindresultaat :7

** Opbouwende Kritiek ** ( voor de mensen die het als flame zien )

Verwijderd

Geen mooie kleuren? Ach..als hij het maar mooi vindt toch?
En het is zijn 1e casemod..dan mag je wel wat fouten maken.

Ben zelf ook bezig te modden..maar heb een iets andere aanpak.

-Veel gelezen over verf, primers etc. etc.
-Kleurenstaaltjes gehaald bij de Gamma.
-Een schets gemaakt in Photoshop. Ik had het liever 3d gemaakt, maar 3Dstudiomax en Lightwave daar begrijp ik geen reet van.

Het is altijd handig om een schets te maken. Weet je een beetje hoe het eruit komt te zien.

Verwijderd

Topicstarter
Vermicellisoep schreef op 07 februari 2004 @ 22:50:
Ligt het nou aan mij of zijn je waterkoelingsslangen echt zo overdreven dik?? :?
Mijn home made waterkoeling krijgt slangetjes van 7 mm, moet ik me erg schamen voor deze opmerking? B)
dat zijn de slangen van tygon, die zijn heel dik (10mm/16mm).. ze buigen daarom ook helemaal niet...heerlijke slangen :9~ , 7mm is trouwens best wel dun..
BiX schreef op 07 februari 2004 @ 22:13:
Zoek anders ff op google. ik weet cker dat t r is. Anders doe je die tape weg en doe je blacklight leds. die zijn niet duur en je kan r leuke dingen mee doen(looplichtje in je water)
mwa ik vond dit ook wel heel mooie eigenlijk en UV heb ik er al in :)
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 20:08:
jammer idd van de 2de cdrom, maar verder ziet het er netjes uit.. goeie combi van kleuren imo
vanmiddag opnieuw spuiten :)
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 15:18:
Mooie kast, spelers zijn b'tje slecht gespoten alleen en een b'tje te glimmend naar mijn mening... Ook de kabels nog even wat beter wegwerken want dit is een grote rotzooi.. Verder is het een mooi kastje :)
ga vanmiddag me radiator achter de kast doen zodat ik de kabels wat kan opruimen :)..
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 01:45:
ik vind het ook niet zo denderend, ook hoe die ccfl schakelaar uit je 3,5" gat hangt... :|
nog geen tijd voor gehad heb ook andere dingen te doen dan een comp ... 8)7
Simulated Zero schreef op 08 februari 2004 @ 01:03:
Sorry , maar al die kleurtjes bij elkaar. Het lijkt wel een soort tele-tubbie achtige show. Houd het gewoon bij een simpele kleuren combi en kijk goed naar andere voorwerpen met kleurencombi's als je het niet weet. Dit staat totaal niet imo. Die stripjes om de slangen heen geven het geheel net een soort "verjaardag feest" sfeer. Je kabels lopen ook allemaal schots en scheef door elkaar. IMO had je beter de case kunnen laten zoals ie was....
ik heb nooit alle kleuren bij elkaar aan...
Oxigun schreef op 08 februari 2004 @ 00:59:
Ik vind het er eigenlijk niet uit zien :/
In het donker met al die verschillende ccfl's is wel leuk maar het is net een kermis...

En je hebt de airtrap/refill niet goed afgevuld, bij een stootje komt er (lijkt me) al een luchtbel in je systeem
wat zou er volgens jou fout aan zijn?? zit geen een luchtbel in me systeem :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 15:02 ]

Verwijderd

nog geen tijd voor gehad heb ook andere dingen te doen dan een comp ... 8)7
als het nog niet af is moet je nog geen topic openen }:O

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 14:57:
[...]

ik heb nooit alle kleuren bij elkaar aan...
Kun jij de kleuren van je case ook aan en uitzetten dan 8)7

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Simulated Zero schreef op 08 februari 2004 @ 22:56:
[...]

Kun jij de kleuren van je case ook aan en uitzetten dan 8)7
nee maar dat is de buitenkant en de lampen zitten binnen en staan alleen aan als het donker is dus dan zie je de kast niet meer...
Pagina: 1