Na een tijdje het subforum CM&E te hebben ontdekt, ging ik hier steeds vaker rondkijken was ik steeds meer onder de indruk daarom ben ik zelf ook mijn case gaan modden 
Als eerste ging ik naar norrod om een mooie kast te halen, ze hebben niet zo veel keus maar ik vond de chieftec wel mooi..
Eerst ging ik hem binnenin maar us spuiten in een blauwe kleur, helaas was het op dit metaal paars/blauw maar dat vond ik opzich ook wel een mooie kleurtje.
De frontje heb ik eraf gehaald om hem blauw te spuiten..
Mijn dvd-rw+dvd/cdrw+floppy heb ik allemaal zilver gespoten, omdat dit de zelfde kleur is als mijn kast..
maja genoeg gelult hier zijn wat pics :

wat er nog gedaan gaat worden binnenkort:
de radiator boven de voeding heeft niet egt nut zo en wordt verplaatst naar de achterkant van de kast hierdoor kan ik de kabels bij mijn 5 1/4 " spul ff wat opruimen want daar is nu helaas nog geen ruimte voor..
Specs:
barton 2500+@2400Mhz (12,5x192) @ 1,775V
A7N8X
2x 512MB DDR 400 2,5-2-2-10
Ati Radeon 9700 pro
Terratec 5.1 sky via (optisch) DTS versterker
30cm CCFL 1x rood & 1x blauw
1x rounded green CCFL
1x DUAL UV CCFL set
2x EL TAPE blauw 150cm
Als eerste ging ik naar norrod om een mooie kast te halen, ze hebben niet zo veel keus maar ik vond de chieftec wel mooi..
Eerst ging ik hem binnenin maar us spuiten in een blauwe kleur, helaas was het op dit metaal paars/blauw maar dat vond ik opzich ook wel een mooie kleurtje.
De frontje heb ik eraf gehaald om hem blauw te spuiten..
Mijn dvd-rw+dvd/cdrw+floppy heb ik allemaal zilver gespoten, omdat dit de zelfde kleur is als mijn kast..
maja genoeg gelult hier zijn wat pics :
wat er nog gedaan gaat worden binnenkort:
de radiator boven de voeding heeft niet egt nut zo en wordt verplaatst naar de achterkant van de kast hierdoor kan ik de kabels bij mijn 5 1/4 " spul ff wat opruimen want daar is nu helaas nog geen ruimte voor..
Specs:
barton 2500+@2400Mhz (12,5x192) @ 1,775V
A7N8X
2x 512MB DDR 400 2,5-2-2-10
Ati Radeon 9700 pro
Terratec 5.1 sky via (optisch) DTS versterker
30cm CCFL 1x rood & 1x blauw
1x rounded green CCFL
1x DUAL UV CCFL set
2x EL TAPE blauw 150cm
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 11:53 ]