Geen geluid uit terratec aureon 5.1 sky

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn terratec geluidskaart zoals ik de topic titel al te zien is komt er helemaal geen geluid uit.

Ik heb hem netjes ingebouwd (onboard sound uigeschakeld) nieuwste drivers geinstalleerd. Dit ging allemaal goed en volgens windows zijn er ook geen conflicten en de kaart word perfect herkend.

Winamp en andere programmas spellen ook lekker af en zeggen niet dat ze geen output kunnen vinden oid. Ik heb aan de kaart een versterker zitten met daar weer aan een HD500. Als ik de plug uit mijn geluids kaart haal en bijv. in mij discman doe geeft hij wel geluid dus met de versterker en koptelefoon is niets mis.

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
De uitgan heb ik iig aan de praat en ik heb nu goed geluid alleen het opnemen wil nog niet echt :(.
Als ik iets opneem en ik luister het terug dan lijkt t net alsof het in slow motion word afgespeeld.

Iemand enig idee ?

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
The Doctor schreef op 06 februari 2004 @ 15:25:
De uitgan heb ik iig aan de praat en ik heb nu goed geluid alleen het opnemen wil nog niet echt :(.
Als ik iets opneem en ik luister het terug dan lijkt t net alsof het in slow motion word afgespeeld.

Iemand enig idee ?
terratec sky geluid traag

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
Own lomp |:(
Helemaal niet gezien.
IP-Voice aanzetten hielp perfect :)