Ik ga dit pararen:
1. Daarom zijn ze _juist_ gekozen. Mensen die niet of nooit op het forum komen kennen de regels niet zo goed. Mensen die er veel komen weten veel beter wat ze wel en niet kunnen maken. En waar de lol ophoud en het vervelende begint. Daarbij wordt er van mensen die hier juist veel komen veel meer "gepikt" dan van "nieuwelingen".
2. Dat hebben ze duidelijk wel.
Op dinsdag 12 december 2000 13:16 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik ga meestal uit van de volgende stappen:
1. Topic mag geen ranzigheden, flames of illegale zaken bevatten. Als dat wel zo is -> dicht
Als aan 1 voldaan wordt:
2. Topic moet ergens over gaan. Oftewel, er moet informatie in staan die interessant is voor anderen dan alleen de topicstarter of er moet een discussie (kunnen) onstaan die wel ergens over gaat. In dat geval mag ie open blijven.
Als een topic aan 1 en 2 voldoet mag ie open blijven. De grens zal altijd een beetje vaag blijven, het hangt erg af van de richting die een thread opgaat. Soms kan het handiger zijn een thread te sluiten voordat het uit de hand loopt, omdat je kan zien dat er irritatie onstaat. Je moet daar gewoon ervaring in krijgen.
Lijkt mij dat dit wel redelijk duidelijk is, als er echter vragen zijn, kunnen ze op zo goed als elk moment bij een modje of adje terecht.
3. Dat doen ze dus _wel_
4. Welke willekeur? Mensen zijn altijd een beetje subjectief, dat kan niet anders. Mensen zijn geen robots.
Verder zou ik je willen vragen
hier verder te gaan met de discussie.