Een eigen mening over een videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• blueline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:41
He allemaal,

ik wil een nieuwe videokaart kopen en nu is mijn oog is gevallen (auw) op de MSI GeForce FX5600 XTD 256Mb. En nu wil ik jullie EIGEN mening eens horen van deze kaart.
En dan bedoel ik DEZE kaart, dus van MSI en dit type

Voordat ik meteen een slotje krijg, ik heb deze kaart al op internet opgezocht en wil gewoon persoonlijke meningen weten over DEZE kaart. En gezocht op GOT.

He jongens (en meisjes) alvast bedankt voor de reactie.

[ Voor 5% gewijzigd door blueline op 05-02-2004 07:56 ]

The ones with the greatest power protect those who don't.

Verwijderd

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)
blueline schreef op 05 februari 2004 @ 07:48:
Voordat ik meteen een slotje krijg, ik heb deze kaart al op internet opgezocht en wil gewoon persoonlijke meningen weten over DEZE kaart.
Een ervaring is iets persoonlijks.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 07:52 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Dit heeft weinig zin, zo'n topic. En op deze manier kunnen we voor élk stuk hardware wel een ervaringen topic beginnen, iets wat ondoenlijk is natuurlijk.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:33

Remy

I usually get 100% accuracy

blueline schreef op 05 februari 2004 @ 07:48:
...

Voordat ik meteen een slotje krijg, ik heb deze kaart al op internet opgezocht en wil gewoon persoonlijke meningen weten over DEZE kaart. En gezocht op GOT.
...
Dit soort topics zijn gewoon niet de bedoeling in V&B, zie ook hier. Als zulke topics worden toegelaten, staat binnen de kortste keren V&B vol met "welke videokaart moet ik kopen??" topics, en dan is het maar zoeken naar de echt interessante topics. Dicht dus.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.