Toon posts:

websspace.com

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg om een pakket te nemen bij websspace.com

Weinig geld voor veel MB's. Alleen: zijn ze betrouwbaar? Ik bedoel, het is wel erg weinig geld voor de vele MB's die je krijgt.

Geen factuur, niets. Puur een mailtje dat je het geld moet overboeken. Wel wordt de mail snel beantwoord. Maar hier ook net iets te mooi:

na wat informeren van mijn kant:
Ja we bieden ook SSH-access.
En het is zeker mogelijk om de paramaters van PHP te veranderen, top op een
bepaald level weliswaar. Maar mits aanvraag kunnen wij dit ook voor jou
instellen.
Elke user gebruikt bij ons een eigen apache.
Ik vroeg me af of er g.t.n mensen zijn die hier ervaring mee hebben.. Oplichterij of een goede provider??

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:46

jep

Weet niet of dit topic wel mag hier nog. Maar 't is er weer een van de velen. 9,95 voor een pakketje van een jaar. ;).......tsja...uhh.. trek je eigen conclusief.

offtopic:
Die site, waar maken ze die toch mee :P Zie elke dag een paar hosting bedrijven met delfde website.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

100% uptime guarantee
jaja :z

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Ik zit bij Cybrisk.com en die zijn iets duurder op jaar basis maar wel zeer goed.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Ja we bieden ook SSH-access.
En het is zeker mogelijk om de paramaters van PHP te veranderen, top op een
bepaald level weliswaar. Maar mits aanvraag kunnen wij dit ook voor jou
instellen.
Elke user gebruikt bij ons een eigen apache.
Wat is dat ontzettend onprofessioneel verwoord zeg; een spelfout, een erg rare grammaticale fout en "een eigen apache", dat klinkt alsof je 'een eigen Mercedes' van de zaak krijgt. Een eigen Apache-webserver bedoelen ze. Puur vanwege deze indruk zou ik al niet met een bedrijf als deze in zee gaan.

Onthoud trouwens wel: geen factuur is geen overeenkomst. Als ze de toko van de een op de andere dag sluiten, kun je denk ik naar je geld fluiten. dat rijmt :)

[ Voor 46% gewijzigd door Bergen op 05-02-2004 03:06 ]

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

GerbenW schreef op 05 februari 2004 @ 03:01:
Als ze de toko van de een op de andere dag sluiten, kun je denk ik naar je geld fluiten. dat rijmt :)
En ik rijm lekker verder:

lezen, lezen, lezen is ook een vak
Er stond iets over in de I&T FAQ

Je hebt een of andere site: www.webhosters.nl waar je ervaringen kan vinden... Misschien heb je daar wat meer aan dan hier een ongewenst topic te openen.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• we_are_borg
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Ch!pY-J schreef op 05 februari 2004 @ 04:53:
[...]

En ik rijm lekker verder:

lezen, lezen, lezen is ook een vak
Er stond iets over in de I&T FAQ

Je hebt een of andere site: www.webhosters.nl waar je ervaringen kan vinden... Misschien heb je daar wat meer aan dan hier een ongewenst topic te openen.
Ik had daar zelf al gekeken voor de TS maar kon niets vinden op Webhosters, Webhostingtalk NL en Com. Misschien dat er iets in de nieuwsgroepen staat, zal zo eens kijken.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog ff wat nagezocht..

Naam&adres registrar domein is dezelfde als de naam in het mailtje.. Scheelt weer.

Ze komen op zich wel prima op me over.. Snelle beantwoording van de mail ed.
En dit is ook niet de enige in zijn soort. Er zijn wel meerdere providers die zo weinig rekenen voor webspace..

Verwijderd

Zijn genoeg goedkope hosters. Mijn ervaring is dat je vooral naar kwaliteit (uptime, professionaliteit) en service moet kijken!

• RobbertC
  • Nu online
jep schreef op 05 februari 2004 @ 02:32:
Weet niet of dit topic wel mag hier nog. Maar 't is er weer een van de velen. 9,95 voor een pakketje van een jaar. ;).......tsja...uhh.. trek je eigen conclusief.

offtopic:
Die site, waar maken ze die toch mee :P Zie elke dag een paar hosting bedrijven met delfde website.
Precies :) 9,95 per jaar? Hard wegrennen, het kan gewoon niet dat een bedrijf service verleent voor €0.83 per maand.

offtopic:
Templatemonster.com, allemaal van die standaard veel-te-amerikaanse layouts voor een habbekrats ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
FAQ Internet & Telefonie

Lees die eens door :)

[ Voor 93% gewijzigd door Xandrios op 05-02-2004 17:02 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.