Daar ben ik weer, na 1,5 week(

) weg te zijn geweest i.v.m. het volgende:
Zaterdag 21 Augustus, ~19:00:
Ik zit fijn te tweaken op tweakers.net, terwijl ik onderussen de pas ontdekte (voor mij dan

) 3dmark run. Na uitgetweakerd te hebben, besluit ik eens te gaan kijken hoe het met 3dmark zit. Na de 1ste test kreeg ik allemaal van die rood/groen/geel/blauw enz streepjes in beeld. Ik schrik me KAPOT

en gooi gauw de stekker eruit. Nadat de pc een uurtje gerust heeft (dacht ik) zette ik hem weer aan en nu blijven die streepjes vastzitten...
Ik helemaal in paniek... En gelijk bellen naar Medion. Wat krijg ik te horen?? "We zijn geopen op werkdagen vam 10 to...." Dus morgen maar bellen.
Zondag 22 Augustus, 10.00:
Zodra de Medion helpdesk geopend was, belde ik erheen. Ik kreeg een erg vriendelijke man aan de dure lijn, die zei direct dat het de videokaart was. Even mijn gegevens doorgegeven en toen zei de medewerker dat ik 100% zeker binnen drie dagen werd teruggebeld werd door ICC, het bedrijf dat zich bezighoudt met reparatie van Medion PC's (op het bonnetje stond het adres
www.computerhulp.nl en de telefoonnummer 09002020748), als ik niet werd teruggebeld, moest ik weer naar Medion bellen en maakten ze er een spoedreparatie van.
Na vriendelijk afsluiten van het gesprek, was ik weer eens blij dat ik een Medion heb en toen heb ik nog een fijne dag gehad.
Woensdag 25 Augustus, ~17.00:
Na drie dagen gewacht te hebben, heb ik nog steeds niks vernomen van ICC. Ik bleef rustig en belde naar Medion voor een spoedreparatie. Dacht ik.
Ik kreeg een ongelooflijk asociale limburger aan de lijn met een erg onvriendelijke stem (het leek net of die steeds schreeuwde), ik bleef nog altijd rustig, en legde de situatie aan hem uit. Hij schreeuwde nog harder en zei dat ICC niet binnen 3 maar binnen 5 dagen en dat ik maar gewoon moest afwachten. Ik probeerde hem nog duidelijk te maken van ze zondag zeiden, maar medewerking?? Nee hoor.
Vrijdag 27 Augustus, ~17:00:
Na 5 (!) dagen niets van ICC vernomen te hebben ben ik WEER gaan bellen met Medion, na 20 (!) minuten in de "ogenblikje a.u.b." stand gewacht te hebben kreeg ik weer die vriendelijke man

Hij zei dat er helemaal niets van klopte en dat ik gewoon binnen 3 dagen teruggebeld moet worden... En als er geen gehoor is, moet ik gaan bellen om een spoedreparatie te maken (komt wel een beetje bekend voor, ofniet

)
Omdat ik na 5 uur belde, was alles al dicht en alle medewerkers al vertrokken (waar zijn die telefonisten dan voor?) en dat ik z.s.m. word teruggebeld en wordt er een spoedafspraak gemaakt. Wanneer? Minimaal maandag. Weer een weekend zonder tweakers...
Maandag 30 Augustus, 12:00:
Na 3 uur gewacht te hebben, besloot ik om niet te gaan afwachten tot ze terugbellen en zelf gaan bellen.
Weer de situatie uitgelegd, meneertje snapte alles (godzijdank

) en zei hij dat ik al op de bellijst sta van ICC en binnen een paar uur al word gebeld (ja, sorry hoor maar ik sta al een week in de bellijst van jullie...).
En nu werd het pas spannend... ICC brak alle Olympische- en Wereldrecords door na 3 uur terug te bellen!!!

ICC! Eindelijk ACTIE!.
De afspraak werd gemaakt voor donderdag (vandaag). Ik moest een reisje naar 6 flags uitstellen, maar dat vond ik dan ook helemaal niet erg na al dit meegemaakt te hebben...
Donderdag 2 September, ~15:00
Er stopt een busje van ICC voor onze voordeur, er komt een rokende vent naar buiten, en binnen 30 seconden deed de PC het weer. Hij keek even naar 3dmark en zei dat het een goed resultaat was (die ik niet opgeslagen heb

) Ik krijg een fijn reparatie bewijs, De "VGA ATI 9800 128 MB DDR" is weer helemaal terecht. Nu maar hopen dat er binnen die 2,5 resterende garantiejaren er nix maar gebeurt.. (ff afkloppen).