CSL aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.951 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Krijg hier zojuist het Kruidvat krantje binnen:

Cybermaxx (powered by medion):
-mobiele MAD Athlon XP-M 2500+ (45W)
- ATI IGP 320M (tot 128MB gedeeld geheugen)
- 512MB DDR-RAM geheugen (2 x 256)
- 40GB hardeschijf
- 15,4" scherm, W-XGA
- DVD+R brander
- 10/100Mbit LAN & 56K V.90 Modem :P
- Externe AC adapter & Li-ionbatterij
- 2,9KG schoon aan de haak incl. batterij
- inclusief gratis draagtas, muis en 128MB MP3-speler/USB Stick

1098,-

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:58
ik was er vanmiddag toevallig :P
[center]clickable[/]Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/c.daudt/kruidvat_klapjap.jpg

wel grappig dat ze zelfs het wattage van de proc erbij zetten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Killalot op 14-08-2004 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

hebben jullie hier een mening over?

Ik wil em vooral gebruiken voor school werk, daarvoor schaf ik de laptop ook aan.

Hebben jullie nog andere ideeën?

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~leopelser/AH-notebookklein.jpg

De grote afbeelding, om te lezen :)

Ikzelf vind de Wireless LAN, 512 DDR en de DVD brander positief

Nu zie ik net de Kruidvat Laptop.. welke heeft de beste prijs - kwaliteitsverhouding?

Alvast bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ook in je vorige topic is gepost lijken beide notebooks wel erg veel op elkaar :P

Cybermaxx...... Micromaxx......

Beide grote schermen, lijkt mij vrijwel geen verschil in te zitten. Aan jou de keuze welke zaak je het meest vertrouwd. Kruidvat of AH (of geen van beide ;) )

offtopic:
Of lijken ze nou niet op elkaar? Dank je Crash voor de misleiding :P )

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 21:50:
Zoals ook in je vorige topic is gepost lijken beide notebooks wel erg veel op elkaar :P

Beide grote schermen, lijkt mij vrijwel geen verschil in te zitten. Aan jou de keuze welke zaak je het meest vertrouwd. Kruidvat of AH (of geen van beide ;) )
Argh...als ik het geld had :/ , had ik hem direct gekocht...denk toch even maar gaan sparen....maar dan zijn er weer andere questies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 21:50:

Ten eerste vind ik wel degelijk verschillen tussen de systemen, mobo en de opties wireless lan, Tv-tuner enz.

Ten tweede ik werk bij de AH (parttimer) .. dus ik vertrouw ze wel. Hoe denk je anders dat ik aan het boekje kom.. officieel mag het niet eens voor maandag versprijd worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 21:59:
[...]

Ten eerste vind ik wel degelijk verschillen tussen de systemen, mobo en de opties wireless lan, Tv-tuner enz.

Ten tweede ik werk bij de AH (parttimer) .. dus ik vertrouw ze wel. Hoe denk je anders dat ik aan het boekje kom.. officieel mag het niet eens voor maandag versprijd worden >:)
Ik had er onder gezet:

offtopic:
Of lijken ze nou niet op elkaar? Dank je Crash voor de misleiding :P

Maar je hebt gelijk ;) . Merknamen lijken alleen wel erg veel op elkaar. Medion Holding toevallig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Cyber en Micromaxx zijn idd beide van Medion, alleen verkoopt de Kruidvat Cybermaxx PC's en laptop's en de AH dus (bijna) hetzelfde alleen dan met een Micromaxx sticker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op 14 augustus 2004 @ 22:06:
Cyber en Micromaxx zijn idd beide van Medion, alleen verkoopt de Kruidvat Cybermaxx PC's en laptop's en de AH dus (bijna) hetzelfde alleen dan met een Micromaxx sticker :)
offtopic:
De helpdeskmedewerkers van Medion moeten er toch ook gestoord van worden? Welke van de 15 pc's heeft u?

@Olaf: Ik zou dan gaan voor de aanbieding bij de AH. Tv-tuner en Wlan spreken mij wel aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 22:08:
[...]

offtopic:
De helpdeskmedewerkers van Medion moeten er toch ook gestoord van worden? Welke van de 15 pc's heeft u?
offtopic:
Daarom moet je ook altijd het serienummer bij de hand hebben ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Sir_Killalot op 14-08-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 22:08:
[...]

@Olaf: Ik zou dan gaan voor de aanbieding bij de AH. Tv-tuner en Wlan spreken mij wel aan.
Ik had precies dezelfde gedachte.. dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat Albert je er geen mp3player bij geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11-2021

ibr

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 18:03:
Wel jammer dat Albert je er geen mp3player bij geeft...
Nou ja... Ik denk dat DAAR niet veel van moet verwachten.. Aangezien zelfs de bekende merk Packard Bell naar mijn mening niet zo erg goede mp3-spelers maakt.

En je moet natuurlijk op de laptop letten en niet op de extra's! Liever een paar honderd € meer uitgeven dan een ding kopen dat zo uiteen valt. Het kan natuurlijk ook dat je een goedkope èn goede laptop hebt.. Maar volgens mij moet je dan toch bij de "expert" ;) Aldi zijn. Afwachten tot de laatste "originele" Medion zou ik zeggen!

[ Voor 4% gewijzigd door ibr op 15-08-2004 21:21 ]

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

Is er misschien al iemand die èèn van de 2 bovenstaande laptops gekocht heeft?

Ik ben namelijk van plan om er ook eentje te gaan halen, maar ik weet niet welke...
Bij de Media Markt vond ik dezelfde Micromaxx laptop voor een hogere prijs (~ 1500)
De cybermaxx heb ik niet kunnen vinden.

(trotse) Bezitters, reageer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Iemand ervaring met de batterijlevensduur van zo'n soort laptop met Athlon-M processor? Scheelt dat erg veel met een Centrino?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
ibr schreef op 16 augustus 2004 @ 18:55:
Is er misschien al iemand die èèn van de 2 bovenstaande laptops gekocht heeft?

Ik ben namelijk van plan om er ook eentje te gaan halen, maar ik weet niet welke...
Bij de Media Markt vond ik dezelfde Micromaxx laptop voor een hogere prijs (~ 1500)
De cybermaxx heb ik niet kunnen vinden.

(trotse) Bezitters, reageer!
Ik heb de micromaxx een maand of 3 geleden aangeschaft bij de AH
en ben er tot op heden nog zeer tevreden over.

Alles wat je maar nodig hebt zit er op.
Het is dezelfde configuratie als nu in de aanbieding is, alleen heb ik er geen tv-tuner bij, maargoed die zou ik toch niet gaan gebruiken.

Verder de service van medion is ook goed, zo werdt er toen een mindere accu bijgeleverd dan vermeld en zat er geen tas en infrarood bij. Toen medion gemaild en een paar weken later een extra accu gekregen, een externe infrarood en € 30,- AH bonnen gekregen. Niet slecht.

Enigste nadeel vind ik dat hij behoorlijk warm wordt, zowel de laptop als de transformator en dat hij af en toe een beetje traag begint te worden als je er echt een tijdje achter zit (maar volgens mij heeft dit meer met windows te maken).

De boxen hoef je weinig van te verwachten en de drivers updaten via medion gaat ook niet echt soepeltjes.

Ondanks dat erg tevreden met het apparaatje, een aanrader 8)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

pvdlaan schreef op 16 augustus 2004 @ 19:31:
[...]

Ik heb de micromaxx een maand of 3 geleden aangeschaft bij de AH
en ben er tot op heden nog zeer tevreden over.

Alles wat je maar nodig hebt zit er op.
Het is dezelfde configuratie als nu in de aanbieding is, alleen heb ik er geen tv-tuner bij, maargoed die zou ik toch niet gaan gebruiken.

Verder de service van medion is ook goed, zo werdt er toen een mindere accu bijgeleverd dan vermeld en zat er geen tas en infrarood bij. Toen medion gemaild en een paar weken later een extra accu gekregen, een externe infrarood en € 30,- AH bonnen gekregen. Niet slecht.

Enigste nadeel vind ik dat hij behoorlijk warm wordt, zowel de laptop als de transformator en dat hij af en toe een beetje traag begint te worden als je er echt een tijdje achter zit (maar volgens mij heeft dit meer met windows te maken).

De boxen hoef je weinig van te verwachten en de drivers updaten via medion gaat ook niet echt soepeltjes.

Ondanks dat erg tevreden met het apparaatje, een aanrader 8)
En wat vind je van het aantal Db dat hij produceert? Ik heb zelf goede ervaringen met mijn Medion tower (qua geluid) maar is dat bij de Laptops ook zo?

Wat ik ook vaak gehoord heb is dat er fans onnodig draaien :/ :/ :/ Ik weet niet of dat wat uitmaakt maar heb je er last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
ibr schreef op 16 augustus 2004 @ 19:40:
[...]

En wat vind je van het aantal Db dat hij produceert? Ik heb zelf goede ervaringen met mijn Medion tower (qua geluid) maar is dat bij de Laptops ook zo?

Wat ik ook vaak gehoord heb is dat er fans onnodig draaien :/ :/ :/ Ik weet niet of dat wat uitmaakt maar heb je er last van?
Hij maakt wel behoorlijk wat geluid ja, maar het stoort me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 21:39:
Hoi,

hebben jullie hier een mening over?

Ik wil em vooral gebruiken voor school werk, daarvoor schaf ik de laptop ook aan.

Hebben jullie nog andere ideeën?

[afbeelding]

De grote afbeelding, om te lezen :)

Ikzelf vind de Wireless LAN, 512 DDR en de DVD brander positief

Nu zie ik net de Kruidvat Laptop.. welke heeft de beste prijs - kwaliteitsverhouding?

Alvast bedankt.
ik werk ook bij de AH, fulltimer >:) maareh.. ik vind de laptop erg cool. maar hoe zit met die gfx kaart? ati 128mb shared? wat is shared en wat houdt het in.. kan je met deze laptop een beetje redelijk Far Cry/Doom3 spelen ?!?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat zal waarschijnlijk niet gaan ;) die grafische kaart is daar veel te zwak voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shared wil zeggen dat de videocore op het moederbord zelf zit, met alle nadelen die daar aan verbonden zijn. Slechte koeling en geheugen dat weggenomen wordt van je gewone memory plakjes. Je kan als je de volledige 128mb gebruikt nog maar 384Mb DDR geheugen gebruiken. Ik vermoed echter wel dat bijna alle laptops shared VGA gebruiken dus geen paniek ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laptop vandaag bij de kruitvat gekocht hij doet het tot nu toe prima.
Merk alleen dat de voeding een beedje erg warm wordt maar dat mag de pret niet drukken. Dvd lopen ook prima op de cybermaxx. Al met al een mooie laptop...

groetjes marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 20:25:
Ik heb de laptop vandaag bij de kruitvat gekocht hij doet het tot nu toe prima.
Merk alleen dat de voeding een beedje erg warm wordt maar dat mag de pret niet drukken. Dvd lopen ook prima op de cybermaxx. Al met al een mooie laptop...

groetjes marco
spellen? doom3/far cry? hoe spelen die?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal morgen eens doom instaleren en eff kijken hoe die loopt.. Zit al de hele avond te internetten op deze cybervriend ,mijn vrouwtje heeft de mp3stick al in beslag genomen is van zeer goeie kwaliteit....

greets marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 22:45:
Ik zal morgen eens doom instaleren en eff kijken hoe die loopt.. Zit al de hele avond te internetten op deze cybervriend ,mijn vrouwtje heeft de mp3stick al in beslag genomen is van zeer goeie kwaliteit....

greets marco
Draai anders eens een Benchmark.... Dan weten we wat meer.... Kunt wel zeggen dat het "goed" speelt, maar dat blijft relatief....
Download 3Dmark eens en post hier je score... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Project Received Successfully!
Your 3DMark Score is 87 3DMarks!
dit is de 3dmark03 versie benchmark....

groetjes marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Je hebt wel de standaard test gedraait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja standaard test nu eff de benchmark 2001 SE versie gedraaid en nu 1590 3d marks... op deze cybermaxx notebook
deze doet wat meer testen,meer als die eerst gebruikte benchmark programma.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Hmm, geen game laptop dus :)

(je zinnen zijn bijna niet te begrijpen trouwens)

[ Voor 49% gewijzigd door Sir_Killalot op 18-08-2004 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel komen omdat het bijna 4 uur in de nacht is...tja ik had het er wel eff voor over eff deze post voor je te zetten..... ga nu maar eens pitte kan die adapter ook eff afkoelen ;-)

greets marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Idd.....

Ik denk dat je Doom3 en/of Farcry wel kunt vergeten op die laptop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er over te denken om zo even naar de Kruidvat te gaan en die Cybermaxx laptop te halen....maar ik twijfel nog.

Hoe is dat breedbeeld? Is het storend? Daar ben ik bang voor namelijk, dat de verhoudingen voor m'n gevoel niet kloppen.

Hoe is de brander en de geluidskwaliteit en de algemene snelheid? De "echte" dingen doe ik sowieso op mijn pc, zoals gamen en grafische programma's runnen, etc.

Zoveel vragen, sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peligro2k
  • Laatst online: 12-09 12:03
kzit erover te denken om die AH laptop te kopen. Moet voor studie laptop hebben, en wil toch meteen een beetje snelle kopen waar ik een tijd mee kan doen.
Ook handig dat er al wifi opzit :)

paar vraagjes:

- Die dvd dual brander, bedoelen ze daar dual als in + en - of als in dual layer (9gig) is natuurlijk wel een verschil.
-Stel de accu is na een tijdje verrot, is het dan wel mogelijk om een nieuwe te kopen ergens ?
-Hoelang zou de accu erover doen ? Heb gehoord dat bij snellere laptops de accu het niet lang volhoud.

-Zou dit een goede koop zijn voor een studie (half grafisch) waarbij de eisen min 1.7ghz, 256mb, dvd speler, wifi zijn ? of is het een grote overkill. Zag namelijk dat de prijs niet veel verschilt met *merk* laptops met lagere specs.

-En slijt de buitenkant niet erg snel bij zon *supermarktding* ? (jaja hangt er natuurlijk af hoe je ermee omgaat maar dan nog)

Vind die 2 jaar garantie ook wel interessant klinken.

Zou fijn zijn als iemand paar vragen kan beantwoorden. Zit momenteel nog in spanje, dus kan moeilijk AH bellen, en kom vlak voor het einde van de actie terug.

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

peligro2k schreef op 18 augustus 2004 @ 14:22:
kzit erover te denken om die AH laptop te kopen. Moet voor studie laptop hebben, en wil toch meteen een beetje snelle kopen waar ik een tijd mee kan doen.
Ook handig dat er al wifi opzit :)

paar vraagjes:

- Die dvd dual brander, bedoelen ze daar dual als in + en - of als in dual layer (9gig) is natuurlijk wel een verschil.
-Stel de accu is na een tijdje verrot, is het dan wel mogelijk om een nieuwe te kopen ergens ?
-Hoelang zou de accu erover doen ? Heb gehoord dat bij snellere laptops de accu het niet lang volhoud.

-Zou dit een goede koop zijn voor een studie (half grafisch) waarbij de eisen min 1.7ghz, 256mb, dvd speler, wifi zijn ? of is het een grote overkill. Zag namelijk dat de prijs niet veel verschilt met *merk* laptops met lagere specs.

-En slijt de buitenkant niet erg snel bij zon *supermarktding* ? (jaja hangt er natuurlijk af hoe je ermee omgaat maar dan nog)

Vind die 2 jaar garantie ook wel interessant klinken.

Zou fijn zijn als iemand paar vragen kan beantwoorden. Zit momenteel nog in spanje, dus kan moeilijk AH bellen, en kom vlak voor het einde van de actie terug.

Tnx
Lijkt me dat het geen DVD dual layer brander is, maar dat men gewoon bedoeld dat je er + en - mee kunt branden....
Ik denk dat je qua systeem eisen niet voor minder moet gaan.... Zeker niet als je een grafische studie gaat volgen. Kunt beter ruim boven de minimale systeemeisen zitten. Je zult zien dat die eisen volgend jaar weer aangepast worden en ik neem aan dat je er wel langer dan een jaar mee wil doen!

offtopic:
Verder wens ik je nog een fijne vakantie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan die Kruidvat notebook wel uitgebreid worden met een wifi-kaart? Neem toch aan van wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peligro2k
bedankt bosaap :)

je hebt idd gelijk van die systeemeisen.
verder denk ik wel dat het een dual layer is, namelijk: Supercombo drive Pioneer (2 x DVD-R, 1 x DVD-RW, 2 x DVD+R, 1 x DVD+RW, 8x DVD, 10 x CD-RW, 16 x CD-R, 24x CD lezen )

staat dus 8x dvd bij.

iemand een idee over de accuduur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

peligro2k schreef op 18 augustus 2004 @ 14:59:
bedankt bosaap :)

je hebt idd gelijk van die systeemeisen.
verder denk ik wel dat het een dual layer is, namelijk: Supercombo drive Pioneer (2 x DVD-R, 1 x DVD-RW, 2 x DVD+R, 1 x DVD+RW, 8x DVD, 10 x CD-RW, 16 x CD-R, 24x CD lezen )

staat dus 8x dvd bij.

iemand een idee over de accuduur ?
De 8x dvd geeft de snelheid van afspelen van een gewone DVD weer.
De dvd brander die erin zit kan 4,7 GB dvd'tjes van het type DVD+ en DVD- aan, geen dvd'tjes van 9,4.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 14:49:
Kan die Kruidvat notebook wel uitgebreid worden met een wifi-kaart? Neem toch aan van wel...
ja, er zit een PCMCIA type 2 bus in, dus daar kun je een PCMCIA wifi kaartje in stoppen.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draai nu met een wifi kaartje van sitecom in de cybermaxx en werkt prima ....Ook de laptop screen draaid in landscape en hij doet alles wat ik van deze laptop verwacht een prachtig ding gewoon zit nu al bijna 3 uur op de accu te internetten ...... no problemo dvd`s lopen ook goed af en ik ben tot nu toe dik tevree met deze cybermaxx....
Zeker met alle geleverde extra`s zoals de software op het apparaat zelf de mp3 stick die nu in beslag is genomen door mijn vrouw ..de bijgeleverde muis werkt ook optimaal hoef ik die tochpad niet te gebruiken....

groetjes marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peligro2k
Iemand nog negatieve punten waarom je een laptop van een supermarkt niet moet kopen, maar beter voor een bekend merk kan gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een schema-tje van die scart aansluiting achter op de pc tot de ati 9800xxl

hoe dat aangesloten is?

ik heb precies zoon pc alleen mis ik die aanluitingen achterop
hopelijk heeft iemand hem dat schema

mail me @ t.tiger@planet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou een laptop van een aldi,AH,Kruitvat niet goed zijn??. De support komt van medion en niets meer te maken met de kruitvat dat is gewoon voor hun een doorgeefluik. Voor minder geld heb je perfecte laptop die echt niets onder doet dan een toshiba,HP. En dan nog eens 2 jaar garantie waar krijg je dat nog??. Vaak als je bij dynabyte een laptop koopt heb je garantie tot aan de deur..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 23:25:
Waarom zou een laptop van een aldi,AH,Kruitvat niet goed zijn??. De support komt van medion en niets meer te maken met de kruitvat dat is gewoon voor hun een doorgeefluik. Voor minder geld heb je perfecte laptop die echt niets onder doet dan een toshiba,HP. En dan nog eens 2 jaar garantie waar krijg je dat nog??. Vaak als je bij dynabyte een laptop koopt heb je garantie tot aan de deur..
Vandaag mijn notebookje opgehaald bij AH. Ziet er schitterend uit maar.. er staat geen software op. Herstellen werkt niet omdat er ook geen restore partitie op staat. Medion helpdesk is echter geweldig.. krijg om 22.30 uur meteen een vriendelijke limburger aan de telefoon met de opmerking: "Ach ja, dan zijn ze vergeten om er een image op te zetten hè". Ophalen en terugbezorgen duurt ca. 10 dagen. Heb daarom afgesproken om morgen even in Panningen langs te gaan om het ter plekke te laten installeren.

Ik hoop overigens dat niet alle AH-notebooks zonder software zijn uitgeleverd.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 23:08:
[...]

Vandaag mijn notebookje opgehaald bij AH. Ziet er schitterend uit maar.. er staat geen software op. Herstellen werkt niet omdat er ook geen restore partitie op staat. Medion helpdesk is echter geweldig.. krijg om 22.30 uur meteen een vriendelijke limburger aan de telefoon met de opmerking: "Ach ja, dan zijn ze vergeten om er een image op te zetten hè". Ophalen en terugbezorgen duurt ca. 10 dagen. Heb daarom afgesproken om morgen even in Panningen langs te gaan om het ter plekke te laten installeren.

Ik hoop overigens dat niet alle AH-notebooks zonder software zijn uitgeleverd.
Lol, nee dat zou leuk zijn 8)7

10.000 rma's ;)

Maar zit er niet gewoon een key onder? Voor de gemiddelde tweaker lijkt het mij niet te moeilijk om zelf even XP er op te installeren. (De standaard AH klant is natuurlijk een ander verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op 19 augustus 2004 @ 23:12:
[...]

Lol, nee dat zou leuk zijn 8)7

10.000 rma's ;)

Maar zit er niet gewoon een key onder? Voor de gemiddelde tweaker lijkt het mij niet te moeilijk om zelf even XP er op te installeren. (De standaard AH klant is natuurlijk een ander verhaal)
Ja, had ook gekund. CD's en keys zijn bijgeleverd. Maar ik heb toch liever het originele image erop. Mijn dochter neemt het ding mee naar Spanje en dan kan ze hem eventueel zelf restoren als dat nodig mocht zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

Effe een vraagje over de tv-kaart van de Micromaxx uit de AH. Ik was vanmiddag in de winkel en op de box stonden de zijkaten van de laptop. Maar ik zag daar geen antenne aansluiting voor de tv kaart :| Hoe wil je de antenne dan aansluiten? Of moet je er iets speciaals bij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je een tvtuner-doosje die je extern moet aansluiting of verwisselen voor de dvd-speler. Althans, dat dacht ik ergens gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk er ook over die AH laptop te kopen, bevalt die verder wel goed/lijkt het wat?

Die TV-Tuner is een PCMIA kaartje.

Zie ook hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

KnOeFz

no comment...

ibr schreef op 20 augustus 2004 @ 15:14:
Effe een vraagje over de tv-kaart van de Micromaxx uit de AH. Ik was vanmiddag in de winkel en op de box stonden de zijkaten van de laptop. Maar ik zag daar geen antenne aansluiting voor de tv kaart :| Hoe wil je de antenne dan aansluiten? Of moet je er iets speciaals bij kopen?
Ik heb zelf een Medion laptop van de Aldi met een tv kaatje erbij. Deze moet verwisseld worden met de dvd brander (ja dat is erg onhandig) waar je om de antenne te kunnen aansluiten een verloop kabeltje van (mini?)jack naar antenneplug in het kaartje moet prikken. Een standaard antenne kabel plug is zo dik dat dat niet rechtstreeks zou passen.

Als het bij deze laptop een pcmcia kaartje is zou rechtstreeks al helemaal niet passen en zal er dusook wel een verloop kabeltje bij zitten met als bij pcmcia netwerkkaartjes en modems ook vaak zit.

[ Voor 13% gewijzigd door KnOeFz op 20-08-2004 19:22 ]

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peligro2k
adz, of andere kopers van de ah laptop, kan iemand me iets vertellen over de accu duur van de ah laptop..is wel iets interssants om te weten ook voor andere geintereseerden denk ik.

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

Mensen ik heb net gelezen dat je bij de Micromaxx van AH geen draagtas & 6600 mAh(maar 4400 MAh) krijgt, althans bij de oude modellen (april)
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
ibr schreef op 20 augustus 2004 @ 20:53:
Mensen ik heb net gelezen dat je bij de Micromaxx van AH geen draagtas & 6600 mAh(maar 4400 MAh) krijgt, althans bij de oude modellen (april)
Iemand ervaring mee?
Klopt ik heb hem dus in april aangeschaft en daar zat dus geen "luxe tas" bij, daar heb ik € 30,- kadobonnen voor gekregen en omdat er geen 6600mAh batterij bij zat heb ik daarvoor een extra 4400 mAh batterij voor gekregen.

Volgens mij hebben ze de batterij wel aangepast in de huidige aanbieding, alleen staat er nog steeds de "luxe draagtas" bij.

Over de batterijduur, die is ongeveer 3 uur, net wat je er allemaal mee doe.
Internetten doet ie z`n 3 uur, ben ik met andere dingen ook bezig, dan wordt het zeuren, dan is het meestal iets van 2 - 2,5 uur.

Met spelletjes heb ik geen ervaring, gewoon omdat ik deze er niet op speel (daar heb ik een xbox voor _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peligro2k schreef op 20 augustus 2004 @ 19:29:
adz, of andere kopers van de ah laptop, kan iemand me iets vertellen over de accu duur van de ah laptop..is wel iets interssants om te weten ook voor andere geintereseerden denk ik.

tnx
Heb na mijn bezoekje aan het Medion service center nu mijn AH-notebookje een beetje uit kunnen testen. Scherm heeft geen pixelfouten: mazzel dus. Accu houdt het 2,5 tot 3 uur vol; is overigens een 4400mAh accu, maar AH had dit keer in de folder geen opgave gedaan van de accu-capaciteit. Snelheid lijkt me prima voor doorsnee gebruik. SiSoftware performance index komt op 1785.

TV-tuner is een Avermedia E500 PCMCIA-kaartje. Antenne wordt aangesloten met een 3.5 mm plugje, via een verloopstukje dat bijgeleverd wordt. Het bijgeleverde PowerCinema 2.5 werkt aardig. In ieder geval stukken beter dan de versie die ik vorig jaar bij mijn Medion desktop systeem gekregen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peligro2k
hmm, accu duur valt me wel tegen :( als je vergelijkt met die nieuwe mobile cpu´s die de 5 uur kunnen halen ofzo..

Heeft iemand zin om wat pics ervan te maken met digicam ? kan er nergens fotos van vinden, en de foto van ah is zo vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 00:34
Mag ik vragen wat er in godesnaam zo goed is aan deze matige aanbieding van het kruidvat en AH, behalve de onzin dingen die je er bij krijgt die je eigenlijk niet nodig hebt...??

Waarom zou je niet voor een Acer notebook gaan of zo? 8)7

Die hebben voor 1199,- notebooks met interessantere specs hoor...en je hebt dan wel een echte merknotebook.

Bijv. de Acer Aspire 1357LMi:
- AMD Athlon XP 3000+
- 15" TFT
- 2x256MB DDR
- 40GB Harddisk
- DVD+/-RW
- Wireless Lan
- Ati 9200 64MB Videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cinemaskoop schreef op 23 augustus 2004 @ 21:05:
Mag ik vragen wat er in godesnaam zo goed is aan deze matige aanbieding van het kruidvat en AH, behalve de onzin dingen die je er bij krijgt die je eigenlijk niet nodig hebt...??

Waarom zou je niet voor een Acer notebook gaan of zo? 8)7

Die hebben voor 1199,- notebooks met interessantere specs hoor...en je hebt dan wel een echte merknotebook.

Bijv. de Acer Aspire 1357LMi:
- AMD Athlon XP 3000+
- 15" TFT
- 2x256MB DDR
- 40GB Harddisk
- DVD+/-RW
- Wireless Lan
- Ati 9200 64MB Videokaart
Nou ik vind deze Acer die je post nou niet denderend :? De vdieokaart is minder. Als je echt wat beters nog wilt hebben dan kun je beter een Acer nemen met een AMD A64 :) ! Maar denk er ook om dat deze geen breedbeeld heeft (daar zweren sommgie weer bij :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Nieuwe aanbieding bij Mediamarkt. Redelijke pc voor mooie prijs.

http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_Utr_2408DN1_06.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze aanbieding alleen in utrecht of ook in hengelo/enschede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 18:19:
Is deze aanbieding alleen in utrecht of ook in hengelo/enschede?
Dat weet ik niet. Ik sta alleen ingeschreven in de mailinglist van Utrecht. Anders zou je MediaMarkt even moeten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickman schreef op 24 augustus 2004 @ 11:43:
Nieuwe aanbieding bij Mediamarkt. Redelijke pc voor mooie prijs.

http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_Utr_2408DN1_06.pdf
Bedpoel je die Fujitsu SIemens pc? dat is echt goedkope troep... het moederbord schijnt heel lslecht te zijn, de videokaart is ook niet denderend. in alle forums over deze computers wordt gezegd dat ze na een jaar uit elkaar vallen

• ibr

ibr

Daar ben ik weer, na 1,5 week( :( ) weg te zijn geweest i.v.m. het volgende:

Zaterdag 21 Augustus, ~19:00:
Ik zit fijn te tweaken op tweakers.net, terwijl ik onderussen de pas ontdekte (voor mij dan :P ) 3dmark run. Na uitgetweakerd te hebben, besluit ik eens te gaan kijken hoe het met 3dmark zit. Na de 1ste test kreeg ik allemaal van die rood/groen/geel/blauw enz streepjes in beeld. Ik schrik me KAPOT :o :o en gooi gauw de stekker eruit. Nadat de pc een uurtje gerust heeft (dacht ik) zette ik hem weer aan en nu blijven die streepjes vastzitten...
Ik helemaal in paniek... En gelijk bellen naar Medion. Wat krijg ik te horen?? "We zijn geopen op werkdagen vam 10 to...." Dus morgen maar bellen.

Zondag 22 Augustus, 10.00:
Zodra de Medion helpdesk geopend was, belde ik erheen. Ik kreeg een erg vriendelijke man aan de dure lijn, die zei direct dat het de videokaart was. Even mijn gegevens doorgegeven en toen zei de medewerker dat ik 100% zeker binnen drie dagen werd teruggebeld werd door ICC, het bedrijf dat zich bezighoudt met reparatie van Medion PC's (op het bonnetje stond het adres www.computerhulp.nl en de telefoonnummer 09002020748), als ik niet werd teruggebeld, moest ik weer naar Medion bellen en maakten ze er een spoedreparatie van.
Na vriendelijk afsluiten van het gesprek, was ik weer eens blij dat ik een Medion heb en toen heb ik nog een fijne dag gehad.

Woensdag 25 Augustus, ~17.00:
Na drie dagen gewacht te hebben, heb ik nog steeds niks vernomen van ICC. Ik bleef rustig en belde naar Medion voor een spoedreparatie. Dacht ik.
Ik kreeg een ongelooflijk asociale limburger aan de lijn met een erg onvriendelijke stem (het leek net of die steeds schreeuwde), ik bleef nog altijd rustig, en legde de situatie aan hem uit. Hij schreeuwde nog harder en zei dat ICC niet binnen 3 maar binnen 5 dagen en dat ik maar gewoon moest afwachten. Ik probeerde hem nog duidelijk te maken van ze zondag zeiden, maar medewerking?? Nee hoor.

Vrijdag 27 Augustus, ~17:00:
Na 5 (!) dagen niets van ICC vernomen te hebben ben ik WEER gaan bellen met Medion, na 20 (!) minuten in de "ogenblikje a.u.b." stand gewacht te hebben kreeg ik weer die vriendelijke man _/-\o_
Hij zei dat er helemaal niets van klopte en dat ik gewoon binnen 3 dagen teruggebeld moet worden... En als er geen gehoor is, moet ik gaan bellen om een spoedreparatie te maken (komt wel een beetje bekend voor, ofniet :X :? )
Omdat ik na 5 uur belde, was alles al dicht en alle medewerkers al vertrokken (waar zijn die telefonisten dan voor?) en dat ik z.s.m. word teruggebeld en wordt er een spoedafspraak gemaakt. Wanneer? Minimaal maandag. Weer een weekend zonder tweakers...

Maandag 30 Augustus, 12:00:
Na 3 uur gewacht te hebben, besloot ik om niet te gaan afwachten tot ze terugbellen en zelf gaan bellen.
Weer de situatie uitgelegd, meneertje snapte alles (godzijdank _/-\o_ ) en zei hij dat ik al op de bellijst sta van ICC en binnen een paar uur al word gebeld (ja, sorry hoor maar ik sta al een week in de bellijst van jullie...).
En nu werd het pas spannend... ICC brak alle Olympische- en Wereldrecords door na 3 uur terug te bellen!!! _/-\o_ ICC! Eindelijk ACTIE!.
De afspraak werd gemaakt voor donderdag (vandaag). Ik moest een reisje naar 6 flags uitstellen, maar dat vond ik dan ook helemaal niet erg na al dit meegemaakt te hebben...

Donderdag 2 September, ~15:00
Er stopt een busje van ICC voor onze voordeur, er komt een rokende vent naar buiten, en binnen 30 seconden deed de PC het weer. Hij keek even naar 3dmark en zei dat het een goed resultaat was (die ik niet opgeslagen heb :( ) Ik krijg een fijn reparatie bewijs, De "VGA ATI 9800 128 MB DDR" is weer helemaal terecht. Nu maar hopen dat er binnen die 2,5 resterende garantiejaren er nix maar gebeurt.. (ff afkloppen).

• bosaap22

bosaap22

ibr schreef op 02 september 2004 @ 15:52:
Daar ben ik weer, na 1,5 week( :( ) weg te zijn geweest i.v.m. het volgende:

Zaterdag 21 Augustus, ~19:00:
Ik zit fijn te tweaken op tweakers.net, terwijl ik onderussen de pas ontdekte (voor mij dan :P ) 3dmark run. Na uitgetweakerd te hebben, besluit ik eens te gaan kijken hoe het met 3dmark zit. Na de 1ste test kreeg ik allemaal van die rood/groen/geel/blauw enz streepjes in beeld. Ik schrik me KAPOT :o :o en gooi gauw de stekker eruit. Nadat de pc een uurtje gerust heeft (dacht ik) zette ik hem weer aan en nu blijven die streepjes vastzitten...
Ik helemaal in paniek... En gelijk bellen naar Medion. Wat krijg ik te horen?? "We zijn geopen op werkdagen vam 10 to...." Dus morgen maar bellen.

Zondag 22 Augustus, 10.00:
Zodra de Medion helpdesk geopend was, belde ik erheen. Ik kreeg een erg vriendelijke man aan de dure lijn, die zei direct dat het de videokaart was. Even mijn gegevens doorgegeven en toen zei de medewerker dat ik 100% zeker binnen drie dagen werd teruggebeld werd door ICC, het bedrijf dat zich bezighoudt met reparatie van Medion PC's (op het bonnetje stond het adres www.computerhulp.nl en de telefoonnummer 09002020748), als ik niet werd teruggebeld, moest ik weer naar Medion bellen en maakten ze er een spoedreparatie van.
Na vriendelijk afsluiten van het gesprek, was ik weer eens blij dat ik een Medion heb en toen heb ik nog een fijne dag gehad.

Woensdag 25 Augustus, ~17.00:
Na drie dagen gewacht te hebben, heb ik nog steeds niks vernomen van ICC. Ik bleef rustig en belde naar Medion voor een spoedreparatie. Dacht ik.
Ik kreeg een ongelooflijk asociale limburger aan de lijn met een erg onvriendelijke stem (het leek net of die steeds schreeuwde), ik bleef nog altijd rustig, en legde de situatie aan hem uit. Hij schreeuwde nog harder en zei dat ICC niet binnen 3 maar binnen 5 dagen en dat ik maar gewoon moest afwachten. Ik probeerde hem nog duidelijk te maken van ze zondag zeiden, maar medewerking?? Nee hoor.

Vrijdag 27 Augustus, ~17:00:
Na 5 (!) dagen niets van ICC vernomen te hebben ben ik WEER gaan bellen met Medion, na 20 (!) minuten in de "ogenblikje a.u.b." stand gewacht te hebben kreeg ik weer die vriendelijke man _/-\o_
Hij zei dat er helemaal niets van klopte en dat ik gewoon binnen 3 dagen teruggebeld moet worden... En als er geen gehoor is, moet ik gaan bellen om een spoedreparatie te maken (komt wel een beetje bekend voor, ofniet :X :? )
Omdat ik na 5 uur belde, was alles al dicht en alle medewerkers al vertrokken (waar zijn die telefonisten dan voor?) en dat ik z.s.m. word teruggebeld en wordt er een spoedafspraak gemaakt. Wanneer? Minimaal maandag. Weer een weekend zonder tweakers...

Maandag 30 Augustus, 12:00:
Na 3 uur gewacht te hebben, besloot ik om niet te gaan afwachten tot ze terugbellen en zelf gaan bellen.
Weer de situatie uitgelegd, meneertje snapte alles (godzijdank _/-\o_ ) en zei hij dat ik al op de bellijst sta van ICC en binnen een paar uur al word gebeld (ja, sorry hoor maar ik sta al een week in de bellijst van jullie...).
En nu werd het pas spannend... ICC brak alle Olympische- en Wereldrecords door na 3 uur terug te bellen!!! _/-\o_ ICC! Eindelijk ACTIE!.
De afspraak werd gemaakt voor donderdag (vandaag). Ik moest een reisje naar 6 flags uitstellen, maar dat vond ik dan ook helemaal niet erg na al dit meegemaakt te hebben...

Donderdag 2 September, ~15:00
Er stopt een busje van ICC voor onze voordeur, er komt een rokende vent naar buiten, en binnen 30 seconden deed de PC het weer. Hij keek even naar 3dmark en zei dat het een goed resultaat was (die ik niet opgeslagen heb :( ) Ik krijg een fijn reparatie bewijs, De "VGA ATI 9800 128 MB DDR" is weer helemaal terecht. Nu maar hopen dat er binnen die 2,5 resterende garantiejaren er nix maar gebeurt.. (ff afkloppen).
Volgens mij heb je ze behoorlijk voor niks laten komen :X

• ibr

ibr

bosaap22 schreef op 02 september 2004 @ 16:20:
[...]

Volgens mij heb je ze behoorlijk voor niks laten komen :X
?? Wat bedoel je ermee?

Verwijderd

ibr schreef op 02 september 2004 @ 16:28:
[...]

?? Wat bedoel je ermee?
Nou gewoon zoals hij het zegt. Uit jou verhaal kan ik opmaken dat er niks vervangen is en na even gekeken te hebben deed de pc het weer.

Toen je kleurtjes op je beeld zag trok je meteen de stekker uit de pc (da's nou niet echt goed voor je pc).

Meneer had misschien zijn pc iets te veel overclocked???

• ibr

ibr

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 16:44:
[...]

Nou gewoon zoals hij het zegt. Uit jou verhaal kan ik opmaken dat er niks vervangen is en na even gekeken te hebben deed de pc het weer.

Toen je kleurtjes op je beeld zag trok je meteen de stekker uit de pc (da's nou niet echt goed voor je pc).

Meneer had misschien zijn pc iets te veel overclocked???
Ten eerste: Ik zei dat de pc het binnen 30 seconden weer deed, dat wijst erop dat de oude (kapotte) videokaart vervangen is en dat nu een nieuwe ATI in mijn kast heb staan, die tot nu toe goed werkt. (hehe, die 1,5 week was dus toch niet voor nix :P )

Ten tweede: Ik zag die streepjes & kleurtjes, en toen trok ik te stekker eruit idd. Maar wat zou jij dan gaan doen? Afwachten helpt niet, die kleurtjes blijven. Dusz.. |:(

Ten derde: Ik heb een Intel Pentium 4 processor, en aangezien je de Intels niet zoveel kan overklokken (ik dacht aan 15 %) ben ik niet zo dom om mijn moederbord te gaan riskeren voor die 15 %... Hij draait dus fijn op 2,99 Ghz (Als je dat getal hoort, hoef je em ook niet over te klokken :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

Even aanvullen:
Net ff 3dmark gerund, score: 5289 3dmarks, CPU score: 603
(3dmark '03)

[ Voor 9% gewijzigd door ibr op 03-09-2004 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Als je een 9800 Pro hebt is die score te laag, je moet iets boven de 6000 uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Sir_Killalot schreef op 04 september 2004 @ 17:01:
Als je een 9800 Pro hebt is die score te laag, je moet iets boven de 6000 uitkomen :)
Neej hoor.... 5700 punten is normaal. Het hangt ook samen met je CPU en geheugen. Ik haal met mijn 2600+ @ 3400+ en 9800 pro @XT snelheid iets van 6200 punten. Vrienden van mij die een iets minder systeem hebben (P4 2,4 en P4 2,8) halen met een standaard 9800 Pro iets meer dan 5700 punten.

Prima score dus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Ja en hij heeft dus een P4 3Ghz (+ PC3200 volgens mij) en die moet met een Pro makkelijk boven de 6000 kunnen komen, 5700 is trouwens ook nog is een stuk hoger dan 5289 he :)

Wel ff Catalyst 4.8 of 4.9 beta en DX 9.0c installeren.

(Ik haal zelfs +/- 6300 met dezelfde config als hem, alles standaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

Sir_Killalot schreef op 04 september 2004 @ 19:14:
Ja en hij heeft dus een P4 3Ghz (+ PC3200 volgens mij) en die moet met een Pro makkelijk boven de 6000 kunnen komen, 5700 is trouwens ook nog is een stuk hoger dan 5289 he :)

Wel ff Catalyst 4.8 of 4.9 beta en DX 9.0c installeren.

(Ik haal zelfs +/- 6300 met dezelfde config als hem, alles standaard)
Ik wou ff zeggen dat ik geen 9800 pro heb, maar 9800 (ik weet niet of er verschil tussen die 2 zit hoor |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

ibr schreef op 05 september 2004 @ 11:48:
[...]

Ik wou ff zeggen dat ik geen 9800 pro heb, maar 9800 (ik weet niet of er verschil tussen die 2 zit hoor |:( )
Whahaha.... :Y)

Ja, scheelt best een stukkie performance! Dan heb je helemaal een leuke score!

Hoef je dus nergens druk om te maken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

bosaap22 schreef op 05 september 2004 @ 12:56:
[...]

Whahaha.... :Y)

Ja, scheelt best een stukkie performance! Dan heb je helemaal een leuke score!

Hoef je dus nergens druk om te maken B)
Fieuw bosaap, je hebt me gerustgesteld... Ik wou al naar Medion gaan bellen & klagen... :Y)

offtopic:
Volgens mij worden die jongens van Medion al gek van mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Welk type Medion heb je eigenlijk, de 8080?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

Sir_Killalot schreef op 05 september 2004 @ 21:44:
Welk type Medion heb je eigenlijk, de 8080?
Ik wist het eerst ook niet (moest ff naar de zolder, op ut doosje kijkuh :P ), maar dat is idd de 8080 (uitgekomen in november vorig jaar, 160 GB HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
dan klopt het wel ja: http://www.hardware-mag.de/news.php?id=34976 :)

maar ik zei al: "Als je een 9800 Pro hebt" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 11:04

fly

Live Is Just.........

Beste mensen

Ik had net een foldertje van de trekpleister gehaald, zag ik dezelfde Laptop( cybermaxx ) die al eerder gepost was (pagina 17) voor dezelfde prijs.

Graag zou ik nog een paar vragen willen stellen over deze laptop, namelijk hoe is de geluid ervan? Produceert het echt VEEL lawaai? of redelijk?
Jah hoorde dat die xp-m veel lawaai maken, en dat is neit echt wat ik wil.
Iemand zei dat het 1590 haalde op 3dmark 2001 SE
kan iemand mij beetje vertellen in welke gpu kaart dit vergelijkbaar is.. (gforce serie XXXX)
zodat ik beetje kan kijken waartoe het instaat is. ;)

tnx anways! _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door fly op 17-09-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als het serieus 1500 was in 3dmark2001... dan is het niet meer dan TNT 2 ofzo:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
Ik het trekpleister foldertje vandaag ook, alleen is de MP3 speler die je er gratis bij krijgt duurder geworden van 69 naar 109 euri :D

...

Verwijderd

fly schreef op 17 september 2004 @ 14:15:
Beste mensen

Ik had net een foldertje van de trekpleister gehaald, zag ik dezelfde Laptop( cybermaxx ) die al eerder gepost was (pagina 17) voor dezelfde prijs.

Graag zou ik nog een paar vragen willen stellen over deze laptop, namelijk hoe is de geluid ervan? Produceert het echt VEEL lawaai? of redelijk?
Jah hoorde dat die xp-m veel lawaai maken, en dat is neit echt wat ik wil.
Iemand zei dat het 1590 haalde op 3dmark 2001 SE
kan iemand mij beetje vertellen in welke gpu kaart dit vergelijkbaar is.. (gforce serie XXXX)
zodat ik beetje kan kijken waartoe het instaat is. ;)

tnx anways! _/-\o_
Mijn vriendin wil dat ding ook gaan halen, en nu moet ik voor haar beslissen :P
Maar ik heb dus weinig ervaring met complete systemen/laptops, dus ik zou graag van jullie horen: is dat ding een goede koop?
Ze gaat er schoolwerk op doen (grafisch), maar ik denk niet dat ze als 'n gek gaat gamen. :+

• bosaap22

bosaap22

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 13:15:
[...]

Mijn vriendin wil dat ding ook gaan halen, en nu moet ik voor haar beslissen :P
Maar ik heb dus weinig ervaring met complete systemen/laptops, dus ik zou graag van jullie horen: is dat ding een goede koop?
Ze gaat er schoolwerk op doen (grafisch), maar ik denk niet dat ze als 'n gek gaat gamen. :+
Ik vind het een beetje een goedkoop geript systeem.... Prijs is prima, maar als je een beetje verstand van pc's hebt zie je ook dat ze op heel veel bezuinigd hebben. Voor een "leek" lijkt het heel wat, maar eigenlijk stelt het niet zoveel voor.

Ik zou nog even verder kijken O-)

• fly

fly

Live Is Just.........

Hmm dan wacht ik maar tot hier een mooie laptop gepost wordt weer eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bosaap22 schreef op 18 september 2004 @ 16:50:
[...]

Ik vind het een beetje een goedkoop geript systeem.... Prijs is prima, maar als je een beetje verstand van pc's hebt zie je ook dat ze op heel veel bezuinigd hebben. Voor een "leek" lijkt het heel wat, maar eigenlijk stelt het niet zoveel voor.

Ik zou nog even verder kijken O-)
Maar volgens mij is m'n vriendin best wel van het 'briefjes tikken'-gehalte.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fly

fly

Live Is Just.........

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 18:49:
[...]

Maar volgens mij is m'n vriendin best wel van het 'briefjes tikken'-gehalte.. :+
Hmm jah ik draai ook niet echt spellen erop ofzo. maar beetje spellen kunnen draaien is toch wel een must en als hij echt 1500 haald in 3dmark ....

Maargoed een ander vraagja aan de mensen hier.

Ik zag deze laptop op Computerpiraten.
Asus M6700R 15.4" - Dothan 1.5Ghz - 512 MB:
Pentium M Dothan 715 (1.5GHz), 15.4" TFT (WXGA), ATI Rs300MB, 512MB DDR (2x256), 60GB HDD (4200rpm), DVD+/-RW, Wireless LAN 802.11g, Win XP Home NL, 2 jaar Pick up & Return garantie, Tas, Optische Muis

Prijs is 1284 inc. BTW

Nou was mijn vraag over de videokaart: ATI Rs300MB 128mb shared (stond op asus site) Is deze videokaart goed? (en eventueel de laptop als het kan ;) )

En stond ik te twijvelen tussen die en deze:
Acer Aspire 1511LMi:
AMD Athlon 64 bit 3000+, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15TFT XGA, 512MB RAM (2x 256), 60GB HDD, Dual DVD-RW, LiIon, 56K modem, Wired Gigabit LAN, 4 in 1 card reader, nVidia 64MB Geforce FX Go5700

Prijs is ong. gelijk.

Maare welke is nou beter?
Wat ik graag zou willen is redelijke batterij (2,5 uur+ ) dat kan vast wel met die asus maar hoe zit het met die athlon? Verder geluid productie. Waar asus ook beter is in maare die athlon zou ik niet weten. Enne de grafische kaart.

Tnx anyways!

[ Voor 32% gewijzigd door fly op 20-09-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Office-Centre een Acer 4001WLMi voor 1199 ex btw

Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.5GHz (Dothan715/2MB),
Microsoft® Windows® XP Home Edition,
15.4TFT WXGA,
512MB DDR RAM (2x256),
60GB HDD,
Dual DVD-RW,
LiIon,
56K modem,
Wired & Wireless Lan 802.11g,
ATI 9700 64MB

Verwijderd

Die laptop is een prima ding hoor die cybermaxx ik heb m nu een maand en ben er dik tevree mee draait goed en heb er veel plezier van. draai m nu met een wireless kaart en nog niets nada problems . zelfs ook al een aantal cd`s en dvd`s gebrand. baterij gaat telkens rond de drie uur mee en hij is lekker licht ...
In de nachtdienst neem ik m vaak mee en dan af en toe een dvd kijken gaat ook prima.

deze gekocht bij de kruitvat en het is gewoon een medion Laptop type MD42518 ofwel een RAM 2000 versie. Ik draai zelfs linux naast windows op de laptop en dat gaat prima, ook de bijgeleverde software is prima..

groetjes marco

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 19:21:
Die laptop is een prima ding hoor die cybermaxx ik heb m nu een maand en ben er dik tevree mee draait goed en heb er veel plezier van. draai m nu met een wireless kaart en nog niets nada problems . zelfs ook al een aantal cd`s en dvd`s gebrand. baterij gaat telkens rond de drie uur mee en hij is lekker licht ...
In de nachtdienst neem ik m vaak mee en dan af en toe een dvd kijken gaat ook prima.

deze gekocht bij de kruitvat en het is gewoon een medion Laptop type MD42518 ofwel een RAM 2000 versie. Ik draai zelfs linux naast windows op de laptop en dat gaat prima, ook de bijgeleverde software is prima..

groetjes marco
Mijn vriendin had hem ook gekocht. Kwam ze naar mij toe zodat ik er alvast allerlei spul op kon pleuren, dus ik zet hem aan. Krijg je die fijne XP wizard-iets om hem af te installeren, ging allemaal goed enzo. Toen was XP opgestart en vroeg die virusscanner om registratie voor updates enzo, dus wij dat ingevuld, gaat-ie ineens uit en krijgen we hem niet meer aan 8)7

Er knipperde alleen nog een groen LEDje (battery) aan de voorkant als we op de aan-knop drukten. Spanning eraf, accu eruit zodat de stroom eraf is, weer aangesloten en krijgen we dat nog :( Dus na 5 minuten gebruik en 1 uur prutsen om te kijken of we hem dan echt, /echt/ niet meer aan de gang kregen... de helpdesk gebeld :P

RMA-nummer gekregen enzo.. Wel saai hoor, nou kan ze weer 'n hele tijd gaan wachten tot dat ding terug is :(

Verwijderd

Wie heeft ervaring met notebooks van TARGA, ik overweeg donderdag 30-09 voor de deur te gaan liggen, ik denk namelijk dat dit een prima aanbieding is
Processor 128 KB 1st Level Cache, 1024 KB 2nd Level Cache, ATI Mob. Radeon 9700 128 MB DDR-Ram, DVD multinorm-en CD Brander, 512 MB DDR-RAM;HD 60 GB
Wireles PCI LAN, 7 in 2 geheugenkaartlezer,USB draadloos scrolmuis,64 MB Memory Stick USB2.0 incl Kabel Afstandbediening, USB Licht, 4x USB 2.0 Firewire Software zeer uitgebreid: Windows XP Home Worksuite 2004 PowerdvdTM5.0 Powercinema DIVX Toetsenbord spatwater/bier/wijndicht Garantie 3 jaar hotline-service incl "pick up and return"-service
Graag info, ik heb er niet zoveel verstand van, en heb zo nog wat dagen om mij te kunnen beraden wat te doen, Vast bedankt _/-\o_

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:52
Welkom op GoT je bedoeld denk ik deze laptop ?

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:48

Just_I

What did you just say?

Deze laptop is net ook al voorbij gekomen in het Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 7] topic (zie deze post). ERvaringen zullen er denk ik nog niet zijn als de laptop pas vanaf de 30e te koop is. Deze zul dus ook even af moeten wachten en het voorgenoemde topic even in de gaten houden.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Klopt dattissie helemaal, Targa is best wel een groot merk bij de buren in het oosten, voorgangers van dit model waren eerder ook te koop bij Lidl, dus mogelijk dat er mensen zijn, die al ooit een Targa bij Lidl aangeschaft hebben,
Trouwens mooi die links die je in je mail gezet had, dat moet ik nog eens leren,
Vast bedank voor de snelle reaktie.
Groet Jerry _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:50
Ik heb een Targa laptop, gekocht in juni 2003 bij Lidl. Inmiddels is deze een maal terug geweest ter reparatie omdat de WLAN-module kapot was. Dat stukje service ging prima, de laptop was na ongeveer een week weer terug.
Verder een prima laptop die welliswaar redelijk warm wordt (en dan veel lawaai maakt) maar de prestaties zijn goed. Wat ik wel jammer vind is dat ze vast blijven houden aan *XGA-schermen, dit keer een WXGA-scherm. Jammer, een SXGA+ scherm zou m.i. beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 12:29:
[...]

Mijn vriendin had hem ook gekocht. Kwam ze naar mij toe zodat ik er alvast allerlei spul op kon pleuren, dus ik zet hem aan. Krijg je die fijne XP wizard-iets om hem af te installeren, ging allemaal goed enzo. Toen was XP opgestart en vroeg die virusscanner om registratie voor updates enzo, dus wij dat ingevuld, gaat-ie ineens uit en krijgen we hem niet meer aan 8)7

Er knipperde alleen nog een groen LEDje (battery) aan de voorkant als we op de aan-knop drukten. Spanning eraf, accu eruit zodat de stroom eraf is, weer aangesloten en krijgen we dat nog :( Dus na 5 minuten gebruik en 1 uur prutsen om te kijken of we hem dan echt, /echt/ niet meer aan de gang kregen... de helpdesk gebeld :P

RMA-nummer gekregen enzo.. Wel saai hoor, nou kan ze weer 'n hele tijd gaan wachten tot dat ding terug is :(
:( Nou, (misschien een beetje pessimistisch) dan kun je lang wachten :/ ... Ik heb een soort gelijk probleem gehad met Medion, videokaart kapot. Na 1 week doodse stilte eindelijk een beetje actie.
2 weken is de minimale wachttijd hoor... Maarjah, je krijgt em wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
Dit is ook een mooie aanbieding bij de Lidl:

http://www.lidl.nl/nl/ind....20040930.p.Notebook_3000

1399,- met 3 jaar garantie.

Hmm ik was dus te snel, of traag net hoe je het ziet, maar iig is er al een topic over deze laptop

[ Voor 26% gewijzigd door weertenaar op 24-09-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de dode pixels bij deze laptop? Bij hoeveel dode pixels mag je een nieuwe eisen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
Beetje een lange link, maar er staat dat hij goed getest is iig
http://www.digitalpear.de...e8e1&&portal=googleTCA811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:50
weertenaar schreef op 24 september 2004 @ 12:27:
Dit is ook een mooie aanbieding bij de Lidl:
Ik zal mijn commentaar hier ook nog effies posten ;)

Ik heb een Targa van vorig jaar juni (AMD 2500+) en ben er erg tevreden over. Tot dusver is deze eenmaal terug geweest omdat de WLAN module niet meer werkte. Service via de helpdesk was prima (gratis overigens i.t.t. Medion), de volgende dag stond een koerier op de stoep om 'm op te halen. Een week later kreeg ik 'm weer terug uit Duitsland.
Jammer van mijn laptop (en vast ook deze) is dat er erg veel warmte wordt gegenereerd wat betekent dat de fan zich regelmatig laat horen. Verder doe je ongeveer 2-2,5 uur met een volle accu.
Jammer vind ik dat Targa wederom voor een *XGA scherm heeft gekozen. Ik zou persoonlijk liever een SXGA+ scherm hebben.

hier trouwens meer info

[ Voor 6% gewijzigd door Timmy op 24-09-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik had net besloten om de aces aspire 1511LMi te gaan kopen :/

Maar deze ziet er errug nice uit voor als ik die extra garantie van acer erbij neem voor dezelfde prijs!!!

aleen dit merk spreekt mij niet aan, ik hoor net van iemand dat het een duits bedrijf is, die vroeger veel spul maakten.....iemand ervaring ermee?

edit: Er zit trouwens ook erg veel in de laptop wat overigens veel hitte zal verspreiden en ervoor zal zorgen dat de fans zich laten horen (niet zoveel probs)

Ik ben dus op dit moment van plan om voor de deur te staan 0_o

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Omdat dit topic best veel interessante informatie bevat, heb ik 'm gemerged met het topic dat hiervoor bedoelt is. :) De berichten komen uit 'Lidl Targa AMD Athlon 64 ¤1399 per 30-09-04'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het krantje van de kruidvat zag ik deze aanbieding:
Aanbieding enzo

Dit klinkt mij als zeer goedkoop in de oren.. Weliswaar zonder monitor (aanbieding van een TFT-monitor van 400 euro vlak eronder, mij niet gezien), maar toch.. 512 MB DDR is wel wat weinig, maar je hebt er zo wat bijgekocht. De videokaart is ook niet je van het, maar dat is voor mijn toepassingen vrij onbelangrijk :)

Even de specs op een rijtje:
  • Processor: AMD Athlon 64 met 2800 Megahertz
  • 512 MB DDR-RAM (333 Mhz) intern geheugen voor een zeer snelle verwerking van uw gegevens.
  • 120 gigabyte harde schijf met 7200 rotaties per minuut. Zeer ruime opslagcapaciteit voor al uw bestanden, videobeelden, muziekfragmenten, MP3 bestanden etc.
  • 128 MB Nvidia GeForce FX5200 videokaart met 8x AGP, TV-out en DirectX ondersteuning. Geschikt voor de nieuwste generatie computerspelletjes.
  • Double Layer DVD brander voor DVR-MCC, 8x DVD-R, 4x DVD-RW, 8x DVD+R, 4x DVD+RW, 10x CD-RW, 2,4 x DVD+ R9. Deze combo brander is eveneens geschikt voor de nieuwe double layer DVD’s.
  • DVD speler (16x 48x) Geniet van uw DVD films die u gemakkelijk afspeelt via de ingebouwde DVD speler. Dankzij de TV-out functie van de videokaart kunt u uw TV met de PC verbinden waardoor u een DVD film kunt bekijken op uw TV.
  • 3,5 " diskdrive voor uw floppy discs.
  • Soft Modem 56k V.90 Via de ingebouwde modem wordt surfen op Internet nu wel heel gemakkelijk.
  • IEEE 1394 / firewire on boardSound AC 97 (6-channel Audio) on board. Voor de digitale thuisbioscoop ervaring en een optimale klank via een 5.1 speakersysteem (excl. speakersysteem).
  • Netwerkkaart 10/100 Mbit on board, voor een snelle transmissie van gegevens tijdens Internetgebruik.
  • Connect XL USB 2.1 (2 ingangen), ingang voor Microfoon, ingang voor AUX en ingang voor IEEE Module en ingang voor video.
  • Card reader: ingebouwde poorten om snel en gemakkelijk uw geheugenkaarten in te pluggen, te lezen en te gebruiken van bv. uw digitale fototoestel, navigatiesysteem etc.
Is het wat? :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 20:13 . Reden: layoutverneuking enzo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Als je geen spellen gaat spelen wel en er zit een AMD Athlon 64 2800+ in en geen 2.8 GHz proc, veelgemaakte fout helaas :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.