CSL aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.831 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 22:10

Tachyon

pop the glock

Tuvow schreef op 25 februari 2004 @ 18:50:
[...]

Dat is het ook niet helemaal... hij is nog steeds erg "flets"
Inderdaad, FN + <- doet alleen wat met de helderheid, niet met het contrast.
Mijn collega heeft de laptop alweer mee naar huis, maar waarschijnlijk heeft hij hem morgen alweer bij zich: "hoe werkt dit? hoe kan ik...?" enz enz...).

Ik zal nog wel eens kijken of ik wat met de settings kan pielen.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-06 14:25
Ik heb een goed programma er voor gevonden: Display Resolution Manager. Alleen is dit shareware: 15 dagen trial :(

Met de NVidia drivers die erbij zitten is het niet mogelijk om de gamma/helderheid/contrast in te stellen voor Windows zelf. Versie 53.03 van de driver kan het wel.. alleen voor de GeforceFX Go series moet je bij je fabrikant wezen voor drivers, en die heeft natuurlijk alleen de 47.x versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik was even met de tvkaart en powercinema aan het spelen. Nu kan ik wel automatisch zenders pakken, maar ik wil uiteraard alle zenders hebben op de volgorde die ikzelf samenstel, is iemand dat al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

jevn schreef op 25 februari 2004 @ 18:21:
Misschien stomme vraag, maar is de laptop van AH ook geproduceerd door medion? Volgens mij haalt een aantal mensen wat dingen door elkaar...
da's gewoon een medion. speciaal voor appie happie zit daar een micromaxx stickertje op.

maarreh, mijn zus hangt inmiddels ook aan de telefoon voor een extra accu!
edit: ze krijgt van medion/micromaxx nu een 6600 mAh, bovenop de 4400 die ze al heeft :D
albert heijn heeft een klacht ingediend naar het schijnt.
weer edit: er zijn van dat type nooit 6600's gemaakt, ze krijgt nou weer een extra 4400. naja, iig een extra accu :)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 25-02-2004 21:22 ]

• zeef
  • Laatst online: 17-06 11:44
Tuvow schreef op 25 februari 2004 @ 20:24:
Ik heb een goed programma er voor gevonden: Display Resolution Manager. Alleen is dit shareware: 15 dagen trial :(

Met de NVidia drivers die erbij zitten is het niet mogelijk om de gamma/helderheid/contrast in te stellen voor Windows zelf. Versie 53.03 van de driver kan het wel.. alleen voor de GeforceFX Go series moet je bij je fabrikant wezen voor drivers, en die heeft natuurlijk alleen de 47.x versie :(
Hmmm raar. Die drivers werken wel gewoon op mijn Vaio met Geforce 5600 Go...

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

Tuvow schreef op 25 februari 2004 @ 20:24:
Misschien moet je deze drivers eens proberen.
An NVIDIA ForceWare 56.57 driver was released onto the web. The guy who released it modified the .inf file to allow and support wide range of mobile products yet all NVIDIA graphics cards are supported.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

Kan iemand mij vertellen hoeveel RPM die 60 GB HDD van die Aldi machine is?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

DeMoN schreef op 26 februari 2004 @ 16:22:
Kan iemand mij vertellen hoeveel RPM die 60 GB HDD van die Aldi machine is?
Op een of ander Duits forum had men het over 4200rpm, maar dat wilde je waarschijnlijk niet horen... ;)

Overigens heb ik het scherm nu wel goed afgeregeld gekregen na het installeren van CoolBits in de registry. Helderheid, contrast en gamma zijn nu in te stellen en het scherm is niet meer zo overbelicht / wit. :)

Mijn collega is in ieder geval zeer tevreden met het ding.

• DeMoN
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

Tachyon schreef op 26 februari 2004 @ 17:04:
[...]

Op een of ander Duits forum had men het over 4200rpm, maar dat wilde je waarschijnlijk niet horen... ;)
Ik weet niet, maar dat lijkt mij bjiv. al een HELE rede om zo'n ding NIET te kopen... toch?

Ik bedoel, heb je de kracht van een 3.06 proc... heb je een HDD van 4200 rpm.. Lekker is dat, het vertraagt imho enorm.
- USB stickje heb ik ook al dus die gadget hoef ik niet.
- Ik draai Linux, heb de software dus niet nodig.
- TV Tuner hoef ik ook niet, en voor die afstandsbediening wil ik al helemaal niet extra dokken.

Nee, ik spaar wel 100 euro extra en ga voor een Centrino 1.5 Ghz van Asus met een ATI M10 :) (7200 rpm hdd)

[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 26-02-2004 17:17 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:28

BeaM-R

Powerrrrr

gemert3 schreef op 25 februari 2004 @ 11:33:
Maar de luxe draagtas zit er niet bij!!

Rence.
Bellen naar de Appie en je krijgt 25 euro terug. Want de draagtas zit er inderdaad niet bij! Mijn vader heeft ook de AH laptop namelijk en kwam hier ook achter. Na een belletje naar de AH kreeg hij 25 euro terug.

Heb hem net ook het verhaal over de accu verteld, hij gaat morgen weer bellen voor ee 2e accu :P

Dit gaat AH nog geld kosten denk als alle klanten hier achter komen :)

[ Voor 38% gewijzigd door BeaM-R op 26-02-2004 19:29 ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Tuvow
Tachyon schreef op 26 februari 2004 @ 17:04:
[...]
Overigens heb ik het scherm nu wel goed afgeregeld gekregen na het installeren van CoolBits in de registry. Helderheid, contrast en gamma zijn nu in te stellen en het scherm is niet meer zo overbelicht / wit. :)
Met dat coolbits kan ik alleen overklokken, helderheid instellen enzo werkt nog steeds niet :(

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

Vreemd dat het bij jou niet werkt :?
Wat ik wel heb gedaan is wat heen en weer geswitched met verschillende drivers.
Misschien is daar wat van blijven hangen dat bij mij het kleurenpaneel wel zichtbaar is?

En hoe heb je CoolBits geinstalleerd?

BeaM-R schreef op 26 februari 2004 @ 19:25:
[...]

Bellen naar de Appie en je krijgt 25 euro terug. Want de draagtas zit er inderdaad niet bij! Mijn vader heeft ook de AH laptop namelijk en kwam hier ook achter. Na een belletje naar de AH kreeg hij 25 euro terug.

Heb hem net ook het verhaal over de accu verteld, hij gaat morgen weer bellen voor ee 2e accu :P

Dit gaat AH nog geld kosten denk als alle klanten hier achter komen :)
een oom van mij is journalist, zal hem eens bellen :)

• gemert3
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-04 20:13
Tuvow schreef op 26 februari 2004 @ 20:10:
[...]

Met dat coolbits kan ik alleen overklokken, helderheid instellen enzo werkt nog steeds niet :(
Mijn beeld is ook veel te licht, en krijg dit ook niet goed.(Aldi laptop)
Nieuwe drivers al geinstalleerd(53.03) maar hier ook niets te regelen.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Schijnt met nVidia ForceWare 53.06 wel te lukken, maar de link werkt niet

• Tuvow
De laatste NVidia drivers wil windows niet installeren omdat die niet de GeforceFX Go series ondersteund. Jammer, want ik weet dat hierin wel goed in te stellen is wat de helderheid is enzo.

Met de versie die standaard op de laptop staat kan je alleen instellen (denk ik) wat de helderheid is voor spellen enzo (overlay kleuren). Bij de nieuwe versie kan je dus kiezen dat je voor heel windows de helderheid wilt wijzigen.

Ik heb coolbits gewoon als reg bestandje ergens gedownload en geinstalleerd. Ik krijg dan alleen de extra optie om klokfrequenties in te stellen, de mogelijkheden qua kleurinstellingen blijven helaas onveranderd.

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 10:12
kan iemand misschien wat foto`s posten van de AH laptop,
Ik ben vandaag naar de AH om hem te bekijken, maar ze hebben alleen de flyer en een dummy verpakking :'(

Aangezien bij mij het design ook een beetje meespeelt, zou ik graag wat foto`s van dit laptoppie willen zien.

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:57
Hier is de link naar je AH laptop
(ik zou hem niet kopen, videoprestaties zijn achterhaald:
nieuws: ATi Radeon IGP 320M review )

http://www.ah.nl/nieuws.jsp?id=240374

p.s. Op de Flyer staat niet meer als op de site.

[ Voor 24% gewijzigd door german8 op 27-02-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:10
Dus als ik het goed begrijp hoort er een andere accu (2e) en een tas bij die laptop van de AH??

Welk telefoonnummer moet ik bellen om dit alsnog te krijgen of het geld ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mdewals schreef op 29 februari 2004 @ 00:07:
Dus als ik het goed begrijp hoort er een andere accu (2e) en een tas bij die laptop van de AH??

Welk telefoonnummer moet ik bellen om dit alsnog te krijgen of het geld ervan?
die hoort er niet bij, maar da's als genoegdoening omdat er geen 6600 mAh accu bij zit. je hebt dan dus 2x een 4400, en da's best reëel, want een 6600 is nooit gemaakt.

je moet gewoon even bellen met de service lijn van medion/micromaxx (ja da's 0900, maar het is maar een paar minuten).

voor die tas moet je klagen bij albert heijn zelf, schijn je 25 euro te krijgen (nog niet geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:10
Dat van die accu heb ik inderdaad gevonden. Hier ga ik zeker achter aan.
Maar waar staat het dan dat je er een tas bij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mdewals schreef op 29 februari 2004 @ 13:18:
Dat van die accu heb ik inderdaad gevonden. Hier ga ik zeker achter aan.
Maar waar staat het dan dat je er een tas bij krijgt?
geen idee, dat stond ergens hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-06 10:41
gemert3 schreef op 26 februari 2004 @ 21:19:
[...]

Mijn beeld is ook veel te licht, en krijg dit ook niet goed.(Aldi laptop)
Nieuwe drivers al geinstalleerd(53.03) maar hier ook niets te regelen.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Schijnt met nVidia ForceWare 53.06 wel te lukken, maar de link werkt niet
Je zoekt waarschijnlijk op de verkeerde plaats!!
ga naar je beeldscherm eigenschappen, dan het gforceGO tabblad kiezen, vervolgens nVIEW (op de tweede regel) in het linkse kader dan naar apparaat instellingen onderin het hoofd venster.
daar staat kleurcorrectie en schermaanpassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Anoniem: 70162 schreef op 29 februari 2004 @ 13:30:
[...]

geen idee, dat stond ergens hier op het forum.
Dat had ik gepost. En het staat in de flyer die in de AH lag.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gemert3
  • Laatst online: 29-04 20:13
jahako schreef op 29 februari 2004 @ 20:04:
[...]

Je zoekt waarschijnlijk op de verkeerde plaats!!
ga naar je beeldscherm eigenschappen, dan het gforceGO tabblad kiezen, vervolgens nVIEW (op de tweede regel) in het linkse kader dan naar apparaat instellingen onderin het hoofd venster.
daar staat kleurcorrectie en schermaanpassing
Ja, dat is het :) Bedankt Jahako

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Damn! Net was het bij radar over die laptop van de appie heijn, maar ik heb het gemist. Iemand anders die het gezien heeft misschien.
Schijnbaar zit er ook geen infrarood op, wat wel in de folder staat?

Dus:

- GEEN 6600mA accu (je krijgt een 2e 4400mA accu, bellen naar micromaxx)
- GEEN draagtas (25 euro retour, melden bij AH)
- GEEN infrarood

[ Voor 29% gewijzigd door BeaM-R op 01-03-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105659

BeaM-R schreef op 01 maart 2004 @ 20:59:
Damn! Net was het bij radar over die laptop van de appie heijn, maar ik heb het gemist. Iemand anders die het gezien heeft misschien.
Schijnbaar zit er ook geen infrarood op, wat wel in de folder staat?

Dus:

- GEEN 6600mA accu (je krijgt een 2e 4400mA accu, bellen naar micromaxx)
- GEEN draagtas (25 euro retour, melden bij AH)
- GEEN infrarood
Het was inderdaad net op radar, veel mensen die klachten over de notebook hadden. AH zegt dat het een drukfout is en probeerd zo deze groten fouten van AH een beetje af te zwaken.

:( Lafbekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn ook geen IR? klootzakken. (nog niet opgevallen maarja)

ik heb het gemist, ff kijken of er ergens een stream te vinden is

//nog niet op hun site dus, zal wel komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 01-03-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op het radar forum zei iemand dat ze ook nog een com-poort beloofd hadden.

ik heb hem nog niet gemist, maar het wordt wel erg slordig zo

iemand anders is een usb-IR beloofd. ook daar gaan we natuurlijk achteraan bellen :)

aan de andere kant: dat van die accu deugt niet, maar die draagtas, compoort en IR gebruikt toch bijna niemand

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 02-03-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49143

http://www.mediamarkt.de/neues/gericom_hummer30680.php
deze specs zien er wel heel erg goed uit!
http://www.chip.de/news/c_news_11427491.html hier staan een paar benchmarks en een vergelijking.
volgens mij is deze aanbieding beter dan die van de aldi van een paar dagen terug. ik heb alleen mijn twijfels over de hardeschijf 80gig volgens mij 4200rpm maar dat weet ik niet zeker. hijs bij de benchmarks in vergelijking met de andere best sloom met de Speicherdurchsatz.
ook schijnen er nog wat problemen te zijn met de audioinvoer van dat usb2 videokaartje, maar volgens mij moet dat wel werken.
voor desktop vervanging echt perfect denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:04
Lidl duitsland heeft vanaf volgende week zaterdag weer een desktop en laptop in de aanbieding. Meestal volgt Nederland dan binnen twee weken met een geringe prijsverhoging.

Edit: Vanaf donderdag 18 maart!

ModellTarga Visionary AV64 3000+ Multimedia-PCTarga Visionary XP-210 2800+
Afbeeldingslocatie: http://www.targa.de/cms/media/pix/8091.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.targa.de/cms/media/pix/8095.jpg
PrijsEuro 1199Euro 1299
ProzessorAMD Athlon64 3000+ mit HyperTransport (Frequenz 800 MHz) 512KB L2 Cache und QuantiSpeed Architektur, arbeitet mit 2000MHz
EKL Blade super Silent-Cooler (Crimped Fin Kupfer/Alu Technologie)
Mobile AMD Athlon XP-M 2800+ mit AMD PowerNow! Technologie
SoftwareMicrosoft Windows XP Home Edition,
Microsoft Works Suite 2004, Pinnacle Studio 8 SE, Pinnacle Hollywood FX, Pinnacle T-Rex, Pinnacle Instant CD/DVD, Norton Antivirus
Microsoft® Windows® XP Home Edition
Microsoft® Works Suite 2004, Pinnacle Studio 8.8 SE (Hollywood Lite), Pinnacle T-Rex, Cyberlink Power DVD, Klicktel 2003, Symantec Norton Antivirus 2004
MotherboardAsus K8V-F (Targa Edition) VIA K8T800 Chipset-Technologie
5 x PCI, 1 x AGP, 2 x DIMM erweiterbar bis 2 GByte DDR-RAM, 2 x EIDE
Speicher512 MB DDR-RAM PC3200 (400 MHz) erweiterbar bis 2 GB DDR-RAM512 MB DDR-RAM PC3200 mit 400 MHz Taktfrequenz, erweiterbar bis zu 2 GB ,insges. 2x 184 Pin DIMM-Steckplätze
Festplatte200 GB Western Digital UDMA-100 mit 7200 Umdrehungen mit Fluid-Dynamic-Bearing-Technologie60 GB Festplatte
CD-ROM/DVDToshiba DVD-ROM
16fach DVD, 48fach CD-ROM
BTC Multiformat DVD-Brenner und CD-Brenner
Lesen: 12x DVD-ROM, 40x CD-ROM
Schreiben: 8x DVD+R, 4x DVD-R, 4x DVD+RW, 2x DVD-RW, 40x CD-R,
24x CD-RW
Inklusive Brennsoftware Instant CD/DVD 8 SE
LG Multinorm DVD+R/RW, DVD-R/RW und CD-R/RW Laufwerk
Schreiben:
4 fach DVD+R
2,4 fach DVD+RW
2 fach DVD-R
2 fach DVD-RW
10 fach CD-RW
16 fach CD-R
Lesen:
24 fach CD(R)
8 fach DVD
6 fach - Dual Layer DVD/ DVD-R /DVD-RW
GrafikATI RADEON 9800 PRO AIW
- 128 MByte DDR-RAM
- 256 Bit
- 8 Pixel-Pipelines
- DirectX 9
- AGP 8x
TV Tuner
Time Shifting, multifunktionaler Videotext
ATI® Mobility® Radeon® 9600 - 64 MB DDR-Speicher
DirectX 9 kompatibel, Powerplay Funktionalität, DVD-Playback Hardware Decoding, Unterstützt Pixel- und Vertexshader 2.0
Display15,1" XGA TFT
Auflösung: ergonomische 1024 x 768
SoundkarteRealtek 6 Channel Dolby 5.1; Digitalsound mit digitalen und analogen Aus- und
Eingängen
Stereo-Lautsprecher im Lieferumfang
AC 97 2.2 kompatibel, SPDIF optischer Digital-Ausgang mit Dolby Surround 5.1 Unterstützung
Audio DJ Funktion mit Frontbedienung für Musik CDs und MP3 CDs
Stereolautsprecher und Mikrofon
TastaturFunk-Multimedia Keyboard19 mm Tasten, Windows® Keys, spritzwassergeschützte Kontakte
MouseFunk-Scroll-Mouse
Maße (BxHxT) in mm180 x 435 x 500345 x 48 x 285
Gewicht3,5 kg inklusive Akku
Power Supply300 Watt Fortron Source - PFC100-V- bis 240-V-Netzteil (120 Watt)mit autom. Spannungsanpassung, intelligenter Li-Ion-Akku, netzunabhängiger Betrieb: bis 2,5 h (je nach Applikation)
Steckplatz5x PCI (2 davon frei)/1x AGP (8x)
SchnittstellenVorderseite:
Targa 7-in-1 Multimedia-Speicherkarten-Leser, 2 x USB 2.0, FireWire, S-Video IN, Composite IN, Mikro, Audio IN, Audio OUT

Rückseite:
2 x PS/2, parallel, seriell, Center und Subwoofer (umschaltbar von Mikrofon), Rear Speaker (umschaltbar von Line-In), Front-Speaker (Line-Out), LAN RJ 45, 4x USB 2.0, Line-In, Mikrofon, FireWire 6-Pin-Anschluss, Audio-Digital IN (SPDIF), Audio-Digital OUT (SPDIF), 1 DVI-I mit Adapter auf VGA (analoger Monitor), S-Video OUT, Composite-OUT, TV-Antennen-/Kabelanschluss, RJ 11 Modemanschluss, Wireless LAN
3 x USB 2.0, 1x Firewire (IEEE 1394), 1x parallel, 1x PS/2 Mic-In/ Speaker-Out, 1 x 15 pin externer Monitor, 1 x S-Video Out, Modem (RJ11), LAN (RJ45), 1 x PCMCIA TYP II, 4in1 Card Reader, PCMCIA Compact Flash PC-Card Adapter, Wireless LAN PC-Card-Adapter
Garantie36 Monate inkl. Vor-Ort-Service, Hotline3 Jahre inkl. Pick-Up-And-Return-Service (6 Monate auf den Akku)
ChipsatzVIA K8T800 + VT8237
Kommunikation7-in-1 Targa Speicherkarten-Lesegerät liest und schreibt Daten von CompactFlash, Sony Memory Stick, SD Card, SmartMedia, IBM Microdrive und MultiMedia Card (von Digitalkamera, MP3-Player etc.), SmartCard (Mobiltelefon SIM-Karten, Geldkarten etc.), 56K V.56K V.90 Modem, 10/100 MBit LAN (vorbereitet für Netzwerk und DSL), Wireless LAN nach dem IEEE 802.11b Standard (WIFI)

[ Voor 3% gewijzigd door Timmy op 11-03-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94241

Nou ik heb ze zo ver gekregen dat ze een accu en een usb dongle opsturen hoor :P Oja, en nog 25 euro terug bij AH

thnx tweakers :D

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 94241 op 05-03-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Timmy schreef op 04 maart 2004 @ 09:19:
Lidl duitsland heeft vanaf volgende week zaterdag weer een desktop en laptop in de aanbieding. Meestal volgt Nederland dan binnen twee weken met een geringe prijsverhoging.
Joehoe, hier zat ik dus op te wachten (LAPTOP) :9 .....maar..... die 64 mb Ati 9600.....kan ik niet het best nog ff wachten op een versie met 128 mb of weet iemand al een aanbieding voor hetzelfde geld maar dan met grotere grafische capaciteiten (zoals 128 mb kaartje dr in?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
SanderWit schreef op 05 maart 2004 @ 17:37:
Joehoe, hier zat ik dus op te wachten (LAPTOP) :9 .....maar..... die 64 mb Ati 9600.....kan ik niet het best nog ff wachten op een versie met 128 mb of weet iemand al een aanbieding voor hetzelfde geld maar dan met grotere grafische capaciteiten (zoals 128 mb kaartje dr in?)
Ik heb de oudere versie (met een 2500+) en naar mijn mening is de 64 Mb meer dan voldoende maar ik speel dan ook geen spellen op mijn laptop. Voor alternatieven zou je kunnen kijken naar Jewel, die komen bij de zelfde fabrikant vandaan en zijn vergelijkbaar qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
die desktop PC..... :9~ ......ik zit nu zwaar te twijfelen of ik niet mn huidige 1ghz AMDAthlon win98se geforce2mx 32Mb 384 mb RAM zal vervangen door zoŽn monster pc als deze (ipv aanschaffen laptop).

Wat zijn jullie meningen over dit systeempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Prima mooi systeem, maar een afweging tussen een laptop en desktop zul je eerder maken op basis van wat je ermee wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 19:37
zijn die Lidl desktops nou ook stil of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Kentut schreef op 08 maart 2004 @ 15:23:
zijn die Lidl desktops nou ook stil of niet?
Hardware.info zei over de vorige desktop: "Het geluidsniveau is prima voor elkaar, het systeem is stil, net als de Medion van de Aldi.". Dat zit wel goed dus.
De laptop is niet geruisloos te noemen. Je hoort de fan maar niet zo dat het vervelend wordt.

De desktop is overigens vanaf donderdag 18 maart verkrijgbaar. De prijs is nog onbekend maar zal op rond de 1149 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Laatst online: 14-03 00:07
Hoi, weet iemand misschien meer over de laptop actie bij blokker? Heb hun site doorgenomen maar kon er niks over vinden en heb nu niet de mogelijkheid om een filiaal te bezoeken...

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87513

Hoe zit het nou met de medion (laatste laptop Aldi), hier staat bij mobile pentium 4 3,06 is het nou een Pmobile of een mobiele computer met een P4 (zo zou je het nml ook kunnen omschrijven...lol). Ik hoor hier nml verschillende dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97420

Beste tweakers,

Na aanleiding van de vele klachten over de laptop van Appie Hein en de vraag of men het programma terug kon zien. Geef ik hier het antwoord.

http://www.trosradar.nl/?url=PHP/broadcast

Hier is in het archief herhalingen te zien van het programma radar.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
De LIDL desktop getest door PCwelt.de.
Afbeeldingslocatie: http://www.pcwelt.de/graphics/bild_db/24300/24387/original.idg
Conclusie: zeer goede prestaties, met enkele minpuntjes (geen diskette & SATA).
Maar ook niet echt stil dus (helaas):
Unter Last war das Betriebsgeräusch recht deutlich hörbar (3,4 Sone). Im Ruhebetrieb war dafür die Lärmentwicklung (1,9 Sone) kaum wahrnehmbar.
Ben benieuwd wat de ALDI hier binnenkort tegenover zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Hmm, beetje balen dat de lidl desktop niet in mijn regio is. En dat diskettestation is ook een tegenvaller. Binnen welke periode kunnen we verwachten dat aldi met een aanbieding komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
meestal eind maart geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Nieuwe aldi pc

[ Voor 26% gewijzigd door DJ^ op 19-03-2004 13:26 ]

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tv-out (of in?) met scart _o_
zou dat ook los te koop zijn ergens? ben een beetje blut atm, dus me oude comp gaat nog ff mee.

alhoewel:
Der Rechner kostet tatsächlich nur 999 Euro,
8)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 19-03-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 15:12
Die ALDI PC ziet er goed uit. Ik heb echter nog wat vragen/bedenkingen:

- De processor is niet 64bits. Zou dit een groot nadeel zijn met het oog op de toekomst? Of zal het nog wel een jaar of 3 duren voordat 64bits echt een vereiste begint te worden?
- De RADEON 9800XXL. Voor mij een onbekent type. Hoe presteert deze t.o.v. de 9800PRO?
- Zou het interne geheugen van 512MB eenvoudig te verdubbelen zijn? Is daar ruimte voor?
Deze is gister ingegaan en is al ongeveer een week bekend. Staat ook al in deze thread.

[ Voor 18% gewijzigd door raps op 19-03-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Nieuwe aldi folder voor nieuwe PC aanbieding:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_13/COMP.JPG

Vraagje: wat staat er nou onder 512 MB geheugen; een uitbreidingsslot beschikbaar?? Maar dr staat toch al 2*256 dual channel memory ? zitten er dan 3 slots in ofzow?

En die Ati Radeon 9800 XXL zal wel speciaal voor aldi geproduceerd zijn :7

EN WEER GEEN DISKETTESTATION!!! dan maar een usbstikje kopen O-)

Heeft iemand suggesties waarom ik dit ding niet zou moeten kopen (buiten het feit dat het een supermarktpc is) als ik er van alles mee wil doen: Gamen, School, Internet, DVDs kijken (geen videobewerking ofzo). Vind het ook wel jammer dat het geen AMD is, maarja, das mijn persoonlijke mening :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Zal ie werkelijk op de 24e komen? Ik zie 'm namelijk niet op de website staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timmy schreef op 19 maart 2004 @ 20:10:
[...]

Zal ie werkelijk op de 24e komen? Ik zie 'm namelijk niet op de website staan...
ja hij komt de 24e. Kijk morgen (zat) maar eens op de site van aldi. Dan zal hij er wel op staan. Wordt altijd pas de zaterdag voor de verkoop op de site gezet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109303

Ik denk dat ik met een krat bier en een slaapzak voor de deur ga liggen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
Blijkbaar de eerste benchmarks:
Afbeeldingslocatie: http://www.questionmark.ws/9800xxl.jpg

3D-Mark 2001SE : 17143 Punkte
3D-Mark 2003 : 6075 Punkte
PC-Mark 2002 CPU : 7361 Punkte
PC-Mark 2002 MEM : 8488 Punkte
PC-Mark 2002 HDD : 1097 Punkte

bron: computist

[ Voor 16% gewijzigd door Kentut op 20-03-2004 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Heeft iemand ook meer info over de 17/19" TFT scherm? url.
Wat zijn de verdere specificaties en hoe zit het met eventuele dode pixels?

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DJ^ schreef op 20 maart 2004 @ 13:13:
Heeft iemand ook meer info over de 17/19" TFT scherm? url.
Wat zijn de verdere specificaties en hoe zit het met eventuele dode pixels?
Ben er ook zeer benieuwd naar, ben zelf van plan om de 17"tft te kopen. Maar heeft ie nou een DVI-I aansluiting of is het gewoon een analoge aansluiting.

Zou wel vreemd zijn als ze een analoge aansluiting op de tft hebben zitten. Ze hebben immers in de pc een GraKa zitten met een DVI-I uitgang. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Kentut schreef op 20 maart 2004 @ 11:17:
Blijkbaar de eerste benchmarks:
-plaatje-
3D-Mark 2001SE : 17143 Punkte
3D-Mark 2003 : 6075 Punkte
PC-Mark 2002 CPU : 7361 Punkte
PC-Mark 2002 MEM : 8488 Punkte
PC-Mark 2002 HDD : 1097 Punkte

bron: computist
Ok bedankt! Maarruh, ik ben niet zo bekend in die wereld. Heb al een beetje gegoogled en mijn conclusie is dat de scores best goed zijn. (waarom "best" ?: ik ben systemen met lagere specificaties tegengekomen met ong zelfde scores)

Ook best raar dat computist niet met wat meer info komt (conclusietje bijv)

Maar vooralsnog lig ik woensdag voor de aldi ! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
  • Laatst online: 25-04 19:43
op http://www.hardware.info/reviews.php?id=435&page=6 hebben ze de 8080xl de 8008xl en als laatste de Qmotion 2.8 HT ( appie heyn ) op de pijnbank gelegd. Dit is in 11-2003 gedaan.

zelf twijfel ik nog of ik woensdag in de rij ga staan...eerst ff wachten op reacties van " de kenners "
SanderWit schreef op 20 maart 2004 @ 19:19:
[...]

Ok bedankt! Maarruh, ik ben niet zo bekend in die wereld. Heb al een beetje gegoogled en mijn conclusie is dat de scores best goed zijn. (waarom "best" ?: ik ben systemen met lagere specificaties tegengekomen met ong zelfde scores)

Ook best raar dat computist niet met wat meer info komt (conclusietje bijv)

Maar vooralsnog lig ik woensdag voor de aldi ! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
Anoniem: 105659 schreef op 20 maart 2004 @ 13:34:
[...]

Ben er ook zeer benieuwd naar, ben zelf van plan om de 17"tft te kopen. Maar heeft ie nou een DVI-I aansluiting of is het gewoon een analoge aansluiting.

Zou wel vreemd zijn als ze een analoge aansluiting op de tft hebben zitten. Ze hebben immers in de pc een GraKa zitten met een DVI-I uitgang. |:( 8)7
nee, zit er niet op. Wel vreemd inderdaad, want de pc heeft wel een dvi aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
Khad nog een vraagje aangaande het geluid. Op dit systeem zit dat waarschijnlijk onboard. Betekent dit dat er geen sb audigy o.i.d in gezet kan worden??

In de folder spreekt men ook van 8 kanaals geluid " uitsluitend met een passend geluidssysteem" ( niet meegeleverd ). Betekend dit dat ik mun 4.1 setje niet kan gebruiken, of gaat dit alleen over dat bioscoopgeluid?? Ik kan toch gewoon mijn eigen 4.1 setje gebruiken??
:? :?

[ Voor 6% gewijzigd door iglo op 21-03-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

iglodavinci schreef op 21 maart 2004 @ 12:31:
Khad nog een vraagje aangaande het geluid. Op dit systeem zit dat waarschijnlijk onboard. Betekent dit dat er geen sb audigy o.i.d in gezet kan worden??

In de folder spreekt men ook van 8 kanaals geluid " uitsluitend met een passend geluidssysteem" ( niet meegeleverd ). Betekend dit dat ik mun 4.1 setje niet kan gebruiken, of gaat dit alleen over dat bioscoopgeluid?? Ik kan toch gewoon mijn eigen 4.1 setje gebruiken??
:? :?
Ga er maar vanuit dat er een extra PCI slot in vrij is. Dan kan je je onboard handel uitzetten en je audigy gebruiken. Ook zal dat setje van je wel aan te sluiten zijn, je moet dan even kijken wat de mogelijkheden zijn. Je kan op zijn minst stereogeluid door 4 boxen krijgen, in alle waarschijnlijkheid.

Verder nog een tip: hij is ook in DL te koop, voor 999 E.
Overigens, als je dan toch naar DL gaat: 20 x cd = 6.99 en 5 x DVD = 6.99 en de 19" monitor = 129 E.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Uiligheid schreef op 21 maart 2004 @ 23:55:
[...]
Overigens, als je dan toch naar DL gaat: 20 x cd = 6.99 en 5 x DVD = 6.99 en de 19" monitor = 129 E.
De 19" TFT monitor is in Duitsland € 129 :?

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator4real
  • Laatst online: 18-06 22:27
Kentut schreef op 21 maart 2004 @ 11:45:
[...]

nee, zit er niet op. Wel vreemd inderdaad, want de pc heeft wel een dvi aansluiting
Damn zit er niet op? Waar heb je die nfo vandaan, kheb het nergens terug kunnen vinden. Maar goed: TFT via analoog: wat merk ik hier concreet van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duim
  • Laatst online: 19-06 21:38

Duim

Thumbs up!

Ik zie nog weinig over de Lidl aanbieding van aankomende donderdag hier:

Nogal scherp geprijst volgens mij! (1400 euri)

http://www.lidl.nl/nl/ind....20040325.p.2800_Notebook

Ik vind alleen weinig over de grafische kwaliteit, iemand die daar iets over weet?

Wat is het originele merk van deze laptop denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Duim schreef op 22 maart 2004 @ 12:14:
Ik vind alleen weinig over de grafische kwaliteit, iemand die daar iets over weet?

Prima, notebook. Ik heb de versie van juni vorig jaar maar dan met een andere processor (2500+), DVD-ROM en CD-RW combi. Ik ben er erg tevreden over.
De videokaart is een ATI Mobility Radeon 9600 met 64 Mb geheugen.
De fabrikant is Targa, daar kan je ook de specs bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Heeft iemand de garantievoorwaarden van de aldi betr. de PC ? wat zijn in het algemeen de regels/afhandeling van klachten en reparaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SanderWit schreef op 22 maart 2004 @ 14:09:
Heeft iemand de garantievoorwaarden van de aldi betr. de PC ? wat zijn in het algemeen de regels/afhandeling van klachten en reparaties?
ALS je de helpdesk te pakken krijgt zijn ze heel coulant en goed. zonder commentaar wordt het gefixt. alleen ze zijn nogal eens errug onbereikbaar.

regels zijn er afaik niet echt: gewoon 3 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49143

Duim schreef op 22 maart 2004 @ 12:14:
Ik zie nog weinig over de Lidl aanbieding van aankomende donderdag hier:

Nogal scherp geprijst volgens mij! (1400 euri)

http://www.lidl.nl/nl/ind....20040325.p.2800_Notebook

ga dan voor de acer 1501lmi meer waar voor je geld denk ik.
heb zelf een targa visionary xp 1800 gehad maar daar had ik erg veel problemen mee. voor mij in ieder geval geen targa meer!
de grafische kaart is prima trouwens, hier kun je de test lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duim

Duim

Thumbs up!

Timmy schreef op 22 maart 2004 @ 13:47:
[...]

Prima, notebook. Ik heb de versie van juni vorig jaar maar dan met een andere processor (2500+), DVD-ROM en CD-RW combi. Ik ben er erg tevreden over.
De videokaart is een ATI Mobility Radeon 9600 met 64 Mb geheugen.
De fabrikant is Targa, daar kan je ook de specs bekijken.
1024 x 768 lijkt me een beetje weinig!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Duim schreef op 22 maart 2004 @ 14:49:
1024 x 768 lijkt me een beetje weinig!?
Valt best mee voor een laptop...
Als je naar een SXGA+ scherm zoekt dan kan je beter bij Jewel of bv Acer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:44

Tusk

Sticky Bomb likes you!

geen tv-out op die vidkaart?? (aldi pc)

ik wil wel mn dvd en divxjes op mn tv kunnen kijken

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tusk schreef op 22 maart 2004 @ 15:19:

toch wel, zowel s-vhs als composit.

enne: SCART! :9~ (hopen dat die scart ook de geluidsaders geconnect heeft)

http://www.discountfan.de/artikel/200403/16.php iz bron

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 22-03-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator4real
  • Laatst online: 18-06 22:27
Tusk schreef op 22 maart 2004 @ 15:19:

Jawel! En hoe: 3 verschillende mogelijkheden!:
• 1x S-Video-out
• 1x Composite-out
• 1x Scart-RGB

Op de duitse site van Aldi staan de specs uitvoeriger beschreven.
->http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Wat mijn vraag nog is: Er is ook een 5.1 setje te koop (29,95 euro) hoe zou deze presteren t.o.v. bijv: de Creative Inspire P580 speakers (+/- 60 euro). Kheb nl. graag wat "vermogen" -> m.a.w. zo min mogelijk vervorming als de volume knop naar rechts gaat :-D

Snel sommetje: 8-kanaals audio:
5x speakers
1x subwoofer
2x speakers (in TFT scherm)
-----
8x !!! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
DJ^ schreef op 22 maart 2004 @ 07:43:
[...]

De 19" TFT monitor is in Duitsland € 129 :?
19" = 499 EURI EN 17" = 359 EURI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duim

Duim

Thumbs up!

Anoniem: 49143 schreef op 22 maart 2004 @ 14:38:
[...]

ga dan voor de acer 1501lmi meer waar voor je geld denk ik.
heb zelf een targa visionary xp 1800 gehad maar daar had ik erg veel problemen mee. voor mij in ieder geval geen targa meer!
de grafische kaart is prima trouwens, hier kun je de test lezen
Dat is verrekte toevallig, zat net naar die te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebuch
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-05 15:07
Die grafische kaart van de aldi pc is prima.
Ook als je de benches bekijkt ziet het er goed uit.
Zit denk ik tussen een 9800 en een 9800 pro.
Ik geloof dat de grafische kaarten worden geproduceerd door een zijtak van MSI.
Ooit is ergens gelezen bij het nieuws dat MSI ati kaarten gaat produceren.

Ook het geheugen is wel uitbreidbaar.
Heb het foldertje gister goed bestudeerd en daar stond in kleine letters bij dat er nog 1 geheugenslot vrij is. Er zijn er dus 3 en 2 daarvan zijn gevuld met Samsung ddr400 geheugen 2 x 256 mb. Denk dus dat het wel mogelijk is om 512 bij te prikken. Maar vraag me af of je dan aan snelheid wint. Denk het niet eigenlijk. Dan kan je beter die 2 keer 256 verkopen en er 2 keer 512 in dual instelling inzetten. Denk dat je dan wel oke zit.

Het lijkt mij in ieder geval een zwaar relaxte pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebuch
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-05 15:07
Uiligheid schreef op 21 maart 2004 @ 23:55:
[...]

Ga er maar vanuit dat er een extra PCI slot in vrij is. Dan kan je je onboard handel uitzetten en je audigy gebruiken. Ook zal dat setje van je wel aan te sluiten zijn, je moet dan even kijken wat de mogelijkheden zijn. Je kan op zijn minst stereogeluid door 4 boxen krijgen, in alle waarschijnlijkheid.

Verder nog een tip: hij is ook in DL te koop, voor 999 E.
Dit lijkt me wel erg goedkoop. In NL kosten 20cd van lifetec van de aldi 12,50 wat ook een hele prijs is. Heb er daar al wel 60/80 van gebrand en nooit een foute. Dat zit wel goed dus met die cd's. Ook de accijnzen op de cd's lijkt me niet zo hoog dat ze in Duitsland zo goedkoop zijn/worden.

Anders heb ik best intresse als iemand daar naar toe gaat. (Inkoopactie?? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Nebuch schreef op 22 maart 2004 @ 16:56:
[...]

Dit lijkt me wel erg goedkoop. In NL kosten 20cd van lifetec van de aldi 12,50 wat ook een hele prijs is. Heb er daar al wel 60/80 van gebrand en nooit een foute. Dat zit wel goed dus met die cd's. Ook de accijnzen op de cd's lijkt me niet zo hoog dat ze in Duitsland zo goedkoop zijn/worden.

Anders heb ik best intresse als iemand daar naar toe gaat. (Inkoopactie?? ;))
Ik loop je niet te dissen hier. Ik was er afgelopen vrijdag. Die dingen liggen daar onder de counter voor 6.99

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28958

Ik vraag me af of er ook "support" is voor Linux. Dus dat alle hardware onder Linux zou moeten werken.

Krijg je er ook de boekjes van het moederbord/videokaart erbij?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 28958 op 22-03-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macnerd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:10

macnerd

No Apples please :-)

Ik heb de vorige keer zo'n Medion 3.0 Ghz machientje gekocht, en ik ben best tevreden; hij presteert over het algemeen goed :).

Mindere puntjes: de dvd-brander (Pioneer A06) kon niet goed overweg met MAMe dvd's. Ik dacht dat die goed waren, maar het blijkt van niet. Uit een test in PC Active of PCM kwam Platinum DVD+R erg goed uit de test (best getest; laagste aantal fouten direct na branden). Geen enkele dvd-brander kan met alle media goed overweg overigens....
Ook wordt er geen serial van Nero meegeleverd, hetgeen wellicht geen probleem zou zijn als de pc goed werkt en nooit opnieuw geïnstalleerd hoeft te worden (en dat laatste is bij Windows nog altijd zo af en toe nodig). Helaas kon de mijne out-of-the-box maar één ding en dat was rebooten... ;(. Na een compleet versie installatie van Windows XP werkte het weer prima, maar ik kon nergens een serienummer van Nero vinden (logisch want die werd - naar later bleek - niet meegeleverd). Zonder die code had ik nog de keuze van demomode, die echter ook niet werkte omdat de datum verlopen was... De helpdesk kan geen serienummer geven omdat ze die zelf niet eens hebben. Het zou zo moeten werken, zonder serienummer. Niet dus; hoewel ik er voor betaald heb, ben ik nu genoodzaakt een illegaal serienummer te gebruiken :(. Het heeft overigens enorm veel tijd en moeite gekost om de helpdesk te bereiken, en dan wordt het ook nog eens niet naar behoren opgelost (ik heb ook betaald voor Nero en dus moet ik het kunnen gebruiken).
Wat ik ook minder vond, was dat er geen floppydrive in zat, maar dat was bekend.

Na de herinstallatie etc. werkt ie als een zonnetje, is ie aardig stil, en met een zilverkleurig floppydrive (van de HCC-beurs) nu ook aardig compleet :). Al met al een aardig systeem, maar de service is - zoals overal tegenwoordig - klote (excuse my French).

MacNerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:41
Weet iemand de kwaliteit van die 5.1-set die ook in de aanbieding is (Aldi, vanaf 24 maart)?

En is dit een bekend merk waarover een medion-merk-sticker is geplakt? Zo ja, welk merk (+type)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

LuukNouwen schreef op 22 maart 2004 @ 18:00:
Weet iemand de kwaliteit van die 5.1-set die ook in de aanbieding is (Aldi, vanaf 24 maart)?

En is dit een bekend merk waarover een medion-merk-sticker is geplakt? Zo ja, welk merk (+type)?
nero355 in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen..." ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukei
  • Laatst online: 31-05 05:39

powerball makes the world diverent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is helaas classified overheidsinformatie. wordt slechts geopenbaard in een aantal posts hierboven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:15
Nebuch schreef op 22 maart 2004 @ 16:52:
Die grafische kaart van de aldi pc is prima.
Ook als je de benches bekijkt ziet het er goed uit.
Zit denk ik tussen een 9800 en een 9800 pro.
Ik geloof dat de grafische kaarten worden geproduceerd door een zijtak van MSI.
Ooit is ergens gelezen bij het nieuws dat MSI ati kaarten gaat produceren.

Ook het geheugen is wel uitbreidbaar.
Heb het foldertje gister goed bestudeerd en daar stond in kleine letters bij dat er nog 1 geheugenslot vrij is. Er zijn er dus 3 en 2 daarvan zijn gevuld met Samsung ddr400 geheugen 2 x 256 mb. Denk dus dat het wel mogelijk is om 512 bij te prikken. Maar vraag me af of je dan aan snelheid wint. Denk het niet eigenlijk. Dan kan je beter die 2 keer 256 verkopen en er 2 keer 512 in dual instelling inzetten. Denk dat je dan wel oke zit.

Het lijkt mij in ieder geval een zwaar relaxte pc.
Ik dacht dat er in die aldi pc's altijd ruimte was voor meer uitbreiding dan dat. Anders ben je idd genoodzaakt om die 2 keer 256 eruit te halen. Dan zou dr in tataal dus 1536 mb in kunnnen. Das wel mooi

Maar op de aldi site zie ik niets staan over crt monitorren. Alleen een tft. En laat ik die nou net niet willen hebben

[ Voor 6% gewijzigd door steefje op 22-03-2004 19:52 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 08:48
LuukNouwen schreef op 22 maart 2004 @ 18:00:

Zo te zien, met 50W. PMPO per satellite, is het ehhm BAGGER! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63944

[
Maar deze is niet in mijn regio verkrijgbaar 8)7
weet iemand of deze aanbieding nog in de regio zuid komt? Ik wil namelijk liever een amd 64, dan een intel processor. Ook chipset e.d. zijn prima. Maar ik kan hem niet kopen }:O

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 63944 op 22-03-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Die videokaarten zijn altijd maf van de Aldi maar ze klokken over als gekken :P. Trouwens ik zou toch liever voor die Lidl pc gaan... Lijkt me stukken beter omdat ie o.a. 64 bit processor heeft en hij ziet er cool uit. Trouwens die Aldi pc heeft samsung geheugen en die van de Lidl Infineon wat me toch beter lijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109566

De nieuwe Aldi pc is errug goed, heb em zelf al mogen testen :D en werkt werkelijk geweldig. Een score van 6075 met 3mark03, en zonder enige hapering.
Tevens is de scart aansluiting heel erg handig als je je pc op tv wil aansluiten.
Kortom: ik zou em kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
als je hem al hebt mogen testen; kun je aangeven of ie ook stil is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:15
Kijoki schreef op 22 maart 2004 @ 22:18:
Die videokaarten zijn altijd maf van de Aldi maar ze klokken over als gekken :P. Trouwens ik zou toch liever voor die Lidl pc gaan... Lijkt me stukken beter omdat ie o.a. 64 bit processor heeft en hij ziet er cool uit. Trouwens die Aldi pc heeft samsung geheugen en die van de Lidl Infineon wat me toch beter lijkt..
dan kan je ook voor de aanbieding gaan die dixon nu heeft met de sky. Daar zit een 64 bit proccessor in. Kijk ff op de site van dixon dan vind je m wel. hij is iets duurder maar opzich ook niet verkeerd

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Heeft iemand hier de 5.1 set van de aldi al in huis (van de vorige aanbieding?)
Ik vraag me namelijk af hoe lang de kabels zijn die worden meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-04 17:35

Suaver

jokecoat

mijn pa gaat hem kopen :D dus de iPod kan ik ook aan gaan schaffen \o/

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 22:24

T-8one

take it easy, take a sisi

Seagate 200 GB harde schijf
Ultra ATA 100 interface
supersnelle 7200 TPM
is dit niet een beetje matig? ATA100? Zo supersnel is dat niet.

[ Voor 6% gewijzigd door T-8one op 23-03-2004 11:44 ]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
kareltje_de_grote schreef op 23 maart 2004 @ 11:43:
is dit niet een beetje matig? ATA100? Zo supersnel is dat niet.
Seagate heeft volgens mij geen ATA133, alleen maar ATA100 harddisks. Het gaat trouwens om een Seagate ST3200021A.

Nog wat andere details:
Geheugen: Samsung, DDR-400, CL 3,2
Harddisk: Seagate ST3200021A, UDMA-100, 7200 rpm
DVD-brander: Pioneer DVR-1070
DVD-ROM: Artec DHM-G48R
Videokaart: Medion (MSI MS-8956), ATI Radeon 9800XT, 128 Megabyte DDR
Geluidskaart: C-Media CMI 9780
TV/Tuner-kaart: Medion TV-Tuner 7134

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:50

T.T.

Sowieso

ComputerBase.de:
Nachdem der Discounter Aldi mit dem Medion 8083 vorgelegt hat, zieht der Fachhandel nun nach. Dort bekommt man ab sofort den Fujitsu-Siemens Scaleo 600 als Sondermodell zum attraktiven Preis von 999,- Euro. Im Inneren des Gehäuses verrichtet ein AMD Athlon 64 3200+ seinen Dienst.

Diesem stehen 1024 MB RAM und eine 250 GB Festplatte zur Seite. Die Bilder zaubert eine ATi Radeon 9600 XT-4 Grafikkarte mit 256 MB auf den Monitor. Als Mainboard kommt ein Fujitsu Siemens ATX Motherboard D1607 mit 5x PCI, AGP, LAN, SPDIF, FireWire, 4x USB zum Einsatz. Als Frontanschlüsse stehen FireWire, USB, Audio Line In/Out dem Benutzer zur Verfügung.

Hier die technische Ausstattung in der Übersicht:
AMD Athlon 64 Prozessor 3200+
1.024 MB DDR-RAM Arbeitsspeicher von Infineon
250 GB Festplatte mit 7.200 Umdrehungen

ATI RADEON 9600 XT-4 Grafikkarte mit 256 MB
16x DVD Laufwerk
Dual DVD-Brenner
6 in 1 Card Reader
ATX Motherboard D1607 mit 5 x PCI, AGP, LAN, SPDIF, FireWire
Tastatur und Maus
Als Software liegt neben Windows XP Home und Works 7.0 auch Nero Burning Rom 5.5, Win DVD 4.0 und die beiden Topspiele Fifa 2004 und Tron 2.0 in der Schachtel. Der Scaleo 600 Athlon 64 3200+ ist ab sofort im Fachhandel für 999 Euro erhältlich - Beratung inklusive!

Zitat:

Fujitsu Siemens Computers bringt heute einen high-end SCALEO PC als Sondermodel zum attraktiven Preis von 999.- Euro in den Markt. Der PC wird über den Fachhandel vertrieben. Das hat den Vorteil, dass Interessenten sich beim Kauf der Computer von geschultem Personal beraten lassen können. Gleichzeitig tritt Fujitsu Siemens Computers mit der Aktion den Beweis an, dass am Standort Deutschland technologisch führende Systeme geplant, entwickelt, produziert und zu einem attraktiven Preis vermarktet werden können. Weitere High-Lights zu der Aktion geben Fujitsu Siemens Computers, AMD und Infineon am 19. Februar um 10.30h auf der CeBIT bekannt: Halle 1, Stand 5e2.

Das Angebot geht auf die besonderen Anforderungen des deutschen Marktes ein. Eine Studie der Gartner Unternehmensberatung aus dem Jahre 2003 hebt hervor, dass deutsche Consumer beim Kauf eines PCs vor allem auf den Preis und die Leistung achten. (User Wants and Needs, Gartner 03/2003). Beim SCALEO Sondermodell kommen hochwertige Verarbeitung, niedrige Geräuschentwicklung sowie kompetente Beratung als zusätzliche Verkaufsargumente hinzu.

Mainboard von Fujitsu Siemens Computers aus Augsburg
Das Mainboard D1607-A von Fujitsu Siemens Computers stellt Anwendern die ganze Power des AMD Athlon™ 64 Prozessors 3200+ uneingeschränkt zur Verfügung. Bei der Entwicklung des Mainboards haben die Ingenieure von Fujitsu Siemens Computers besonderen Wert auf niedrigen Energieverbrauch und geringe Geräuschentwicklung gelegt. Die Silent-Fan-Technologie regelt den Lüfter je nach Bedarf auf möglichst niedrige Geräuschentwicklung herunter. Das Mainboard bietet vielfältige Schnittstellen zur schnellen Datenübertragung. Darunter auch Firewire und der neue USB 2.0 Standard.

Prozessor von AMD aus Dresden
Die AMD Athlon™ 64 Prozessoren basieren auf dem von AMD entwickelten Industriestandard AMD64. Sie bieten besonders hohe Rechenleistung für Anwendungen von heute und morgen und kombinieren benutzerfreundliche Funktionen wie Cool’n’Quiet mit einem erweiterten Virenschutz. AMDs Cool’n’Quiet Technologie regelt die Leistung des Prozessors entsprechend den Anforderungen der jeweiligen Software. Das reduziert nicht nur den Stromverbrauch, sondern dämmt auch effektiv die Geräuschentwicklung des PCs. Der im AMD Athlon 64 Prozessor integrierte Erweiterte Virenschutz in Verbindung mit Microsoft Windows XP ServicePack 2 vermindert deutlich die Gefahr von Virenangriffen auf den eigenen PC, insbesondere durch so genannte Würmer.

Arbeitsspeicher von Infineon aus Dresden
PC-Sondermodell ist mit 1.024 MB DDR (Double Data Rate) DRAM von Infineon Technologies ausgestattet. Die eingesetzten DDR Speichermodule sind speziell für HighSpeed-Anwendungen für anspruchsvolle Privatanwender konzipiert. Die Double Data Rate Architektur erhöht den Datendurchsatz durch Ausführung von zwei Operationen pro Taktsignal. Alle Produkte von Infineon Technologies, dem weltweit drittgrößten Anbieter von Speicherprodukten, sind zertifiziert und entsprechen dem heutigen Industriestandard.

Folgende Händler nehmen den PC ins Programm:
Otto, Cyberport, Alpha Tec, Baur, Berlet, EP:, Expert, Fegro; Karstadt, MakroMarkt, MediMax, Metro; microtrend; Office Discount, PC-Spezialist, Printus, ProMarkt, Quelle, Red Zack, Vobis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 22:24

T-8one

take it easy, take a sisi

Timmy schreef op 23 maart 2004 @ 12:00:
[...]

Seagate heeft volgens mij geen ATA133, alleen maar ATA100 harddisks. Het gaat trouwens om een Seagate ST3200021A.

Nog wat andere details:
Geheugen: Samsung, DDR-400, CL 3,2
Harddisk: Seagate ST3200021A, UDMA-100, 7200 rpm
DVD-brander: Pioneer DVR-1070
DVD-ROM: Artec DHM-G48R
Videokaart: Medion (MSI MS-8956), ATI Radeon 9800XT, 128 Megabyte DDR
Geluidskaart: C-Media CMI 9780
TV/Tuner-kaart: Medion TV-Tuner 7134
Maar wat ik bedoel, hadden ze er niet beter een SATA HD in kunnen doen? Nu krijg ik een beetje het idee dat ze er een el-cheapo mobotje in hebben gezet. En er een dikke videokaart in om klanten te lokken.
Ik denk dus dat deze HD de bottleneck gaat worden.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109621

Heeft iemand een id hoe lang je vantevoren bij de aldi moet staan om zeker te zijn van zo'n pc of valt de drukte wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109621 schreef op 23 maart 2004 @ 15:26:
Heeft iemand een id hoe lang je vantevoren bij de aldi moet staan om zeker te zijn van zo'n pc of valt de drukte wel mee?
verschilt heel erg per woonplaats. over het algemeen kun je zeggen dat de echte stormlopen over zijn en je rustig een uur na openingstijd binnen kunt wandelen. misschien zijn ze dan al op, maar je kunt tegenwoordig nabestellen.

vroegah (toen gunheadje zijn 2.0 ghz aldi compje kocht), moest je een half uur vantevoren een nummertje komen trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Anoniem: 70162 schreef op 23 maart 2004 @ 15:33:
verschilt heel erg per woonplaats. over het algemeen kun je zeggen dat de echte stormlopen over zijn en je rustig een uur na openingstijd binnen kunt wandelen. misschien zijn ze dan al op, maar je kunt tegenwoordig nabestellen.
Is dat zo, van het nabestellen? Mij werd altijd verteld dat uitverkocht ook daadwerkelijk uitverkocht betekent. Vorig jaar heb ik voor een vriend voor de deur gestaan maar toen was ik net te laat (17e terwijl ze maar 15 PC's hadden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

niet alles valt na te bestellen, pc's meestal niet

maar pda's camera's e.d. wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108824

Weet iemand of je nog ergens die Lidl PC kan krijgen....?

Ik heb op de site gekeken, maar kan 'em daar nergens meer vinden.... (de link hier op 't GOT-forum werkt ook niet meer :( )

@ T.T.: weet je wanneer en waar dat die Fu-Siemens uitkomt?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 108824 op 23-03-2004 15:57 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.