Beperken toegang netwerk via IE

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:28
Hoe maak ik het ONmogelijk om via de address bar van IE gedeelde netwerkpc's op te gaan door simpelweg \\PC_X\HD1 (C) te tikken. Is voor een Public Access PCtje en heb de boel al middels gpedit.msc kunnen beperken tot enkel IE, nu dat laatste nog...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoe zit het precies in elkaar ? Wat meer info is wel gewenst. Lees hierover Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

Welk OS draai je bijvoorbeeld ? Draait hier ook nog een server bij ? Is in deze constructie een domein aanwezig ?

Al met de 'computer policy' : 'Deny Access to computer via network' in je domein of op standalone pc's (2000 en hoger) :) Levert dit het gewenste resultaat ?

Ook de pc in een ander subnet plaatsen met een persistente route naar internet kan misschien de uitkomst bieden :) Route maken met route add met de '-p' parameter :) Dat staat voor 'persistent', wat betekent dat de route bij een reboot niet verloren gaat :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:10

Willem2

Ω is futile

\\192.168.0.6\c$ doet het prima bij mij (Windows XP)...

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Willem2 schreef op 04 februari 2004 @ 07:15:
\\192.168.0.6\c$ doet het prima bij mij (Windows XP)...
Anders lees je eerst even... |:(

Verwijderd

Mja, sorry maar dit is echt te mager. Een topicstart van drie regels en een gigantisch gebrek aan informatie brengen je nergens op dit forum. Je mag het opnieuw proberen, maar dan met 5 maal zo veel informatie over het besturingssysteem, wat je zelf geprobeerd en uitgezocht hebt, etc. Dit is in ieder geval niet genoeg.

Lees ook dit: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Succes :)

Dit topic is gesloten.