een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Die Thomson 510 heeft al een router ingebouwd, die zou ik dus gewoon bij in je hub hangen. Nu heb je router achter router, kan me voorstellen dat dat niet altijd ff goed gaat.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Verwijderd
Hoi,
Ik heb Precies dezelfde modem Speedtouch 510 Ethernet. Ik had eerst ook een extra Router in het netwerk zitte. Maar dat geeft helaas problemen. Router achter een Router. Zelfs Spraak Communicatie was nie mogelijk. Heb nu al een tijdje een Switch en alles werkt nu zo goed als prima.
Vr.Gr Kevin
Ik heb Precies dezelfde modem Speedtouch 510 Ethernet. Ik had eerst ook een extra Router in het netwerk zitte. Maar dat geeft helaas problemen. Router achter een Router. Zelfs Spraak Communicatie was nie mogelijk. Heb nu al een tijdje een Switch en alles werkt nu zo goed als prima.
Vr.Gr Kevin
ja klopt,
die modem heeft de opties van een router.
ik zal vanmiddag eens proberen om het helegebeuren anders aan te sluiten.
bijvoorbaat dank
die modem heeft de opties van een router.
ik zal vanmiddag eens proberen om het helegebeuren anders aan te sluiten.
bijvoorbaat dank
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
ok mensen. na het verwijderen van de server tussen het netwerk en de modem en het instellen van de dhcp server op de modem was het msn probleem verholpen.
iedereen bedankt.
ow ja. als er typfouten in het bericht staan dan komt dat omdat het lastig is als blind kunt typen en je dan in eens moet werken met een azerty toetsenbord omdat je ergens in belgie op bezoek bent
iedereen bedankt.
ow ja. als er typfouten in het bericht staan dan komt dat omdat het lastig is als blind kunt typen en je dan in eens moet werken met een azerty toetsenbord omdat je ergens in belgie op bezoek bent
Pagina: 1