Toon posts:

msn kickt me de hele tijd offline

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
steeds als ik Msn open heb staan kickt ie me na een bepaalde tijd offline..
ik zit achter een firewall en de proxy instellingen zijn die van microsoft.
iemand raad??:?

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46

gerhald

:P

dan heb je dat de verbinding van de proxy om de X aantal sec. de verbinding vebreekt en dat moed je dan ff uitzetten in dat proxy progje van jouw

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 12:06
Msn doet de laatste tijd ook heel, ik lig er vaak ook zomaar ineens af. Heel vaag. misschien ligt het daar bij jou aan?

Wèh zedde gij??

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
probeer eens trillian, kun je in ieder geval uit sluiten of het aan msn ligt, of aan jou

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even wat extra info posten om misschien wat duidelijker te maken.

M'n server draait op Win2000 met winproxy 4 en de computer die Msn heeft heeft ook Win2000.

Mijn Internet connectie staat altijd open (ADSL) en is nu 6 dagen onafgebroken aan het ratelen. De connectie is dus stabiel. Het probleem is dat MSN Messager tijdens het draaien zonder enige melding disconnect. Hij laat het zelfs niet zien! De enige manier om het te zien is om te proberen te chatten of mijn status te veranderen waarna hij een melding geeft dat ik niet ben ingelogd.

Ik heb in winproxy al de MSN poorten opengegooid (18??+6981-6901) maar ook dit helpt niets. Geen enkel ander programma heeft problemen behalve MSN.

-Qbit gebruikt trillian letterlijk hetzelfde netwerk als MSN dan? Met Icq namelijk geen problems maar ik moet MSN accounts gebruiken (voor werk)
-Gerald: Het is igg geen instelling in winproxy maar als je iets weet over de MSN kant hoor ik graag meer.

Iemand een oplossing? Ik ben het namelijk zat om elke 5 minuten te kijken of hij nog wel draait! BVD

• chemistone
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Beetje naar om nu nog omhoog te kicken, maar toch.
Ik heb het zelfde probleem, MSN onder W2000 prof. Als het probleem al opgelost is hoor ik graag hoe.

• Dr. Boktor
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 01:34
Niet naar... Ik heb er zelf ook last van, heel irritant. Ik gebruik Trillian en ik word vaak van MSN gekicked, terwijl AOL en ICQ gewoon blijven draaien.

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

Ligt aan de servers van MSN... deze 'moofies' kwamen eerst alleen voor bij de chatboxen van MSN, maar door het vele gebruik van MSN Messenger zal het nu wel overgeslagen zijn naar de Messenger. Waarschijnlijk ben je een poos niet actief in de Messenger en om capaciteit te besparen schoppen ze je er dan af.

Just my 0,02

• Dr. Boktor
Op donderdag 06 juni 2002 19:34 schreef TheKeeper het volgende:
Waarschijnlijk ben je een poos niet actief in de Messenger en om capaciteit te besparen schoppen ze je er dan af.
Dat slaat nergens op, het gebeurde net nog, terwijl ik midden in een gesprek met 2 anderen zat. Dus geef die 2 centjes maar hier :P

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

Dan dus toch de echte 'moofies' random kicken...
ik heb er geen last van gehad de laatste tijd. Wel de nieuwste versie (waarschijnlijk wel) en engelse of nederlandse versie (heb zelf engelse, maar ken ook lui die met engelse gekickt worden)

en die 2 centen hou ik nog ff

• Dr. Boktor
Op donderdag 06 juni 2002 19:42 schreef TheKeeper het volgende:
Dan dus toch de echte 'moofies' random kicken...
ik heb er geen last van gehad de laatste tijd. Wel de nieuwste versie (waarschijnlijk wel) en engelse of nederlandse versie (heb zelf engelse, maar ken ook lui die met engelse gekickt worden)

en die 2 centen hou ik nog ff
Waarom ben ik dan de enige in mijn flat (die allemaal dezelfde 100 mbitlijn tot hun beschikking hebben) die zo vaak gekicked wordt? Inleveren die 2 centjes ;)

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
ja maar dat random is bij mij wel erg vaak. Hiero op een WinME systeem bij me vriendin heb ik nergens last van. En huis op OOK een gedeelde connectie heb ik onder WinME en onder WinXP en 2000 er last van. Zou het probleem dan toch bij Sygate zitten. Alleen hiero bij me chick draait sygate ook met de normale settings.

Het prob is alleen opgelost als ik Trillian gebruik, maar dat suxt want die haalt de geblokkeerde mensen weer van de servers en dat wil k nie :P Dus geen trillian for me.

Heb dit klotemsn probleem elke dag en volgens mensen in mijn msnlijst ga ik online en weer offline. Echter als ik aan t chatten ben dan gaat ie wel offline maar kan ik met die mensen door lullen. En klik ik dan op een nieuw persoon in me lijst dan gaat ie helemaal offline om zich vervolgens weer aan te melden en het probleem herhaald zich over and over again. Zelfs na 5 min :( Klote MSN :(

..::System Specs::..

Verwijderd

zelfde probleem, trillian heeft het opgelost :)

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Ik werd er ook steeds afgekicked , sinds een paar weken was het opeens wel weer stabiel.. misschien ligt het tijdelijk aan MS ?

• Ibidem
  • Laatst online: 30-04 16:28
Op donderdag 06 juni 2002 20:11 schreef Klubbheads het volgende:
Ik werd er ook steeds afgekicked , sinds een paar weken was het opeens wel weer stabiel.. misschien ligt het tijdelijk aan MS ?
tijdelijk :? heb er al een hele tijd last van hoop maar dat t temporary is ja :P

..::System Specs::..

• chemistone
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Bij mij is het probleem opgelost. Ben overgegaan van zonealarm naar norton firewall. Sindsdien geen problemen meer.

Verwijderd

Er bestaat een progie waarmee je de MSN op afstand kunt killen. Misschien is iemand met je aan het fuckuh...?
Dat progie heet iets van <font color="red">verwijderd</font>

<font size="1">Dat willen we helemaal niet weten ;)</font>

• BreadFan
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 10:35 schreef snapnie het volgende:
Er bestaat een progie waarmee je de MSN op afstand kunt killen. Misschien is iemand met je aan het fuckuh...?
Dat progie heet iets van knip
Hoe dat progje heet willen we niet weten, anders wordt het alleen maar meer gebruikt. :{

Maar ik denk idd dat het aan dat progje ligt, is nogal in op het moment. Met Trillian heb je er geen last van, tjek deze log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
[17:12] Thunderbird: <blaat>
[17:13] BreadFan: <blaat>
[17:13] Thunderbird: Crash
[17:13] BreadFan: crash?
[17:14] Thunderbird: wie crash ??
[17:14] Thunderbird: Crash
[17:14] BreadFan: nou dat tik jij..
[17:14] BreadFan: en weer
[17:14] Thunderbird: tik ik crash ???
[17:14] BreadFan: 
 [17:12] Thunderbird: <blaat>
 [17:13] BreadFan: <blaat>
 [17:13] BreadFan: crash?
 [17:14] Thunderbird: wie crash ??
 [17:14] BreadFan: nou dat tik jij..
[17:14] BreadFan: heb je een virus jochie?
[17:14] Thunderbird: Nope jij hebt geen msn jij hebt zo'n ander prggie he...
[17:15] BreadFan: idd
[17:15] Thunderbird: ik heb namelijk een proggie om msn te crashen
[17:15] BreadFan: ah... werkt lekker niet :P
[17:15] Thunderbird: idd

>:) :P

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 10:35 schreef snapnie het volgende:
Dat progie heet iets van <font color="red">verwijderd</font>

<font size="1">Dat willen we helemaal niet weten ;)</font>
Nee, het is een bekend probleem. En je kunt het op een even eenvoudige manier oplossen :)

Ik kwam er op gegeven moment achter dat wanneer WinAMP op de achtergrond van een shoutcast station staat te streamen en je verbinding dus actief gehouden wordt, je gewoon online blijft. Het ziet er naar uit dat dat de oorzaak is op de een of andere manier (Connection Keep Alive Time-out ofzow?), want wanneer StreamRipper liefjes zijn gangetje gaat, is er ook niks aan het handje en blijft MSN vrolijk online :)

[edit] Als het namelijk wel door die MSN header exploit kwam, dan zou je MSN nogal "geweldadig" crashen en niet gewoon op gegeven moment melden dat je zomaar bent uitgelogd wanneer je iets probeert te doen in de trend van je status veranderen of een gesprek te beginnen.

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op 03 February 2002 @ 23:53:

Mijn Internet connectie staat altijd open (ADSL) en is nu 6 dagen onafgebroken aan het ratelen. De connectie is dus stabiel. Het probleem is dat MSN Messager tijdens het draaien zonder enige melding disconnect. Hij laat het zelfs niet zien! De enige manier om het te zien is om te proberen te chatten of mijn status te veranderen waarna hij een melding geeft dat ik niet ben ingelogd.
(sorry voor het omhoog kicken van dit (hele) ouwe topic :7
ik heb dit ook sind ik adsl heb van tiscalli (nu 2 maanden)
dat met msn boeit me niet eens zoveel maar ik heb het zelfe met mirc.

Volgens mij kan dit ook wel aan de router ofzo liggen

[ Voor 5% gewijzigd door Jay-v op 15-04-2003 15:34 ]

• Predator
  • Laatst online: 13:16

Predator

Suffers from split brain

Graag geen oude topis schoppen.

Gebruik liever het msn topic:
Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1