[PM] week 6

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Was het niet de bedoeling dat de PM pas aan het werk ging bij minstens twee punten scheefstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

polaris schreef op 03 februari 2004 @ 08:08:
Was het niet de bedoeling dat de PM pas aan het werk ging bij minstens twee punten scheefstand?
Dat hebben we in den begin idd als richtlijn genomen, maar een richtlijn is natuurlijk geen harde regel, en de werkwijze van de PM is nog steeds aan het ontwikkellen :).

Als je een heel draadje aan het nalopen bent, dan struikel je wel eens over reacties voor welke een 2 punter overkill is, maar die net te ver uit de pas zou lopen als je er niets aan doet, dat roept weer onbegrip op bij degenen die wel gepowermod zijn.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

botoo schreef op 03 februari 2004 @ 08:25:
[...]
Dat hebben we in den begin idd als richtlijn genomen, maar een richtlijn is natuurlijk geen harde regel, en de werkwijze van de PM is nog steeds aan het ontwikkellen :).

Als je een heel draadje aan het nalopen bent, dan struikel je wel eens over reacties voor welke een 2 punter overkill is, maar die net te ver uit de pas zou lopen als je er niets aan doet, dat roept weer onbegrip op bij degenen die wel gepowermod zijn.
Ik wil dat graag nog even onderschrijven. Ik zal niet snel een single reactie voor een enkel punt gaan powermodden, maar het komt wel eens voor dat een enkele reactie voor de balans in een discussie een puntje afgeschaaft moet worden. Ook dan pak ik wel eens de PM-tools voor een schaafje. Dit is eerder uitzondering dan regel, maar niet volledig ongebruikelijk.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Ik denk dat met bovenstaande antwoorden van /me en * KeX jouw vraag wel beantwoord is Polaris. :)

Voor de duidelijkheid bevestig ik dit, omdat het mijn PM-acties zijn. Soms deel je een enkele PM uit in een draadje en hou je 't daarbij. Je ziet dat in dit draadje flink wat PM-acties zijn gedaan. En inderdaad, zoals gezegd, om de balans in het geheel te houden heb ik ook PM-acties uitgevoerd met een verschil van minder dan 2 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het is ook niet zo dat ik de actie afkeur, hoor. Ik vond het alleen wat vreemd omdat er eerder was gezegd dat er minstens twee punten verschil moesten zijn. Maar dat is dus geen keiharde wet, dat weet ik dan ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

KeX schreef op 04 februari 2004 @ 10:09:
Deze door de topicstarter aangedragen reactie heb ik van 4 naar 2 gePM-ed.
Zie dit topic.
Pagina: 1