Mailserver @home

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 21:23
Als ik met outlook express een mailtje wil sturen krijg ik dit terug van de server (mail):
Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'Brief naar Tony over Team Pulp Fiction', Account: 'Exterazzo', Server: '212.120.66.200', Protocol: SMTP, Reactie van server: '452 Insufficient system storage', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 452, Foutnummer: 0x800CCC6C
En hier kan ik alleen maar poep van maken (en da willik dus nie)

Audentia

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

HD ruimte van de server op? :D :D :D

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 21:23
Da zou wel een hele slechte zaak van @home zijn toch ??????

Audentia

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja idd, maar ik ben al heel lang geleden opgehouden me te verbazen over de prestaties van 'bepaalde' kabelboeren.
btw dit hoeft niet aan @hoom te liggen hoor

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

lijkt niet aan het @home te liggen. Enige wat een smtp-server doet is relayen. En heeft hier gene schijfruimte voor nodig. Lijkt er dus op dat de ontvangende mailserver een probleem heetf. Maar met zekerheid durf ik het niet te zeggen. Vul anders bij je smtpserver: mx1.nl.home.com in. Dit moet wel werken

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 13 december 2000 00:27 schreef sagar het volgende:
lijkt niet aan het @home te liggen. Enige wat een smtp-server doet is relayen. En heeft hier gene schijfruimte voor nodig. Lijkt er dus op dat de ontvangende mailserver een probleem heetf. Maar met zekerheid durf ik het niet te zeggen. Vul anders bij je smtpserver: mx1.nl.home.com in. Dit moet wel werken
Echt wel bij @home. En een SMTP heeft wel degelijk schijfruimte nodig.
Je moet ergens een queue aan data opslaan.
alleen deze server heeft een probleem: die queue loopt telkens vol, zodat het lijkt of die schijf vol zit.
Lees ook de draad hierboven even door.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

gebruik mx2.nl.home.com of mx1.nl.home.com als SMTP server en het scheelt je wat gezeur... ;) mailserver van @home zuigt gewoon in het algemeen....

Verwijderd

........en dan te bedenken dat @home er al mee bezig is vanaf 25 oktober....?????
en dan 9 november???????

kijk eens bij de newsgroep

athome.nl.aankondiging

Verwijderd

Ik heb @home in Emmen maar bij mij ligt de meel server meer plat dan dat ie up is :Z .... toch maar es een eigen meel server opzetten :)
Pagina: 1