Toon posts:

PC springt uit tijdens kijken beeldmateriaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb me een nieuwe voeding gekocht:
PSU 400W Dual Fan van Q-tec
en sindsdien, spring mijn pc telkens uit zodra hij ook maar iets kwa beeld moet laten zien...
In het begin dacht ik dat het de nieuwe voeding was maar zodra ik een avi o.i.d. opstart, springtie na een aantel seconden/minuten uit
Dat lijkt me geen toeval, toch?

Kdacht eerst dat de videokaart wat te heet werd, heb er toen een ventilator bij gepleurt maar dat helpt dus nix

Kheb een Geforce II MX400 64 MB nooit problemen mee gehad totdat ik vanmiddag die voeding erin gezet heb en bam om de klap springt mn pc helemaal uit

iemand een idee? want ik word echt aggressief hier...

Probeer al sinds 7 uur Terminator III te kijken :(

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Je hebt je eigen Topic al beantwoord :) Die Q-Tec eruit en minimaal een AOpen 350 Watt ofzo erin :)

Voorkeur : Antec :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

misschien ligt t aan TIII ???
verkeerde combinatie van codecs ?
probeer em eens te draaien op een andere pc
om er zeker van te zijn

en idd die q-tec voedingen zijn :X

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 21:57 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sinds nieuwe voeding problemen, veel duidelijker kan de oorzaak imo niet?

Test eens met zo min mogelijk onderdelen, 1 HD, cpu (eventueel op lagere clocksnelheid), minimaal geheugen, geen geluid/netwerk etc. :)

Verwijderd

Topicstarter
Met een andere voeding ( 250W ) heb ik het probleem ook, maar die voeding is tonet doodgegaan, dus daar kan ik nix meer mee testen

En het ligt denk ik ook nie aan TIII want ikheb het ook bij andere films/avi's/mpg's enz.

Verwijderd

Topicstarter
dit zou dan al de 2e miskoop kunnen zijn :(

kbegin het vertrouwen in het kopen via internet flink te verliezen

• Pollewob
  • Niet online
Mjah, kopen via internet hiervoor de schuld geven is nogal flink kort door de bocht :X

Problemen had je hiervoor ook al zeg je nu, dat zou weer inhouden dat er met de voeding niets mis is, maar dat je simpelweg de verkeerde hardware hebt vervangen/je niets hoeft te vervangen omdat het een softwarematig probleem is. Ga eens na of het idd aan de codecs oid kan liggen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Pollewob op 02-02-2004 22:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
jah wacht

Ik had geen enkel probleem...

toen heb ik de nieuwe voeding erzin gezet en toen kreeg ik deze problemen

toen heb ik de oude voeding erin gezet maar toen bleven deze problemen

ikheb nu weer de nieuwe Qtec voeding erin

Directx 9.0 heb ik al geïnstalleerd nu de chipsetdrivers nog

Detonator drivers moet ik van afblijven, want anders krijg ik de beroemde Infinite Loop Error, met deze verie van de Detonator driver heb ik dit nog geen enkele keer gehad, met andere versie constant errors

Verwijderd

Topicstarter
ook waard om te noemen is dit:

Op een gegeven moment sloeg de pc uit en weer opgestart, maar toen waren alle BIOS settings naar fabrieksinstellingen terug gesprongen...

wat daar de reden voor was...

• Pollewob
  • Niet online
Gebruik trouwens ajb de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop ipv steeds meerdere berichten na elkaar te plaatsen :)
Pagina: 1