Toon posts:

info gevraagd over draadloze wireless link

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Op dit ogenblik heb ik een draadloze verbinding lopen tussen 2 punten op 802.11b (2,4ghz/11mbit) Daar er steeds meer lieden een accespointje aanschaffen, krijg ik steeds meer last van storingen. Ook nemen de videozenders een ware vlucht en deze werken op dezelfde frequentie. Daarom is dit inmiddels geen optie meer. Nu ben ik op zoek naar een goed alternatief, zoals bijv. witlink verbindingen, lof 802.11A (5ghz/54mbit) Het moet wel een goede verbinding zijn, dus geen pringles blikken en wap-11 rommel ajb. Heeft iemand hier ervaringen mee, en kan iemand er iets meer over vertellen? Of beter, weet iemand iets te koop? Veiligheid is een redelijk punt, maar zou eventueel afgevangen kunnen worden met vpn (hoewel wel weer trager). Linkt moet stabiel zijn. Er ligt geen glas oid op de 2e locatie, dus dark fiber en dergelijke is geen optie.
Ik ben benieuwd wat er verder nog te koop is, en of zulke apparatuur wel eens 2e hands te koop is...
ik ben benieuwd.
Alvast bedankt.
groet,

stef.

btw, wat is een OW?
ben me van geen kwaad bewust, wil gewoon wat antwoorden. pm me anders even, mod?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03

Arno

PF5A

Lees even de FAQ, daar staat alles in enzo.

Ook over dingen als stronteigenwijs topics blijven openen als je DUIDELIJK is gevraagd om het niet te doen :X

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:14

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tot nader order even dicht.

Ik heb aan de collegamods/JSS even gevraagd om contact met je op te nemen.
Vriendelijk verzoek om in de tussentijd even geen nieuw topic over dit onderwerp te openen.

Een OW is een Officiele Waarschuwing, een middel om duidelijk te maken dat je ergens niet geheel volgens de policy handelt.

Tot de tijd dat een collega contact opgenomen heeft, verzoek je om eventjes de FAQ rustig tot je te nemen; http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.