24x sf175s + gw5000-dt op oost
http://www.htmlhelp.com/r...ml40/frames/noframes.html
Aangezien zoekmachines geen frames aankunnen is dit de meest nette oplossing. Text dezelfde kleur geven als de achtergrond zorgt ervoor dat je site lager komt in de ranking, net als css- visibility:hidden of display:none op een grote hoeveelheid text.
Nog beter is natuurlijk geen frames te gebruiken zodat de zoekmachine de daadwerkelijke content kan inlezen en weergeven.
[ Voor 69% gewijzigd door Justice op 02-02-2004 12:28 ]
Human Bobby
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <div style="display: none;">tekst</div> <!-- tekst --> <meta name="description" content="tekst"/> |
Zomaar wat suggesties
Display:none zoals gezegt zou ik afraden, expres text hiden voor zoekmachines (bijvoorbeeld een zooi keywords) wordt negatief beoordeeld door zoekmachines en verzwaard je pagina's onnodig.
Comments worden niet meegenomen door browsers of zoekmachines bij mjin weten, dus die zijn alleen nuttig voor de ontwikkelaar.
zie trouwens aanmelden van je site bij google.nl
[ Voor 26% gewijzigd door Justice op 02-02-2004 12:34 ]
Human Bobby
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Maarja, al die HTML oplossingen zorgen er wel voor dat de tekst in de code leesbaar is.
Misschien beter de tekst in een commentaar regel zetten van een ASP/PHP script.
Verwijderd
Maarja, al die HTML oplossingen zorgen er wel voor dat de tekst in de code leesbaar is.
1
| .hidden{display:none} |
1
2
| <p class="hidden">Dit is onzichtbaar</p> <p>En dit niet</p> |
[ Voor 39% gewijzigd door LauPro op 02-02-2004 13:01 . Reden: oeps dubbelpost, even iets te lang gewacht met reageren ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Hij heeft nergens genoemd dat ie PHP of ASP gebruikt. Dus laten we even op HTML houden.Noork schreef op 02 februari 2004 @ 12:54:
Lettertype zelfde kleur als achtergrond?
De tekst tussen <!-- comment --> zetten lijkt me het meeste logische, en verder kan zoals eerder genoemd een <meta name="robots" content="NOINDEX,FOLLOW"> ook helpen.
HTML oplossingen zijn er al genoeg gegeven. Ik denk dat mijn reactie niet helemaal onzinnig is.Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 14:28:
[...]
Hij heeft nergens genoemd dat ie PHP of ASP gebruikt. Dus laten we even op HTML houden.
Gebruik zelf sinds kort
1
2
3
| <div style="display:block; height:0px; width:0px; overflow:hidden; z-index:-1"> hier je tekst </div> |
Je moet dan zelf maar even bepalen waar je die zet in je pagina...
[ Voor 8% gewijzigd door faabman op 02-02-2004 14:58 ]
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()