Toon posts:

telkens soundloop

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ng efe terug op men VRAAG die gesloten is 8)7 , uhm ik zal de drivers installeren
Maarre waarom is hij eigenlijk gesloten ?

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:25

Eraser127

Nijkerk

ik zou zeggen, vraar het hier: Schop een Modje

My Discogs

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
staat toch in de sluitpost van Rafe!

Rafe in "telkens soundloop"

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik geloof dat ik het al had uigelegd (Rafe in "telkens soundloop"), maar hier dan nog een keer:

Je zegt dat je denkt dat je nieuwe drivers nodig hebt, en je vraagt waar je die moet downloaden. Lijkt me logisch dat drivers op de site van de fabrikant van je geluidskaart te vinden zijn.

Over het soundloop probleem: niemand heeft een glazen bol hier, dus we kunnen niet zo 1 2 3 zeggen: dat is het, en zo los je het op. ;)
Vertel wanneer het probleem optreedt, met welk programma/spel, heb je iets aan de (geluids)instellingen veranderd voordat dit probleem zich voordeed, etc.
Zonder dat soort informatie kunnen we je gewoon niet helpen, dus het is handig als je dat soort informatie geeft aan het begin van je topic, zodat we niet een quiz hoeven te houden om dat soort zaken te weten te komen.

Zie ook het stappenplan, met name stap 3. Als jij niet vertelt hoe de vork in de steel steekt, kunnen wij je niet helpen.
Om dus een dergelijke quiz te verkomen sluiten we een topic, aangezien het bij elkaar zoeken van informatie uit een quiz de boel niet echt duidelijk maakt :o Daarom kan je dus het overnieuw proberen, maar dan zoals het wel hoort.

Mocht je nog vragen hebben, dan kan je me mailen :) Hoewel Eraser127 het hierboven waarschijnlijk goed bedoeld, is Schop een Modje bedoeld als meldpunt, niet als vraagbaak voor mods waarom een topic dicht is.

offtopic:
Om terug te komen op de vraag die je hier stelt: probeer het gewoon. ;)
De een kan helemaal geen problemen hebben met de drivers die jij gebruikt, maar misschien heb jij een driverupdate nodig om het probleem op te lossen.

Dit topic is gesloten.