[xp] Aanmelden met ongelezen mail

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:25
Ik heb eerst outlook express gehad deze heb ik vervangen door outlook 2003. Toen ik de upgrade heb uitgevoerd had ik 10 ongelezen mails. Bij het aanmelden staat dit er nog steeds bij terwijl outlook & outlook express geen ongelezen mails hebben.

Er werken merdere gebruikers op dus wil ik wel het inlog scherm behouden.

Hoe verander ik zodat windows xp met outlook gaat werken? Dus hoe krijg ik de niet bestaande 10 ongelezen mails weg.

if broken it is, fix it you should

• Nulnulnix
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

Handmatig opstarten (via commandline) met optie /cleanviews (of was het nou /clearviews?) doet een hoop wonderen...

We have just one world, but we live in different ones...

• elgringo
Nulnulnix schreef op 01 februari 2004 @ 12:14:
Handmatig opstarten (via commandline) met optie /cleanviews (of was het nou /clearviews?) doet een hoop wonderen...
hoe start je handmatig op?
edit: cleanviews reset alleen de layout van outlook:
code:
1
/CleanViews              Standaardweergaven herstellen

[ Voor 21% gewijzigd door elgringo op 01-02-2004 12:17 ]

• Nulnulnix
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

elgringo schreef op 01 februari 2004 @ 12:15:
[...]
hoe start je handmatig op?
edit: cleanviews reset alleen de layout van outlook:
code:
1
Tja, als je de basiskennis al niet beheerst........
Toch zou ik het proberen van die cleanviews. Je weet maar nooit. Ik heb op mijn werk al vaker gezien dat een hoop problemen hiermee opgelost werden.

Anders op Microsoft zoeken op commandline opties outlook express?

We have just one world, but we live in different ones...

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-05 06:27
Het is ook mogelijk om met tweakui dit uit te zetten. Bij mij blijft het er nu maximaal 3 dagen staan.

• elgringo
Nulnulnix schreef op 01 februari 2004 @ 12:21:
[...]

Tja, als je de basiskennis al niet beheerst........
Toch zou ik het proberen van die cleanviews. Je weet maar nooit. Ik heb op mijn werk al vaker gezien dat een hoop problemen hiermee opgelost werden.

Anders op Microsoft zoeken op commandline opties outlook express?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
Schakeloptie   Doel
-------------------              -------

/CleanFreeBusy           Vrije/bezette gegevens opruimen en opnieuw genereren

/CleanReminders          Herinneringen opruimen en opnieuw genereren

/ResetFolders            Ontbrekende mappen terugzetten voor de standaardbezorgingslocatie.

/ResetFolderNames                De taal van de standaardmappen opnieuw instellen op de taal van de Outlook-client.

/ResetOutlookBar         De Outlook-balk opnieuw maken

/Nopreview               Het voorbeeldvenster uitschakelen bij het opstarten.

/CleanSchedPlus          Alle Schedule+-gegevens (vrij/bezet, machtigingen en .cal-bestand) verwijderen van de server.

/Safe                    Outlook starten zonder extensies, voorbeeldvenster of aangepaste werkbalk.

/Recycle                 Outlook starten met een bestaand Outlook-venster

/Folder                          Een nieuw venster openen in de 'map'-modus (Outlook-balk en mappenlijst uitgeschakeld).

/Profiles                        Het dialoogvenster MAPI-profielen weergeven ongeacht de instelling in het menu Extra.

/Profile <profielnaam>           Het opgegeven profiel laden. (Als er een spatie in uw profielnaam staat, is de naam niet geldig voor Outlook wanneer u deze schakeloptie gebruikt. U omzeilt dit probleem door de profielnaam tussen aanhalingstekens te zetten.) 

/s <bestandsnaam>                    Het opgegeven bestand met snelkoppelingen (.fav-bestand) laden.

/f <msgbestandsnaam>                 Een <msgbestand> openen.

/p <msgbestandsnaam>                 Het <msgbestand> afdrukken. Dezelfde optie als /f, alleen gaat het hier om afdrukken in plaats van openen.

/Embedding <msgbestandsnaam>         Een .msg-bestand openen als een OLE-insluiting. Standaardschakeloptie voor OLE.

/c <berichtklasse>                Een nieuw item van de opgegeven berichtklasse maken (Outlook-formulieren of andere geldige MAPI-formulieren).

/a path:\<bestandsnaam>              Een nieuw e-mailbericht openen met het opgegeven bestand als bijlage toegevoegd.

/importprf <pad\.prf bestandsnaam>  Een Outlook-profiel maken op basis van de gegevens in het opgegeven .prf-bestand.

Ik dacht dat het een xp instelling was

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk eventjes in dit topic:
[rml][ XP] hoe weet hij het aantal hotmail berichtjes? *[/rml] hierin staat een en ander aan informatie over je probleem :)

Neem dit ook altijd even op in je topicstart - namelijk - wat heb je zelf al geprobeerd en gedaan :)
Pagina: 1