[XP] hoe weet hij het aantal hotmail berichtjes? *

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Als ik de comp aanzet, krijg ik eerst een scherm met alle login-namen. Daar staat ook hoeveel nieuwe e-mails ik heb.
Bij MSN echter heb ik ingesteld dat m$ mijn wachtwoord niet onthoud. Hoe kan het dat WindowsXP toch 'weet' hoeveel nieuwe mails ik heb?

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 19:43

Gé Brander

MS SQL Server

Op donderdag 21 februari 2002 19:46 schreef Son_Gohan het volgende:
Als ik de comp aanzet, krijg ik eerst een scherm met alle login-namen. Daar staat ook hoeveel nieuwe e-mails ik heb.
Bij MSN echter heb ik ingesteld dat m$ mijn wachtwoord niet onthoud. Hoe kan het dat WindowsXP toch 'weet' hoeveel nieuwe mails ik heb?
Heb je je Passport toegevoegd aan je gebruikersnaam?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Als je bij MSN bent ingelogd kijkt hij of je nieuwe mail hebt, en als je die niet kijkt, komt het te staan in het inlog scherm :r

Juist

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Is dat niet gewoon het aantal nieuwe mails op het moment dat jij voor de laatste keer je mail hebt gecontroleerd ? (en dus wat mails hebt overgeslagen, of nog wat binnengekregen voordat je MSN afsloot en niet gechecked hebt...)

Ik gebruik geen MSN, alleen maar Outlook Express om m'n hotmail te controleren, en bij het inlogscherm komt dan gewoon het aantal mails te staan dat ik wel heb gedownload, maar nog niet bekeken heb...

• Hbeez
  • Laatst online: 22-10-2025
ah, dat kan het zijn. Ik zal er even op letten.

Verwijderd

Het aantal ongelezen mails kun je ook gewoon zonder wachtwoord zien hoor, als je op een systeem iemand fingered zie je toch ook hoeveel ongelezen mails die heeft (zonder pw) dat is het denk ik :P

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 19:48 schreef Jeldert het volgende:
Als je bij MSN bent ingelogd kijkt hij of je nieuwe mail hebt, en als je die niet kijkt, komt het te staan in het inlog scherm :r
Pak dan Trillian!

Verwijderd

heb ik ook, staat al een lange tijd 1 nieuwe bericht...maar bij msn noch outlook zijn er dan nieuwe...Zal wel een bugje zijn ofzo...(mijnes is wel administrator)

• STN
  • Laatst online: 01-02-2024

STN

Ik heb er nu 5 nieuwe emails staan maar heb nergens meer nieuwe emails. Snap er niks van. Kan je dit weg halen op een bepaalde manier? Ik vind de melding prima, maar dan moet hij wel kloppen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:13

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

STN schreef op 24 januari 2004 @ 15:49:
Ik heb er nu 5 nieuwe emails staan maar heb nergens meer nieuwe emails. Snap er niks van. Kan je dit weg halen op een bepaalde manier? Ik vind de melding prima, maar dan moet hij wel kloppen.
kon je beter niet een nieuwe topic openen. Het is een topic van bijna 2 jaar oud..

Wauw, een sig!

• mouse256
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-04 10:26
bij start -> run -> gpedit.msc typen en uitvoeren, ik dacht dat het daar ergens tussen stond ;-)

• STN
  • Laatst online: 01-02-2024

STN

hm zie het nu ook pas van de datum. dacht 2004 te zien staan. Maar goed thx voor jullie antwoorden maar met gpedit.msc kan ik niks vinden.
Hebben jullie nog andere oplossingen?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
STN schreef op 24 januari 2004 @ 16:01:
hm zie het nu ook pas van de datum. dacht 2004 te zien staan. Maar goed thx voor jullie antwoorden maar met gpedit.msc kan ik niks vinden.
TweakUI voor Windows XP heeft die mogelijkheid onder de optie Repair :) .

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

STN schreef op 24 januari 2004 @ 16:01:
Weet je zeker dat je geen nieuwe emails hebt? ook niet in een spam map oid? Ongelezen items verwijderd etc?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

momania schreef op 24 januari 2004 @ 17:42:
[...]

Weet je zeker dat je geen nieuwe emails hebt? ook niet in een spam map oid? Ongelezen items verwijderd etc?
Ik heb dit probleem ook redelijk frequent gesignaleerd. Bij m'n ouders op de PC staan 5 accounts; deze hebben random 'nieuwe mail' en deze blijft vaak dagenlang staan. Overigens wordt er hier niet eens gebruikt gemaakt van hotmail; maar gewoon van Outlook

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk even hier: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;JA;q304148 daar staat e.e.a. aan informatie hierover :)

Om het uit te zetten, zie: http://www.winguides.com/registry/display.php/1009/
Pagina: 1