Toon posts:

iis instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows 2000 server en daar zit iis bij.
Maar ik weet niet hoe ik die moet instellen.
Dus is mijn vraag wie weet hoe dat moet.

Gr,
mij

Verwijderd

Bedoel je instellen of installeren. Naar mijn mening is hier al genoeg over te vinden!

Om IIS te installeren ga naar configuratiescherm, software, windows onderdelen, en dan IIS installeren.

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 15:38

stefklep

((Stefklepje))

Daar zijn zo veel howto's van de vinden op google bv

Verwijderd

IIS is standaard geinstalleerd onder Windows 2000 server

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel het instellen van ip adressen en zo,

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

zoek documentatie.
Lees dat.
Test.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:52
Moet er soms iemand langskomen om het voor je in te stellen ? Of kun je zelf toch nog wel even wat rondzoeken en als je er niet uitkomt met eventuele vragen komen ?

-

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kijk even op microsoft.com of koop een goed boek.

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gifTopicreport is de deur uit.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Als je niet weet hoe je een programma moet gebruiken, lijkt het me verstandig om dat dan ook maar niet te doen voordat je de help/documentatie hebt doorgelezen. Niemand wordt vrolijker van een extra onveilige machine op het net. ;)

Verder, neem nog even het beleid (met name het stappenplan) door. Je laat bijvoorbeeld weinig eigen initiatief zien, en je stelt je vraag niet duidelijk ('instellen' is nogal breed).
Verder is GoT een forum voor de gevorderde computergebruiker, dus we blijven niet je handje vasthouden bij elke stap van het installeren van IIS. Een beetje tweaker kan een groot aantal dingen met wat zoekwerk zelf oplossen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.