Toon posts:

Windows 98 SE gratis gedeelte!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo,

Ik heb de MSI Megastick 1 gekocht vandaag en ik heb Windows 98 en de minimum systeemeis voor de MSI Megastick 1 is Windows 98 Second Edition....ik heb al wat rondgesurft op het web, maar ik kwam erachter dat je ergens een gratis gedeelte kan uploaden en er ook een betaald gedeelte is en dat je dat d.m.v een cd-rom kan upgraden (wat niet gratis is). Nu is mijn vraag: Moet ik het hele pakket van 25 euro kopen (wat dus die cd-rom is) of is het ook goed als ik alleen het gratis gedeelte installeer? En is het gedeelte van de USB juist het gratis gedeelte of juist niet??? En is het goed als ik dan alleen het gratis gedeelte van de USB installeer....pakt mijn installatie cd-rom van de MSI Megastick 1 de computer dan wel????? EN ZO JA...WAAR KAN IK IN HEMELSNAAM DAT GRATIS GEDEELTE VINDEN!!!!!!

Groetjes,
Birgit

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
wat voor gratis en betaald gedeelte bedoel je hier precies? vergeef me - maar ik snap werkelijk niet wat je wilt :)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 21:50:
EN ZO JA...WAAR KAN IK IN HEMELSNAAM DAT GRATIS GEDEELTE VINDEN!!!!!!
http://windowsupdate.microsoft.com ;)

Hier kun je je Windows 98 installatie updaten tot Windows 98 SE (op een paar items na).

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 30 januari 2004 @ 21:51:
wat voor gratis en betaald gedeelte bedoel je hier precies? vergeef me - maar ik snap werkelijk niet wat je wilt :)
:) ik kan het me voorstellen...ik heb net mijn nieuwe mp3-speler gehaald en ik ben gewoon een beetje (dat is nog zacht uitgedrukt) gefrustreerd dat het allemaal niet zo lukt. Het is volkomen begrijpelijk dat je me niet snapt!

OK...het gratis gedeelte van Windows 98 Second edition schijn je ergens te kunnen dowloaden, ik weet niet wat tot het gratis gedeelte hoort. Ik zou graag willen weten wat bij het gratis gedeelte hoort en of het gratis gedeelte genoeg is om die mp3-speler te laten werken. Je hebt ook een cd-rom en die kost 25 euro en dit is dus het betaalde gedeelte. Met deze cd-rom heb je het hele pakket, de volledige Windows SE...MAAR heb ik dus aan het gratis gedeelte genoeg of moet ik die cd-rom kopen! (Ik heb gehoord dat dat niet nodig is, maar you never know)

Ik hoop dat je het nu wel (beter) begrijpt :)

Groetjes,
Birgit

Verwijderd

Topicstarter
warp schreef op 30 januari 2004 @ 21:57:
[...]

http://windowsupdate.microsoft.com ;)

Hier kun je je Windows 98 installatie updaten tot Windows 98 SE (op een paar items na).
Sorry, het lukt me nog steeds niet...waar precies moet ik heen??? Kan je het me alsjeblieft uitleggen? Ik word echt gek hier! En ja, ik ben blond ;)

Groetjes,
Birgit

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 22:12:
[...]

Sorry, het lukt me nog steeds niet...waar precies moet ik heen??? Kan je het me alsjeblieft uitleggen? Ik word echt gek hier! En ja, ik ben blond ;)

Groetjes,
Birgit
Je gaat naar die link toe; en klikt alsmaar op het groene pijltje; dus eerst op 'Zoeken naar updates'; dan 'Updates weergeven en installeren' enzovoorts :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens mij hebben we hier last van een bruut communicatieprobleem :)

Biggetje wil volgens mij gewoon software voor een MP3 speler hebben, maar iedereen hier denkt dat ze Windows 98 wil hebben oid. Zie ik dat goed Biggetje?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:39
Mike Jarod schreef op 30 januari 2004 @ 22:18:

Biggetje wil volgens mij gewoon software voor een MP3 speler hebben, maar iedereen hier denkt dat ze Windows 98 wil hebben oid. Zie ik dat goed Biggetje?
Volgens mij heeft hij windows 98, en moet hij voor zijn MP3 speler minimaal windows 98 SE hebben.. Nu vraagt hij zich dus af of het "gratis" gedeelte van Win98SE voldoende is en waar hij dat kan krijgen :)

Maar volgens mij moet je het idd op windowsupdat ekunnen downloaden :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Windows Operated Systems - FAQ vind je een berg info. Windows website kan je meer vinden ...

Lees ook Registratievoorwaarden en faq nog ff een keer door ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij heb is het logischer dat er voor de installatie van de MemoryStick een update van Windows 98 nodig is (aangezien de systeemeisen vanaf 98SE zijn) :) Maar heeft Biggetje geen nerd in de buurt die dit even snel op kan lossen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Hennie-M
  • Laatst online: 08:53
voor de MSI megastick heb je volgends de readme win98 SE nodig.

De topicstarter heeft windows 98. Zijn vraag is(denk ik) als ik mijn windows 98 helemaal update via windows update, is dat vergelijkbaar met windows 98 SE zodat ik mijn mp3speler software kan instaleren?

Ik heb helaas geen antwoord. Dat ik vertel dat het een fijne speler is en dat hij het perfect doet onder windows 2000 heb je waarschijnlijk niet veel aan.

(aan Topicstarter: Download op www.msi.com.tw een nieuwe biosflash en een duidelijke readme. Dat boekje wat in de doos zit is alleen nuttig als prullenbakvulling)

edit: Jeeeee wat ben ik traag

[ Voor 3% gewijzigd door Hennie-M op 30-01-2004 22:23 ]

Verwijderd

Topicstarter

Ik heb hier heel leuk voor mijn neus de software voor mijn mp3-speler liggen, maar die werkt alleen op windows 98 SE en ik heb windows 98! Dus ik moet zorgen dat die software en dus uiteindelijk dat mp3-ding gaat werken en daarvoor heb ik Windows 98 SE nodig...maar 1: Ik kan nog steeds niet vinden waar ik het gratis gedeelte kan vinden van windows 98 SE (sorry voor de mensen die me probeerden te helpen, ik krijg allemaal andere updates aangeboden maar ik zie geen Windows 98 SE ertussen staan!?) en 2: heb ik wel genoeg aan dat gratis gedeelte???? (maar daar kom ik snel genoeg achter als ik dat ein-de-lijk een keer heb)

Groetjes,
Birgit

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
ze groet met Birgit

edit:
lama das nu wel duidelijk ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Mike Jarod op 30-01-2004 22:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 22:25:
[...]

(sorry voor de mensen die me probeerden te helpen, ik krijg allemaal andere updates aangeboden maar ik zie geen Windows 98 SE ertussen staan!?)
Groetjes,
Birgit
Gewoon allemaal downen. En groeten terug.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

windows 98 se is een verzamelnaam voor een combinatie van windows 98 met alle (tot dan toe uitgebrachte) updates... Dus als je alle updates downloadt die je voor windows 98 kunt vinden, zou je een eind moeten komen...

mag ik je alleen wel op deze link wijzen:

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Op tweakers schijnt iedereen zo vriendelijk te zijn dat we elkaar standaard de groeten doen en dat soort dingen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door MikeyMan op 30-01-2004 22:28 ]

Verwijderd

Ooit was de upgrade van w98 naar w98se gratis te downloaden, dit is inderdaad noodzakelijk om USB goed te laten werken. Ik weet niet of deze download nog beschikbaar is.

Verwijderd

Ik denk niet dat je het met de Windows Update gaat redden, kortom je zal een Windows 98 SE cd moeten kopen.
Pagina: 1