Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hej hallow
Ik ben sinds kort in het bezit van een packard bell audiokey 2. Mooi dingetje, handig, goed geluid..maar...........
Overal op de verpakking en de handleiding staat dat er 128mbtjes in gaan, maar als ik in het menu kies about, staat er dat het apparaat een intern geheugen heeft van 118 mb!! |:( Ook als ik het beste dingetje aan de usb poort aansluit geeft mijn pc aan dat er 118 mb op kan. Wat is er hier aan de hand!?8)7 Is het interne geheugen nou 128 of 118 mb. Niet dat het veel uitmaakt, maar ik vond het vreemd. Heeft iemand dezelfde mp3 speler en de oplossing of hetzelfde probleem? Of weet iemand anders er raad mee?!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als je een nieuwe 80 GB harde schijf koopt, heb je ook maar 76 GB. Heeft met aantal bytes te maken....

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:49
Je krijgt gewoon 128 Mb, alleen werkt Windows (en andere OS'en) met MB's, en daar zit een verschil in. 128 Mb = 122 MB en dan gaat er nog wat af voor de benodigde software :)

[ Voor 35% gewijzigd door Hahn op 30-01-2004 18:05 ]

The devil is in the details.

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:45
Hehe ik heb zelf een mp3 speler en daar moeten van die compact flash kaartjes in. Daar staat ook op dat er 128 op kan maar de max is 122. Hij zal vast info op moeten slaan of gebruiks ruimte moeten hebben ofzo... kan je daar niet ff over googlen? ik weet zeker dat er wat over is...

Verwijderd

Topicstarter
Danku, ik weet genoeg :)

Verwijderd

et heeft temaken met een FAT Table (hebbe CD's ook)... bij Cds is het meestal rond de 20MB... dit is 4 keer zo klein... dus ongeveer 5/8 MB denk ik :)...

*ontkenmodus* lijkt mij *ontkenmodus*

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-11 13:51
komt omdat er ook nog firmware op zit :)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 11:20

voodooless

Sound is no voodoo!

Het topic is al een maan oud, maar ik moet toch ff reageren omdat er hier wat misverstanden ontstaan zijn (irri als mensen gaan zoeken) en omdat ik zelf ook interesse heb ik deze PB.

Ten eerste, dit heeft NIETS te maken met rekenen met 1000 of 1024! Het ding heeft gewoon echte 128 MB geheugen
Dit heeft WEL te maken met het filesysteem, waarschijnlijk FAT. Het filesysteem heeft voor de administratie gewoon wat plek nodig. En P4T, CD's bevatten geen FAT, maar ISO9660, dat is een ander filesysteem en neemt in verhouding tot FAT weinig plaats in aangezien de files niet gefragmenteert op een CD staan.
En NEE, de firmware zit niet bij de 128 MB, maar waarschijnlijk in een eigen geheugen in de CPU van het beeste...

Zo, dat moest ik ff kwijt B)

Ik ben een beetje huiverig om het ding te kopen aangezien er Packard Bell op staat en ik zeer wisselde gebruikerservaringen lees...

[ Voor 3% gewijzigd door voodooless op 14-03-2004 23:07 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

deepspace schreef op 14 maart 2004 @ 23:06:
Het topic is al een maan oud, maar ik moet toch ff reageren omdat er hier wat misverstanden ontstaan zijn (irri als mensen gaan zoeken) en omdat ik zelf ook interesse heb ik deze PB.

Ten eerste, dit heeft NIETS te maken met rekenen met 1000 of 1024! Het ding heeft gewoon echte 128 MB geheugen
Dit heeft WEL te maken met het filesysteem, waarschijnlijk FAT. Het filesysteem heeft voor de administratie gewoon wat plek nodig. En P4T, CD's bevatten geen FAT, maar ISO9660, dat is een ander filesysteem en neemt in verhouding tot FAT weinig plaats in aangezien de files niet gefragmenteert op een CD staan.
En NEE, de firmware zit niet bij de 128 MB, maar waarschijnlijk in een eigen geheugen in de CPU van het beeste...

Zo, dat moest ik ff kwijt B)

Ik ben een beetje huiverig om het ding te kopen aangezien er Packard Bell op staat en ik zeer wisselde gebruikerservaringen lees...
Ik voeg ook wel iets nuttigs toe :

Dit is zo bij alle MP3 Players die met memory werken !!!
Zelfs bij mijn Nokia 5510 met 64 MB voor MP3 :P Maar 62 is daarvan beschikbaar ;)

Is dat geheim ook de wereld uit :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1