Men vraag is dus of ik een GeForce 4 in het AGP 2x slot van een MS 5169 moederbord mag steken? Want ik had ergens gelezen dat de voltages anders zouden liggen en ik zou niet graag men kaart opblazen...
VB FAQ - Mijn PC boot niet met mijn nieuwe videokaart...
Leescht den FAQ ter lering ende vermaeck
en als je daar niet uitkomt, voortaan wel wat meer specs geven- niet iedereen kan zo uit z'n duim zuigen wat een 5169 voor mobo is
Let wat dat betreft op: de 5169 heeft een ALi Aladdin V chipset die nogal wat compatibility issues heeft met nVidia AGP kaarten. Nieuwste chipset- en AGP drivers willen soms wel helpen, maar het komt voor dat ook al zouden de voltages goed zijn de comob Aladdin V en nVidia gewoon niet aan de praat te krijgen is
Leescht den FAQ ter lering ende vermaeck
en als je daar niet uitkomt, voortaan wel wat meer specs geven- niet iedereen kan zo uit z'n duim zuigen wat een 5169 voor mobo is
Let wat dat betreft op: de 5169 heeft een ALi Aladdin V chipset die nogal wat compatibility issues heeft met nVidia AGP kaarten. Nieuwste chipset- en AGP drivers willen soms wel helpen, maar het komt voor dat ook al zouden de voltages goed zijn de comob Aladdin V en nVidia gewoon niet aan de praat te krijgen is
[ Voor 57% gewijzigd door dion_b op 30-01-2004 12:56 ]
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()