Hello folks,
Heb sinds vrijdag dit nieuwe mobieltje, het is mijn eerste ervaring met AMD, maar wat voor een!!!:) Prachtig toestel met ongeloofelijke prestaties, mijn vooroordelen betreffende AMD zijn nu voorgoed van de baan.
Bij deze gelegenheid wil ik de mensen van de onlineshop "takeitnow.nl" eens in de bloemetjes zetten, woensdagavond om 17hr00 toestel besteld, vrijdagmiddag 12hr30 telefoon gekregen dat hij klaarstond, puike prestatie (moest nog wel 150km rijden, woon namelijk in België, daar leveren zij niet)
Toch heb ik een probleempje waar ik op dit forum nog niets over teruggevonden heb, namelijk met de 54Mbs draadloze netwerkverbinding.
Ik heb mij een Wireless broadbandrouter van het merk SMC aangeschaft, (
http://www.smc-europe.com...cts/wirel/2804WBRP_G.html ), de netverbindingen met kabel werken perfect, ook die met de laptop, enkel als ik de draadloze verbinding wil gebruiken, loopt het mis, de netwerkverbinding wordt wel degelijk herkend, signaalsterkte ; uitstekend (54Mbs), doch de prestaties zijn bar slecht, surfen is onmogelijk, downloadsnelheid 1 kb/sec, als ik de kabel insteek 850 kb/sec, als ik naar mijn router ping met de netwerkkabel in;tijd <1ms, draadloos; doelhost is niet bereikbaar.
Heb nieuwe firmware in router geinstalleerd, helpt niets.
Moet ik iets specifiek veranderen aan de instellingen van mijn router of laptop? Kan het zijn dat de ingebouwde wi-fi kaart niet compatibel is met de router?
Heeft er iemand ervaring met dit soort spullen, ik weet het niet meer, misschien een wi-fi kaartje kopen van SMC? Doch het zou zonde van het geld zijn als het aan een software-instelling ligt.
Komaan tweakers, wie kan mij uit de nood helpen??
Alvast bedankt,
Dirk
PS;
enkele benchmarks
3DMark2001SE 9794
3DMark03 2625