Voor die sommige mensen met de Wlan problemen waar de signaal sterkte perfect is en dan na 5 sec weer weg. Ik heb dit ook gehad met een desktop pc van mijn schoonbroer, had lang kunnen zoeken maar de oorzaak was dat de virusscanner een ingebouwde firewall had en dacht dat de router een cookie attack deed en daarom de verbinding verbrook. Bij jullie zal het ook wel zoiets zijn.
Ik heb de laptop ook besteld

morgen zou die er zijn maar ik vraagde mij af of er nu bluetooth inzit of nie? Op de acer website bij specs staat dus echt niks over bluetooth maar in de handleiding die ik gedownload heb van de FTP van acer staat in
• IEEE 802.11g en IEEE 802.11a/g Wireless LAN (optie).
• Bluetooth (optie).
Dus nu wou ik is weten of er bluetooth inzit of niet. En welke Wlan zit er nu in? 802.11g of 802.11a/g?
Nog een vraagje: als er bleutooth inzit dan kan ik toch in deze kamer waar mijn andere Desktop pc staat draadloos op internetten? Ik heb op deze Desktop PC een MSI bluetooth apdapter zitten van 100m buitenhuis. Maar als in de standaard laptop bluetooth zit kan ik met mijn laptop op internet via deze PC, zou ik daar 4Mbits mee kunnen halen? Ik ga soms op internet met mijn Pocket PC via deze PC draadloos via bluetooth en de snelheid valt mee.
Ik betaal voor de laptop in België waar ik woon €1333 maar dat is dus alleen de PC er zit dus geen draagtas bij en het is geen promotie. Ik vind de prijs uitstekend want in een andere winkel waar ik vroeger mijn Desktop PC ben gaan halen daar koste de laptop €200 meer

, ik heb nu ook een draagtas besteld van €34. Vinden jullie ook dat ik moet proberen die draagtas gratis te krijgen of zeker een korting te krijgen op alles? Ik ken die verkoper een beetje en hij kent mij

en heb er ook al een paar dingen gekocht.
Voor mensen en ik denk dan Belgische mensen of mensen van Nederland die de laptop niet kunnen vinden en die graag willen hebben en er niks mee inzitten dat het een azerty toetsenbord is (je kan altijd de letters eruit doen en een qwerty toetsenbord maken

) die kunnen de laptop io deze winkel zeker nog bestellen
http://www.xedoscomputers.be
De plaats van de PC is België - Limburg - Beringen. Redelijk kort bij Neerpeld of Overpelt.
De leverancier heeft die laptops nog in voorraad en woensdag avond word er geleverd dus als ge woensdag of donderdag besteld moet ge nog een week wachten, besteld ge die vandaag nog dan is die morgen avond daar en kunt ge die dan nog gaan halen ofwel als het te ver is donderdag of vrijdag
Ik denk voor die batterij dat het toch beter is hem ook volledig te ontladen en dan weer op te laden, dat is voor elke batterij nog het beste, en als ge thuis zijt in huis kan je echt beter op lichtstroom werken en de batterij eruit halen. Als de batterij al opgeladen is zou ik toch is 1x om de maand die is terug gebruiken en zo ontladen en terug opladen want als je de batterij te lang in de kast laat liggel als hij opgeladen is is ook niet goed.
Als ge de batterij eruithaald en op lichtstroom werkt is er dan een grote opening vanonder aan de laptop of is er een afschermplaatje?
Bedankt bij voorbaat, ik hoop dat ik jullie wat geholpen heb en dat jullie mij ook gaan helpen.
mvg, Snake Boots