Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alu prijzen.

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hej, m'n vorige topic is gesloten en daarin stond dat ik moest zoeken naar alu, alleen nu heb ik rond lopen zoeken. Alleen het goedkoopste wat ik heb gevonden is 16 eurie voor een plaat van 100 x 50 x 1 mm. Alleen volgens mij kan dit nog goedkoper, heeft iemand nog een idee ?

Btw vorige topic : Aluminium prijzen

Sorry als ik het verkeerd doe.

Edit. ik heb al zitten zoeken in goude gids etc. etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 20:20 ]

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-11 16:58
Het kan niet altijd goedkoper. Je vorige topic is niet voor niks gesloten. Kijk gewoon goed rond. Iemand anders moet ook zijn brood verdienen...

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Even in de gouden gids kijken, onder metaal(handel) ofzo.

Verwijderd

een plaat? da's 10 bij 5 cm :X
Een beetje doe het zelf zaak mikt dat weg als afval, met een beetje geluk heb je het dan voor niets :P

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Ga naar een schroothandel is nie duur, werk er zelf ook, en zie zat alu :)

[ Voor 19% gewijzigd door motormuus op 29-01-2004 20:23 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Verwijderd

Topicstarter
Balen typo, ik bedoel 500 x 1000 x 1 mm

Ik zoek eigenlijk wel onbeschadigd alu.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 20:26 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Als iets niet de bedoeling is, denk je echt dat het helpt om het gewoon nog es te doen?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.