Toon posts:

[OPSTARTEN] Computer start niet door

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten blijft mijn MSI km2m hangen na het tellen van het geheugen. Ik snap niet wat het kan zijn, hij heeft het wel goed gedaan. De search heb ik niet gebruikt, want ik wist niet zo goed op welke termen ik moest zoeken.

Iemand?

Verwijderd

Nou wat denkje dan? Dat wij gaan raden of ruiken wat er fout is :X
Je moet zelf maar dan alle ahrdware afkoppelen en steeds ermeer aan hangen, test progjes draaien etc.
Succes ;)

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Opstart problemen FAQ ... Heb je deze al bekeken?

Wat voor moederbord heb je? Wat voor geheugen?
Al ander geheugen getest?
Als je een bootdiskette gebruikt doet ie het dan wel?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

SaiBork schreef op 29 januari 2004 @ 20:10:
Opstart problemen FAQ ... Heb je deze al bekeken?

Wat voor moederbord heb je? Wat voor geheugen?
Al ander geheugen getest?
Als je een bootdiskette gebruikt doet ie het dan wel?
Meer systeem informatie zou inderdaad zeer handig zijn.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 20:10:
Nou wat denkje dan? Dat wij gaan raden of ruiken wat er fout is :X
Je moet zelf maar dan alle ahrdware afkoppelen en steeds ermeer aan hangen, test progjes draaien etc.
Succes ;)
Dat is het juist. De computer heeft al een week lekker gedraaid, niks geen last, vanmorgen echter wilde hij in 1 keer niet meer opstarten. Dit stukje uit hangen en opstartproblemen lijkt wel op mijn probleem:
Hangen op Checking NVRAM, zelfs na een BIOS reset en/of een verse BIOS flash: doublecheck de IDE configuratie (jumpers/kabels), ontkoppel eventueel alle IDE apparaten, schakel eventueel de CPU Internal en External cache uit in de BIOS. Mocht niks soelaas bieden, dan is de CPU en/of het mobo brak.
Morgen ga ik er mee kloten, zal eerst wel proberen de schijf en cd te ontkoppelen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier kunnen we niks mee. Zie de genoemde linkjes en de FAQ en het beleid van dit subforum. Verder raad ik je dringend aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte eens aandachtig door te nemen. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.