Toon posts:

Kan geen mails versturen door de netgear RP 614 router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het verzenden van e-mails. Ik heb zojuist een netgear router geinstalleerd. Maar nu kan ik geen e-mails versturen. Ik weet dat het komt door de router, want voorheen had ik er geen last van. Als ik de router ook tussen de verdbinding uithaal dan kan ik wel e-mail verzenden.

Wie weet wat het probleem is?? en hoe ik het kan oplossen. Ik kom er niet meer uit :'( :'(

Verwijderd

Mja, hier kunnen we dus niets mee. Je geeft totaal geen instellingen. Wat voor internetverbinding? Firewalls? Welke provider/mailserver? Heb je al eens geprobeerd het IP van de mailserver in te stellen? Welk OS draai je?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

SMTP Filtering moet je uit doen waarschijnlijk was bij een kennis zo met een SWEEX ding :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai OS XP, mijn provider is planet en ik heb een adsl verbinding. iIk weet niet hoe ik ip van de mailserver moet instellen. Ik kan gewoon alles heb internet etc, maar mails verzenden lukt me niet.