modje vraagt,
wij draaien
Tis wel ff klooien met de koeler en de videokaart koeler omdat er dus
GEEN ruimte is. ik heb geen mm over, eerder de min in omdat ik wat heb veranderd.
Zoals ik al eerder aangaf Abbadon, heb ik "gelukkig" swiftech koelers, waar echt mega veel alu pinnen op zitten. deze zijn vrij makkelijk om te buigen. Dan breken ze af.
ik heb net zo lang pinnen afgebroken totdat het paste. was uiteindelijk maar iets van twee rijtjes was of zo. Van de twee buitenste ringen (aan de kant van de vga koeler natuurlijk ). stuk of vijftien twintig hooguit.
Op de swiftechs zitten om je koelers aan vast te maken een soort van afstandhouders/armen waar de schroeven van je koeler in kan doen om hem vast te maken. Deze heb ik wat naar binnen gedrukt. en met een taaie reep vast gemaakt. draait als een zonnetje.
Heb geen verschil in temperatuur gezien, effe getest met een flinke load erop. het is dus te doen, maar als ik naar jouw pic. kijk denk ik dat het moeilijk word. Je koeltorens zullen minder meegeven dan mijn swiftechs.
Succes iig, ik werd echt knetter van dat f***** hoge geluid van de (helaas) net aangeschafte ati 9800 pro 128 MB. Dag dag daar ging me garantie.......................
Enigste wat ik nou nog hoor zijn de raptors (twee) die wat meer geluid maken dan een ata of sata schijf. maar prestaties van de raptors zijn fijn. dat is dus weer een doekje voor het bloeden .