rras om zeep?
routes?
kan heel veel zijn, wat heb je geprobeerd?
routes?
Ik heb het alleen geïnstalleerd, omdat je er dan bijna zeker van bent dat de modem moet werken d8 ik.richardkraal schreef op 28 januari 2004 @ 19:18:
rras om zeep?
routes?
Dan bedoel ik dat zowieso het internet op de server moet werken.
[ Voor 19% gewijzigd door WOrange op 28-01-2004 19:28 ]
Kom je hier nu vertellen dat je een default Server install zonder firewall / filtering of andere beschermingsmaatregelen zo aan het internet wil hangen?
Hopelijk heb je toch wel minimaal SP4 en een aantal essentiele updates over je lokale netwerk geinstalleerd he?
Check je logfiles en je hardware-management of je modemdrivers correct geinstalleerd zijn.
Hopelijk heb je toch wel minimaal SP4 en een aantal essentiele updates over je lokale netwerk geinstalleerd he?
Check je logfiles en je hardware-management of je modemdrivers correct geinstalleerd zijn.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ok, firewall en updates (incl.SP4) zijn geïnstalleerd.BackSlash32 schreef op 28 januari 2004 @ 19:32:
Kom je hier nu vertellen dat je een default Server install zonder firewall / filtering of andere beschermingsmaatregelen zo aan het internet wil hangen?
De modemdrivers zijn ok.
Ik ben vergeten te melden dat de modem wel (succesvol) verbinding maakt.
offtopic:
Een USB modem aan een server?
Kijk eens in Apparaatbeheer of hij goed geinstalleerd is.
En graag wat meer info:
- Wat voor modem? (Merk/type)
- Wat heb je zelf al geprobeerd?
- Hoe installeer je het modem?
- etc ..
edit:
Ik moet vaker topics refreshen
[ Voor 11% gewijzigd door r0b op 28-01-2004 19:47 ]
Hij heeft dus wel verbinding, of kan 't dan nog verkeerd wezen?!r0b schreef op 28 januari 2004 @ 19:47:
offtopic:
Kijk eens in Apparaatbeheer of hij goed geinstalleerd is.
En graag wat meer info:
- Wat voor modem? (Merk/type)
- Wat heb je zelf al geprobeerd?
- Hoe installeer je het modem?
- etc ..
edit:
Pagina: 1