Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:00:
Dus klik jij vaker op "Open new project" dan op "Click here if your download does not automaticly start within 10 seconds" dan ben ik benieuwd naar wat je in elkaar geflanst hebt!
Als ik al die dingen op moet gaan noemen ben ik volgend jaar nog bezig (krijg je als je al lang progt

) Overigens download ik zelden kleine progjes, meestal bouw ik ze gewoon (houd je van de straat heh

)
Dingen die ik nu
het meest gebruik (veel dingen zijn een tijdelijk iets heh, andere gebruik je niet zo vaak)
F2KAutoPlaylist
Scant m'n muziek en download directories op MP3's e.d., maakt daar een playlist van en laad dan Foobar2K zodat ik altijd al m'n muziek in me playlist heb zitten
DeskMan (working title
)
Soort van desknotes (momenteel nog), dubbelklik op me desktop en kan daar een notitie intikken, klik ergens anders op en hij staat meteen in mn background (vet handig)
LoadScreen
Vervanger van explorer als shell (maar als ie klaar is start ie explorer op dus lijkt het nog steeds explorer shell

), terwijl mn pc mn profile aan het loaden is en dergelijke draait 'ie een vet load filmpje.
Startfilmpje:
http://www.am-ende.net/startupBLUR.avi
Repeat tot klaar:
http://www.am-ende.net/startupTURN.avi
Eindfilmpje:
http://www.am-ende.net/startupEND.avi
Graphics copyright
RareAap (huisgenoot)
MassGetright
Je geeft een URL in met wat variabelen, een downloadnaam met wat variabelen, min/max value van de variabelen en hij gaat een hele rits bestanden downloaden (handig voor bestanden die bv WatWarez.R00 tot WatWarez.R86 heten
Fok/Tweakers headline tracker
Geeft direct op mn wallpaper (transparent en clickable enzo) de fok/tweakers headlines weer - obsolete, komt strakkies in DeskMan (waarom 2 progsels draaien als het in één kan?)
AAOPlayerTracker
Tray progsel waar ik makkelijk kan vinden op welke servers m'n maten AAO aan het spelen zijn, kan via MSN joinen en natuurlijk de behorende tegenhanger om in je MSN nick te zetten op welke server je zit
Trillian TV-Gids
Geeft nu/straks op tv in Trillian weer, is nog in vroege beta maar werkt toch redelijk. Ook obsolete, komt straks ook in DeskMan
LEDTrip
Keyboard LED progsel. Kan vanalles. Vroeger liet ik em knipperen als ik nieuwe mail had maar met die spam van tegenwoordig heb ik dat maar uitgezet. Momenteel begint ie te trippen bij 80% CPU load, 'KITT' patroon bij nieuwe Fok/Tweakers headlines, en nog wat kleine dingetjes. Wilde het vroeger eigenlijk releasen omdat zoiets (die goed werkt) ergens nergens te krijgen is. Moeten echter nog steeds wat dingetjes aan gedaan worden. En je raad het al, ook deze, gaat straks in DeskMan.
Component: WebAppPerforma
Voegt HTTP Compressie, Chunked Transfers, Resource Management (complete pakket in 1 DLL) en nog wat kleine dingetjes toe aan Delphi standaard-ISAPI, WebBroker, IntraWeb 5 en EWF WebApp's. Public versie is al lang niet meer geupdate, maar wel meer dan 30000 downloads

NB, mocht het je interesseren, AToZed Software heeft delen van deze code van me gekocht, de HTTP Compressie in Delphi/IntraWeb 6 en 7 is dan ook mijn code
Dat is het meestgebruikte wel denk ik zo. Zoals je ziet ben ik bezig een hoop in DeskMan te zetten zodat ik maar 1 progsel hoef te draaien, maar dat is allemaal voor de toekomst, heb de komende paar weken geen tijd
[
Voor 12% gewijzigd door
BoomSmurf op 03-02-2004 16:19
. Reden: RareAap ]