Toon posts:

[Kazaa] account kan niet geregistreerd worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Kazaa op wil starten moet ijk mij aanmelden. als ik dat doe krijg ik na 5 seconden dit bericht trug:

Your Kazaa acount was not registered, because the attempt to connect server failed. This coud be either becuase you are not connected to the internet, or because the server did not respond. If you are behind a firewall, than that could be also the problem. Please try later.

Ik ben wel verbonden met internet en mijn firewall staat uit. wie kan mij helpen?

Verwijderd

Waarom zou je Kazaa gebruiken er zijn zoveel betere file share programma's. Check DC++ maareens.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:13
Verbonden met internet via wat? een ethernet modem o.i.d? poortjes geforward?

Verwijderd

Topicstarter
Check DC++ en waar kan dat downen dan?

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heb je de nieuwste versie van Kazaa? Zit je achter een normale verbinding?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb adsl internet

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

kazaa is gewoon poep, gebruik shareaza oid. En anders reinstallen, misschien doet ie dan wat

• Icey
hoi, ik heb thuis een modem.

met andere woorden, doe es wat moeite en vertel eens wat meer...

Verwijderd

kazaa is al lang overleden!!! enige wat je er vind zijn leechers downloads blijven weken staan en als er activiteit is dan is het HEEEEEEEEL laag

al lang overgestapt naar E-mule

eMule opensource eDonkey, deel 10

veel beter alleen moet je wel even draaien voordat het goed werkt en instellingen testen etc. check topic voor meer info

Emule rocks _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Icey schreef op 28 januari 2004 @ 15:31:
[...]

hoi, ik heb thuis een modem.

met andere woorden, doe es wat moeite en vertel eens wat meer...
ok ik heb adsl, en heb een firewall die ik uit heb staan, de nieuwste kazaa versie en het werkt niet.
verders weet ik niet wat ik er over vertellen moet.

• Icey
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 15:33:
[...]

ok ik heb adsl, en heb een firewall die ik uit heb staan, de nieuwste kazaa versie en het werkt niet.
verders weet ik niet wat ik er over vertellen moet.
waar het mij om gaat, sommige modems moet je wellicht gaan forwarden, portmappen o.i.d. Vaak moet dat met bijv. ethernet modems omdat je achter een NAT 'Firewall' zit zonder dat jij dat door heb.

Verwijderd

Je hebt zekers ADSL lite, of een nog goedkoper verbinding?
Die blokkeren kazaa namelijk soms.

Verwijderd

Topicstarter
Icey schreef op 28 januari 2004 @ 15:36:
[...]

waar het mij om gaat, sommige modems moet je wellicht gaan forwarden, portmappen o.i.d. Vaak moet dat met bijv. ethernet modems omdat je achter een NAT 'Firewall' zit zonder dat jij dat door heb.
juistem
nou ik heb een speedtouch (ethernet modem)
maar.... op de andere pc zette ik kazaa erop en gelijk werken en die van mij niet... beetje jammer! ook het internet komt op mijn pc binnen.. en die andere pc werkt wel. snap er weinig van :(

Verwijderd

Tja persoonlijk heb ikook al allerlei fileshare zaken geprobeerd van emule tot dc al dan niet ++, maar puur op snelheid gekeken verdient mijn vooorkeur toch bitorrent die is nl lekker simpel en snel imo.

Kazaa is gewoon te rot geworden met viri en neppers all over it.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 15:44 ]

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 13:13
Op basis van wat je verteld kan ik alleen maar voorstellen om kazaa er af te gooien en opnieuw te installeren (of veel beter kazaa lite). Als je een router (modem) gebruikt kun je nog controleren of die goed is ingesteld. (zitten er poorten dicht, portforwarding ed)

offtopic:
Welkom op got!
Maar besteed de volgende keer wat meer aandacht aan je openingspost.. Zet er liever te veel informatie dan dit, tweakers zijn nl niet helderziend! En vertel ook wat je hebt geprobeerd.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 15:39:
[...]

juistem
nou ik heb een speedtouch (ethernet modem)
maar.... op de andere pc zette ik kazaa erop en gelijk werken en die van mij niet... beetje jammer! ook het internet komt op mijn pc binnen.. en die andere pc werkt wel. snap er weinig van :(
Speedtouch hoeveel? 510? routerfunctie oid?

Oh ja, firewall uit betekend lang niet altijd dat de poorten ook open staan...

Everything is possible, until it's not.

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:13

Sherlock

No Shit

Met welk programma wordt internet gedeeld? Heb je daar wellicht wat instellingen van? Kun je behalve KaZaA wel alles op je pc? (internetten, email e.d.)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Kres817
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-07 19:33
Ik gebruik op dit moment Emule en kazaa.

Ik ben op dit moment niet echt te spreken over Emule.

Werkt heel erg traag. Ik heb de download snelheid nog nooit boven 12 kb zien komen. Zwaar k...e dus.
Als ik ff snel een mp3-tje wil downloaden zit ik er met gemak een halve dag op te wachten.

Met kazaa is het vaak kliken en binnen 4 á 5 min heb ik mijn mp3'tje binnen.
Dan neem ik het voor lief dat ik ff ieder bestandje dat ik via kazaa binnenhaal ff moet scannen. (doet de scanner automatisch dus ja)

Het kan zijn dat ik iets verkeerd heb ingesteld heb emule maar ik ben er niet echt over te spreken.

Ach ja..........

• Icey
Kres schreef op 28 januari 2004 @ 15:55:
Ik gebruik op dit moment Emule en kazaa.

Ik ben op dit moment niet echt te spreken over Emule.

Werkt heel erg traag. Ik heb de download snelheid nog nooit boven 12 kb zien komen. Zwaar k...e dus.
* Icey trekt een zipje van 2 gb in een uurtje of 3 naar binnen met daarin een x aantal albums van artiest x,enkel hoge kwalitiet 192kbps.

* Icey trekt daarna in een nachtje een 2cd xvid / ac3 film binnen waarvan ik weet dat de kwalitiet goed is, en ik zeker weet dat film y ook echt film y is en niet film a of b ;)

Gewoon eens kijken naar je instellingen, als jij niks upload dan gebeurd er dus ook weinig, een paar dagen aan laten staan scheelt ook. Daarnaast, als jij emule aanzet voor 30 minuten, en daarna uitzet gebeurd er ook weinig.

En zoals gezegt, emule = voor kwalitiet, niet om ff 123 een nummer te downloaden. En verwacht ook niet binnen een week lekker snel te kunnen downloaden.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
offtopic:
Kres: er is meer dan alleen snelheid bij P2P imho, zoals de zekerheid dat je files niet corrupt (Kazaa checkt alleen de eerste 300 kB op echtheid) of fake (ipv film X gaypr0n voor je neus krijgen) zijn.

Maar goed, de vraag was waarom Kazaa niet wil meewerken, en niet welke andere netwerken er zijn (en het is er ook geen discussie over verschillende netwerken/clients). Ik heb niets tegen een dergelijk discussietopic, alleen dit topic daar voor gebruiken lijkt me niet echt handig :)

schumi007: geef eens wat meer informatie, zoals bij welke provider je zit, welk ADSL abonnement je hebt, welke SpeedTouch modem je precies hebt, hoe je netwerksituatie (instellingen bijv.) in elkaar zit, etc. We zijn geen helderzienden namelijk ;)
Ik pas je topictitel trouwens aan, want "kazaa werkt niet?! :(" is nogal algemeen en beschrijft het preciese probleem niet.
Zie ook Software Algemeen: Beleid voor meer info hoe het er hier aan toe gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door Rafe op 28-01-2004 16:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 15:23:
Als ik Kazaa op wil starten moet ijk mij aanmelden. als ik dat doe krijg ik na 5 seconden dit bericht trug:

Your Kazaa acount was not registered, because the attempt to connect server failed. This coud be either becuase you are not connected to the internet, or because the server did not respond. If you are behind a firewall, than that could be also the problem. Please try later.

Ik ben wel verbonden met internet en mijn firewall staat uit. wie kan mij helpen?
vrienden ;).

ik heb geen firewall! ik kan meniet aanmelden, want dat is nu juist het probleem! het lukt me niet. ik heb die proggies ook niet gelijk aan staan en heb ze allemaal stuk voor stuk geinstaleerd en ge-deinstaleerd.
windows opniew geinstaleerd en noem alles maar op. aan me modem ligt het niet want de andere pc doet het wel.

nogmaals het lijkt wel alsof er iets op me HDD staat waardoor ik niet connecten met die proggies. help please.

Verwijderd

geef eens een uitput van HijackThis (de log) of maak een screenshot van taskmanager (alle procesen zichbaar) en plaats die eens

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 17:31 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 17:22:
[...]

vrienden ;).

ik heb geen firewall! ik kan meniet aanmelden, want dat is nu juist het probleem! het lukt me niet. ik heb die proggies ook niet gelijk aan staan en heb ze allemaal stuk voor stuk geinstaleerd en ge-deinstaleerd.
windows opniew geinstaleerd en noem alles maar op. aan me modem ligt het niet want de andere pc doet het wel.

nogmaals het lijkt wel alsof er iets op me HDD staat waardoor ik niet connecten met die proggies. help please.
Niet lullig bedoeld ofzo maar ik denk dat jij niet voor jezelf moet gaan denken waar het probleem zit. Je vraagt tenslotte om hulp en dus zal je dus zoveel mogelijk moeten vertellen. Tot op heden heeft niemand een idee hoe je netwerk spullen en pc eruit zien, kunnen we je niet echt helpen dus.

Anyway:
*welke firmware heeft je router/modem(gokkend dat je een ST 510 hebt)?
*Een CD reinstall of reset van je modem al geprobeerd(idem gokkend)?
*wat werkt er allemaal wel? (Kazaa lite, MSN, ftp, MSHOME.net netwerk, etc etc?)
*wat verteld google over alle processen die er op je pc draaien?, utlilities.com ofzo op meestal hit 1 is wel ok site.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 17:30:
geef eens een uitput van HijackThis (de log) of maak een screenshot van taskmanager (alle procesen zichbaar) en plaats die eens
uhh ik wil het graag geven, maar zoveel snap ik er niet van!
hoe kom ik aan de
uitput van HijackThis (de log) of maak een screenshot van taskmanager (alle procesen zichbaar)
bedankt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 18:03:
uhh ik wil het graag geven, maar zoveel snap ik er niet van!
offtopic:
Met alle respect maar dan zou ik even goed nadenken of je wel op het juiste forum zit, aangezien er op GoT toch van uit wordt gegaan dat je zelf al veel kunt en wilt uitzoeken :)
hoe kom ik aan de uitput van HijackThis (de log) of maak een screenshot van taskmanager (alle procesen zichbaar) bedankt
Hijackthis - je hebt het al opgestart neem ik aan? Je hebt een knop scan, druk er op. Dan veranderd het in een Save log knop. Klik er op en je bent er ;)

Task manager: PrintScreen en dan plakken in Paint :?
Maar aangezien hijackthis al alle lopende processen geeft is dat niet nodig.

Zie trouwens ook nog even de vraag van SSH.

offtopic:
Ik heb je dubbele reactie verwijderd.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 03-02-2004 18:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1