Als ik mijn Pc opstart krijg ik een fout waarin staat Operating System not Found.Dus ik denk duw ik ff me windows 98 SE in me CD rom speler Installeer ik hem wel eventjes.maar er gebeurt dan helemaal niks weet iemand wat ik hier mee aan moet.
Was er al een OS geinstalleerd?
Zo ja, welke?
Als je 98 wilt installeren, bootdisk erin en dan van de cd installeren.
Misschien wat meer info is ook handig.
En staat denk ik ook in het verkeerde forum.
Zo ja, welke?
Als je 98 wilt installeren, bootdisk erin en dan van de cd installeren.
Misschien wat meer info is ook handig.
En staat denk ik ook in het verkeerde forum.
Harddisk wel goed geinstalleerd?
Harddisk wel gepartioneerd?
Harddisk al getest?
Harddisk wel gepartioneerd?
Harddisk al getest?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ten eerste zou ik wat onderzoek doen in de FaQ's:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Windows Operated Systems - FAQ
Howto's & Guides
en VEEEEEL meer infor geven over je probleem.
suc6
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Windows Operated Systems - FAQ
Howto's & Guides
en VEEEEEL meer infor geven over je probleem.
suc6
Waarschijnlijk moet je in je bios instellen dat je wilt kunnen booten van cd.
Daarnaast lijkt het me handig als je wat meer info geeft over je pc (wat voor hardware zit erin), want ik weet uit ervaring dat de kwaliteit van de glazen bollen van de users hier op GoT dusdanig slecht is dat ze echt ALTIJD ALLEMAAL kapot zijn...
Daarnaast lijkt het me handig als je wat meer info geeft over je pc (wat voor hardware zit erin), want ik weet uit ervaring dat de kwaliteit van de glazen bollen van de users hier op GoT dusdanig slecht is dat ze echt ALTIJD ALLEMAAL kapot zijn...
In ieder geval zou je de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte opnieuw kunnen doornemen. Dit is namelijk niet de manier om een topic te starten op GoT. De topicstart is veel te karig en je geeft niet aan of je überhaupt wel wat had uitgezocht/geprobeerd om het probleem te verhelpen. Daarnaast staat dit ook nog in het verkeerde subforum.weet iemand wat ik hier mee aan moet
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()