Toon posts:

wie weet het ?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een programma waarmee ik ik op een voorafgesletde tijd het programma kan laten opstarten en op een voorafgestelde tijd het weer kan afsluiten

voorbeeld sóchtends om 10.00 gaat de teamspeak server up en sávonds om 21.30 gaat ie down....

Wie o wie weet hoe dat moet ?

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 01:20

Kleintje81

Blaat

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 03:07:
ik zoek een programma waarmee ik ik op een voorafgesletde tijd het programma kan laten opstarten en op een voorafgestelde tijd het weer kan afsluiten

voorbeeld sóchtends om 10.00 gaat de teamspeak server up en sávonds om 21.30 gaat ie down....

Wie o wie weet hoe dat moet ?
Welk OS?
Windows -> Scheduled Tasks (opstarten, voor sluiten moet je zoeken naar een proceskiller)
Linux -> crontab

BF2 stats Systemen

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-08 23:44

ErA

Sterker nog, in de geavanceeerde eigenschappen van een "Geplande Taak" kan je hem laten stoppen na een X aantal minuten.

Start->Programma's->Bureau Accesoires -> Systeem werkset -> Geplande taken.

Je dient wel een wachtwoord op je useraccount te hebben

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Zie de bovenstaande twee personen. Taakplanner onder Windows is niet zo moeilijk te vinden, en als je met Linux werkt zal je ook wel eens van cron gehoord hebben lijkt me :)

Kortom, ik denk dat je dit best zelf had kunnen vinden. Neem voor je een topic opent aub even Software Algemeen: Beleid door, met name het stappenplan. Het is namelijk de bedoeling dat je eerst dingen probeert voor je hier een topic opent, iets dat je niet echt laat blijken met de info die je geeft. ;)

Ook de topictitel is wat vaagjes, "wie weet het" zegt niets over het probleem. Beter zou zijn geweest "programma om een bepaalde tijd starten en stoppen" of iets in de richting.

[ Voor 17% gewijzigd door Rafe op 28-01-2004 08:15 ]

Dit topic is gesloten.