Toon posts:

hoe kan ik mijn internet delen in win2000?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 3 windows 2000 professional computers waarvan 1 d.m.v. een usb adsl modem op het internet is aangesloten. Nu wil ik mijn verbinding delen, hoe moet ik dit doen?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Iets verder kijken dan je neus lang is :+

Hoe deel ik Internet ?

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 01:20

Kleintje81

Blaat

Vinkje aanzetten bij 'internet verbinding delen'. :+

Voor een voorgekauwde oplossing kijk bij www.beginnersweb.nl

BF2 stats Systemen

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi _R_I_C_O_, welkom hier op GoT. Het antwoord op je vraag had je makkelijk kunnen vinden door even in de FAQ Network Troubleshooting te kijken. Je vraag past volgens mij ook beter in Network Troubleshooting. Aangezien het om het opzetten van een netwerk gaat.
Ook in Het Grote Poortmappingsverhaal en Hoe deel ik Internet ? vind je veel antwoorden.

Als je bijvoorbeeld eventjes had gezocht met de GoT search had je kunnen vinden dat je lang niet de eerste bent hier met vragen hierover.

Bijvoorbeeld even [search=internet delen windows 2000] levert al tientallen resultaten op.
Er wordt van je verwacht dat je enige moeite doet voordat je een topic opent. Hierover is meer te lezen in de Registratievoorwaarden en faq :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Met de tips uit Hoe deel ik Internet ? moet je (zoals de mensen hier boven al zeggen) een heel eind komen.
En zoals in het stappenplan staat, probeer eerst zelf wat voordat je hier een vraag stelt. Zoals [search=internet delen] :)

Dit topic is gesloten.