Ik heb een aantrekkingskracht naar gekke problemen lijkt het wel.
Als ik op mijn pc een tijdje aan het gamen ben, springt het bureaublad tevoorschijn, en er is geen spoor meer te bekennen van het spel. (draait ook niet meer door op de achtergrond).
Ik heb dit probleem bij nagenoeg alle spellen, behalve opengl games, zoals Mohaa.
Wat is het probleem?
temp cpu idle: 34 graden, en stressed ook niet hoog, 48 ofzo..
voltages in idle-stand:
+3.3v= 3,15
+5v = 4,73 tot 4.86 (schommelt)
+12v = 12,61
Ik liep al te twijfelen of het aan mijn voeding lag (300 watt standaard atx), daaraan hangt: 1cdromwriter, 1hdd, en een asus a7n8x + barton 2500+ en een radeon 9600 pro.
Of ligt het aan mijn grafische kaart (brak/te hoge temps) ?
Ik krijg géén artifacts in mijn beeld ofzo, dus oververhitting van mijn grafische kaart of mem daarvan lijkt me niet het probleem...
Wat kan ik doen om het te testen waar het aan ligt?
Als ik op mijn pc een tijdje aan het gamen ben, springt het bureaublad tevoorschijn, en er is geen spoor meer te bekennen van het spel. (draait ook niet meer door op de achtergrond).
Ik heb dit probleem bij nagenoeg alle spellen, behalve opengl games, zoals Mohaa.
Wat is het probleem?
temp cpu idle: 34 graden, en stressed ook niet hoog, 48 ofzo..
voltages in idle-stand:
+3.3v= 3,15
+5v = 4,73 tot 4.86 (schommelt)
+12v = 12,61
Ik liep al te twijfelen of het aan mijn voeding lag (300 watt standaard atx), daaraan hangt: 1cdromwriter, 1hdd, en een asus a7n8x + barton 2500+ en een radeon 9600 pro.
Of ligt het aan mijn grafische kaart (brak/te hoge temps) ?
Ik krijg géén artifacts in mijn beeld ofzo, dus oververhitting van mijn grafische kaart of mem daarvan lijkt me niet het probleem...
Wat kan ik doen om het te testen waar het aan ligt?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84440 op 27-01-2004 18:31 ]