Het is heel makkelijk om gewoon naar de winkel te rennen en je daar vervolgens laten adviseren over welke cooler het best is voor jouw systeem.......je legt daar even uit wat er allemaal binnen in je kassie zit en vervolgens tel je al je geld neer op de toonbank om die ''perfecte''
cooler vervolgens te kunnen bemachtigen.
Het kan ook anders, als je een stille computer wilt koop je NATUURLIJK stille coolers, we gaan er dan ook vanuit dat niemand zit te wachten op het luidruchtige gebrom van de eige merk coolertjes die je bij de buurtsuper kan halen voor tien euro.
Iedere computerkast is anders, de hoeveelheid lucht die door de kast stroomt en de snelheid daarvan hangt af van de plaatsing van de coolers en de kwaliteit van de coolers.
Volgens mij en volgens de prijsbewustte mensen zien wij veel liever pc's met een zelfgemaakte/zelf aangepaste computer cooling, het is namelijk:
1- Goedkoper (omdat zelfbouw simpelweg altijd goedkoper is)
2- Beter (omdat de cooler opstelling is aangepast aan je eige case)
3- Leuker (omdat je trots mag zijn op je eige werk)
Zelf moet ik toegeven dat ik nog niet zoveel unieke coolingmodd's heb gezien, ik heb zelf ook niet echt veel aan mijn pc gemod maar wil daar snel verandering in brengen.
Mijn computer inhoud is:
- Moederboard: MSI SIS745 Ultra
- Processor: AMD Duron Thoroughbred 1600MHz @2004MHz (12x167 1.6V
)
- Intern geheugen: 256MB (2x128) DDR 266 @333
- Harddisk: Maxtor 80GB 7200RP/M 2MB Cache
- Videokaart: GeForce 4Ti4200 64MB
- Voeding: Q-Tec 350Watt noiseless
- Simpel (€50) zwart, zijraam en blouwe cooler in zijkant
Volgens mij zijn er veel mensen zoals mij die wel benieuwd zijn naar allemaal verschillende unieke tips en foto's, plaats daarom hier je gekste mod's, tip's en vragen.
Alvast bedankt voor julie medewerking

Het kan ook anders, als je een stille computer wilt koop je NATUURLIJK stille coolers, we gaan er dan ook vanuit dat niemand zit te wachten op het luidruchtige gebrom van de eige merk coolertjes die je bij de buurtsuper kan halen voor tien euro.
Iedere computerkast is anders, de hoeveelheid lucht die door de kast stroomt en de snelheid daarvan hangt af van de plaatsing van de coolers en de kwaliteit van de coolers.
Volgens mij en volgens de prijsbewustte mensen zien wij veel liever pc's met een zelfgemaakte/zelf aangepaste computer cooling, het is namelijk:
1- Goedkoper (omdat zelfbouw simpelweg altijd goedkoper is)
2- Beter (omdat de cooler opstelling is aangepast aan je eige case)
3- Leuker (omdat je trots mag zijn op je eige werk)
Zelf moet ik toegeven dat ik nog niet zoveel unieke coolingmodd's heb gezien, ik heb zelf ook niet echt veel aan mijn pc gemod maar wil daar snel verandering in brengen.
Mijn computer inhoud is:
- Moederboard: MSI SIS745 Ultra
- Processor: AMD Duron Thoroughbred 1600MHz @2004MHz (12x167 1.6V
- Intern geheugen: 256MB (2x128) DDR 266 @333
- Harddisk: Maxtor 80GB 7200RP/M 2MB Cache
- Videokaart: GeForce 4Ti4200 64MB
- Voeding: Q-Tec 350Watt noiseless
- Simpel (€50) zwart, zijraam en blouwe cooler in zijkant
Volgens mij zijn er veel mensen zoals mij die wel benieuwd zijn naar allemaal verschillende unieke tips en foto's, plaats daarom hier je gekste mod's, tip's en vragen.
Alvast bedankt voor julie medewerking
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz