HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
jammer dat ik je niet echt kende, en ik wens je succes...
* Outerspace vind dit wel een erg botte afscheid van sommige medemodjes

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 26-01-2004 19:21 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Anyway, Gliempio bedank
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
* moto-moi snottert, rent op Glimi af, en springt hem om z'n nek: NIE GAAN JEI!
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
dan kan ik weer rulen over de devschuur!! moehahahah

Doet iets met Cloud (MS/IBM)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:57
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Weer, weer? Wanneer heb jij dat dan ooit gedaan?D2k schreef op 26 januari 2004 @ 19:25:
wees blij dat ie weg is!!
[afbeelding]
Je moet plek maken voor de nieuwe brookies meneer D2k. Ik heb zojuist mijn eerste succesvolle query voor mysql gemaakt. Volgende stap: HGA devschuur
/onzin
Thx Glimi. Zwart ==
Bedankt voor al je EHBA, LA en modereer werk
[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 26-01-2004 19:41 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Afscheid nemen, op wat voor manier dan ook is nooit leuk, maar welkom back in black
* Alex hoopt wel dat Glimi beetje behulpzaam blijft in de Devschuur®
Ow jah, bijna vergeten toch nog bedankt Glimi, al was het enkel voor het Fisti overschot
[ Voor 33% gewijzigd door Alex op 26-01-2004 19:48 . Reden: Vergeten te bedanken, ook zo lullig ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Hopelijk blijf je nog wel veel betrokken bij de devschuur want zo'n
[ Voor 4% gewijzigd door justmental op 26-01-2004 19:53 ]
Who is John Galt?
Om terug te komen in 't zwart.
Ging hij nu wel of niet over de knie,
Gaat hij het nog zeggen onze Glimi.
Het was nu niet echt mijn form,
Maar je inzet was daar enorm.
Bedankt voor het geven van je tijd,
Hiervoor krijgt je echt geen spijt.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Lol, en dan hoor ik mods over grootheidswaanzin spreken, dit is een goed voorbeeld ervanVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 18:51:
<!--
[...]
/me springt wild op en neer, gemuilkorfd en gebonden aan zware kettingen.-->
edit:
BEK HOUWE!

Glimi bedankt, je hoort idd niet thuis in de huidige devschuur crew *rant*, wees er blij om weet je iig dat jij _wel_ normaal bent
http://www.NUiPhone.nl/
Affin, bedankt!
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Nee grapje, jammer dat je geen mod meer bent. Ik kon je niet heel supergoed, maar toch jammer dat je gaat
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
1 vrij maken van verontreiniging
2 ontdoen van politieke tegenstanders
3 van een smet bevrijden => reinigen
4 (metalen, gassen, olie) raffineren, veredelen
5 fouten of onvolkomenheden verwijderen uit
Welk van bovenstaande opties moeten we onszelf voorhouden, en beter, bij welke heeft de Devschuur crew wel een goed gevoel (paradoxaal indeed!)

Skat! Skat! Skat!
Voorlopig hanteer ik de bijl nog hoorD2k schreef op 26 januari 2004 @ 19:25:
wees blij dat ie weg is!!
[afbeelding]
@ Gliempo:
<h1>KNUFFFFFFFFELLLLL!!!!</H1>O+

Bedankt
Thx voor al je werk en je nooit aflatende kritische ingesteldheid enzo.
https://fgheysels.github.io/
Und warom
Maar je bent nog steeds
En laat alle niet-Devschuurders maar de stront in zakken.
Zo. Da's d'r uit
* gorgi_19 mist Gliempo nu al........
met alle thee-uurtjes, alle knuffels, maar iig bedankt voor het schoonhouden van de schuur..
[ Voor 54% gewijzigd door gorgi_19 op 26-01-2004 21:18 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
iig al die kortzichtige generaliserende zieligerdswillem169 schreef op 26 januari 2004 @ 21:17:
En laat alle niet-Devschuurders maar de stront in zakken.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Lekker vaag dit...Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 18:51:
<!--
[...]
/me springt wild op en neer, gemuilkorfd en gebonden aan zware kettingen.-->
edit:
BEK HOUWE!

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Enneuh: bedankt.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Maar wat deed hij niet goed? In welke context lukte het niet? Modde hij te streng/mild, kon hij niet goed in teamverband werken in Devschuur? Zijn er nog bepaalde voorbeelden te geven? (URL's ofzo)..
En waarom word Cheetah ge-editted door drm als hij dit zegt:
Hoe heeft dat dan weer betrekking op het onderwerp?* Cheatah springt wild op en neer, gemuilkorfd en gebonden aan zware kettingen.
alleen helaas zijn ze daarna meteen weer aangenomenG33rt schreef op 26 januari 2004 @ 21:48:
Rafe en momania werden ook 'ontslagen' als vakantiemod. dat moet je niet zo letterlijk opvatten

Waar gewerkt wordt maakt men fouten...
Nog mijn excuses daarvoor...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Glimi, nice job, welkom terug
K had weinig met je als mod te maken gehad, maar toch jammer dat je weereens als overbodig word gezien. Welcome back!
oja, en waar slaan al die Fristi grappen op?
* RSpliet
[ Voor 35% gewijzigd door RSpliet op 26-01-2004 22:02 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet
Sommige mensen kunnen daar niet zo goed tegen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 21:58 ]
Nee, -jij- was nog lekker fris aan het eind van de avond
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
En wat een gemis!Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:57:
Devschuur onderonsjes zijn niet aan normale mensen besteed
En de oprotpremie en de baan. Sommige mensen hebben ook al het geluk...G33rt schreef op 26 januari 2004 @ 21:48:
Rafe en momania werden ook 'ontslagen' als vakantiemod. dat moet je niet zo letterlijk opvatten
Glimi: so long and thanks for all the fish fristi. ik ben blij dat jij het opdronk, ik hoef dat bocht niet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
$insert withstupid.gifAbbadon schreef op 26 januari 2004 @ 21:25:
Darn, de man die me Fristi wodka heeft laten proeven is een crew goner? Nou, veel fun en plezier verder en natuurlijk bedankt voor alles hiero
Rare start heeft dit topic gehad
nog maar een paar te gaan
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
het heeft iets te maken met wodkaS3v3n_0f_n1n3 schreef op 26 januari 2004 @ 21:56:oja, en waar slaan al die Fristi grappen op?
* G33rtFristi, reden opzich om de bob te zijn!
i'm with stupid ^^^André schreef op 26 januari 2004 @ 21:29:
Tja, weer een van mijn idolen weg: Devschuur mods roeleren zwaar...
Enneuh: bedankt.
1
2
3
4
5
6
| for ($i=0;$i<$Glimi['PostCount'];$i++) { echo "Bedankt Glimi! "; echo "[img]'http://gathering.tweakers.net/global/smileys/heart.gif'[/img]"; echo "<br>\n"; } |
[ Voor 11% gewijzigd door KompjoeFriek op 26-01-2004 23:58 ]

Dat verdient een OW ofzo.....
https://fgheysels.github.io/
1
2
3
4
| for (var i = 0; i < 1000; i++) { window.open("doei_glimi.html", "_blank", "toolbars=no,height=100,width=100"); } |
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| public class Glimi { public static void main (String[] aaah){ new Glimi(); } public Glimi(){ for (int i = 0; i < 1000; i++){ System.out.println(":w"); } } } |
Anyone?Silent Thunder schreef op 26 januari 2004 @ 21:45:
Oké, ik snap er geen ruk van. Kan dan ook aan mij liggen hoor.MED meldt dat Glimi ontslagen is (beetje onduidelijk waarom) maargoed, dat heb ik dan hier kunnen lezen: "omdat hij zijn werk niet goed deed".
Maar wat deed hij niet goed? In welke context lukte het niet? Modde hij te streng/mild, kon hij niet goed in teamverband werken in Devschuur? Zijn er nog bepaalde voorbeelden te geven? (URL's ofzo)..
En waarom word Cheetah ge-editted door drm als hij dit zegt:
[...]
Hoe heeft dat dan weer betrekking op het onderwerp?
Daar moet je niet te serieus op in gaan
Dat is ook puur bedoeld om onschuldige users in verwarring te brengen. Glimi stopt gewoon om zijn eigen redenen.
- We Are Borg
Wat André zegt klopt zo'n beetje. De devschuur crew zijn stuk voor stuk compleet gek en nemen dus ook afscheidt op een gekke manier
En die zijn? Er worden in ieder geval geen redenen vermeld...André schreef op 27 januari 2004 @ 12:47:
Glimi stopt gewoon om zijn eigen redenen.
[ Voor 14% gewijzigd door Silent Thunder op 27-01-2004 12:49 ]
Glimi heeft geen plezier meer in het modden en wil zich op GoT gewoon lekker bezig houden met usertje zijn. That's allSilent Thunder:
En die zijn? Er worden in ieder geval geen redenen vermeld...
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Hij heeft gewoon door in wat voor 1337ness wij users ons bevinden, ik kan me voorstellen dat hem dat trekt.drm schreef op 27 januari 2004 @ 12:54:
[...]
Glimi heeft geen plezier meer in het modden en wil zich op GoT gewoon lekker bezig houden met usertje zijn. That's all
En dat de hele Devschuur crew gek is: AGREED
- We Are Borg
Wie zegt dat het te veel smiley's zijn om Gliempo uit te zwaaien?
* gorgi_19 nodigt Glimi nog een keer uit voor een thee-uurtje met lift
[ Voor 13% gewijzigd door gorgi_19 op 27-01-2004 13:26 ]
- We Are Borg
IK! Problemen mee? 1 smilie was meer dan genoeg geweest, maar neeee, meneer denkt dat de regels weer niet voor hem opgaan. Bah!gorgi_19 schreef op 27 januari 2004 @ 13:25:
[...]
/nutteloze bullshit

[ Voor 6% gewijzigd door We Are Borg op 27-01-2004 13:27 ]

Maar toch doechdoechi enzo

Wel koel dat er zoveel mensen vallen over de ietwat botte oprotmsg, vond 'm zelf wel humor
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
- We Are Borg
Nee.jadjong schreef op 27 januari 2004 @ 15:26:
Was hij niet op wintersport?

Waarom heeft 'ie hier dan nog niet gereageerd? Iets verteld me dat er meer aan de hand is.drm schreef op 27 januari 2004 @ 12:54:
[...]
Glimi heeft geen plezier meer in het modden en wil zich op GoT gewoon lekker bezig houden met usertje zijn. That's all
Anders zou ik het hele vage humor vinden...
[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 27-01-2004 15:54 ]
Hij is omgeturd door drm tot hermafrodiet, vanwege de operatie zal hij de komende tijd nog even in het ziekenhuis liggen. Dit is natuurlijk niet erg maar het feit geeft wel dat T.net een anti hermafrodieten regel heeft zodat hij niet meer mag modderen met de restSilent Thunder schreef op 27 januari 2004 @ 15:53:
[...]
Waarom heeft 'ie hier dan nog niet gereageerd? Iets verteld me dat er meer aan de hand is.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ook de openingspost van dit topic nog eens opnieuw bekeken?Silent Thunder schreef op 27 januari 2004 @ 15:53:
[...]
Waarom heeft 'ie hier dan nog niet gereageerd? Iets verteld me dat er meer aan de hand is.
Anders zou ik het hele vage humor vinden...
Hmm jah, ik zie het nu. beetje wazige humor....Lucske schreef op 27 januari 2004 @ 15:59:
[...]
Ook de openingspost van dit topic nog eens opnieuw bekeken?
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Da's idd wel een goed punt ja. Wat heb je trouwens een

[ Voor 3% gewijzigd door DarkX op 27-01-2004 16:54 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
whoami schreef op 27 januari 2004 @ 08:29:
Bah, met PHP code afscheid nemen van Glimi.
Dat verdient een OW ofzo.....
Oke, vooruit dan maar
1
2
3
| putStr $ map (\x -> chr $ round $ -31/12 * x^4 + 101/3 * x^3 - 1889/12 * x^2 + 937/3 * x - 115) [1..5] |
Of Haskell wel zo'n slimme keus is weet ik niet. Toen ik hem het laatst met Haskell bezig zag, stond hij op het punt slaande ruzie te krijgen met de type-checker
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Oh
Ik denk dat mensen wel wat beters te doen hebben
M'n haar is geknipt om het ruud-syndroom teniet te doen
Leuk lijstje om weer terug te zien
DieVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:03:
zui·ve·ren (ov.ww.)
1 vrij maken van verontreiniging
(...)Welk van bovenstaande opties moeten we onszelf voorhouden, en beter, bij welke heeft de Devschuur crew wel een goed gevoel (paradoxaal indeed!)
Infecteren gaat ook buiten de crew hoor
Haskell!!drm schreef op 27 januari 2004 @ 09:03:
Met haskell natuurlijk.
Java!!Of at least met Java
\o/ drm is een wijs mandrm schreef op 27 januari 2004 @ 12:54:
Heb je een lekker fruitig thee'tje voor me dan?gorgi_19 schreef op 27 januari 2004 @ 13:25:
* gorgi_19 nodigt Glimi nog een keer uit voor een thee-uurtje met lift
Die ene keer, 5 jaar geleden, op m'n hoofd van de berg af vond ik meer dan voldoende.jadjong schreef op 27 januari 2004 @ 15:26:
Was hij niet op wintersport?
Wordt maar geen detectiveSilent Thunder schreef op 27 januari 2004 @ 15:53:
(...)
NEE!Kees schreef op 27 januari 2004 @ 16:42:
mischien dat hij nu eens een nickchange kan aanvragen om zijn naam goed te spellen?
2 Strikes en een homerun was datInfinitive schreef op 27 januari 2004 @ 16:57:
(..)
Of Haskell wel zo'n slimme keus is weet ik niet. Toen ik hem het laatst met Haskell bezig zag, stond hij op het punt slaande ruzie te krijgen met de type-checker
Zeg wat is het wachtwoord van het clubhuis?
Het was gezellig in de devschuur, maar op een gegeven moment heb je geen zin meer om een heel verhaal te typen als je een topic op slot doet en heb je gewoon geen zin meer in het modereren. Nou dan is het dus afgelopen
Natuurlijk blijf ik gezellig P&W vervuilen in Java/Haskell topics, wees daar maar niet bang voor

http://www.NUiPhone.nl/

Waarom bleifen jullie gewoon niet almaal?
Zo nu ben je weer mooi zwart
er komt geen nieuwe hoor
damn, ik wilde net gaan solliciteren!
Mag ik dan het felicitatiedraadje voor hem openen?
Wasigh.. Feli.. En succes met dat tuig in PW
[ Voor 14% gewijzigd door gorgi_19 op 28-01-2004 22:13 ]
Je hebt gelijk, Glimi is onvervangbaar
Staat er vast nog wel ergens een die je kan kickengorgi_19 schreef op 28 januari 2004 @ 22:13:
[...]
Mag ik dan het felicitatiedraadje voor hem openen?![]()
Wasigh.. Feli.. En succes met dat tuig in PW![]()
![]()

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Zo snel ben ik nog niet ergens weggestuurd...
[22:17] <@Curry> wat heb je geen tijd?
[22:17] <@Curry> ingetrokken die hap

hey, Sylvester is van de looney tunes, en thee is gewoon lekker ja!Tux schreef op 28 januari 2004 @ 22:18:
wasigh, je zal het vooral moeilijk krijgen met theedrinkende disneyfiguren denk ik![]()
dan is er nog steeds een gat/leegte
* Tripp stelt zich weer eens aan.