Toon posts:

kopieerbeveiliging

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi, tis eigenlijk een beetje offtopic, maar goed..

ik moet een SE maken (schrijfopdracht voor nederlands), en ik had met wat anderen het onderwerp "kopieerbeveiliging" gekozen en nu wilde ik ff weten wat JULLIE tweakers nu van dit alles vinden...

dus ff zeggen

1) of je VOOR of TEGEN bent, en ..

2)zeggen waarom je dat vind

3)heb je argumenten + info dat ergens op het internet staat: post dan ook plz ff die link

thnx

michael

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Laten we eerst beginnen met jouw mening, argumenten, voors en tegens.... :)

En indien de Mods dit topic toelaten, wellicht handiger voor Stuffis Generalis.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik ben VOOR kopieerbeveiliging.

Voor mij heel simpel. Dingen kopieren is 9 van de 10 keer illegaal. Valt onder de noemer STELEN. Thuis heb je toch ook een slot op de deur, omdat je niet wil dat anderen je huis in komen? Nou weet ik wel dat je een backup mag maken van alle cds waarvan je het origineel hebt, maar we weten ook allemaal dat nog geen 1 % van de geschreven cds voor die doeleinden gebruikt wordt. Iedereen kopieert er illegaal op los, tenminste, bijna iedereen. Ik ben zelf ook niet heilig.... Maar we stelen dus met zn allen. Dat willen ze tegengaan en dat vind ik niet meer dan logisch

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Welkom op GoT ;)

Deze vraag kan eigenlijk beter in Stuffis Generalis, maar aangezien je net nieuw bent, heb je nog geen toegang tot dat subforum.

Ook zijn we op GoT niet echt gecharmeerd van huiswerk vragen, omdat we willen dat iedereen zelf veel leert van alles.
Mocht je toch een discussie willen hebben over kopieer beveiligingen, dan zal je op GoT toch echt eerst zelf met een aantal goede argumenten moeten komen.

Helaas houdt het hier dus even op voor je vanwege het niet hebben van toegang tot Stuffis Generalis.
Toegang daartoe krijg je pas nadat je op GoT 50 posts hebt gemaakt.

neem dus eerst even de tijd om goed met GoT kennis te maken en dan krijg je vanzelf de kans om dit topic nog eens te openen ;)

Neem het volgende wel alvast even goed door aub:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

:)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Hmm, heb ik een heel verhaal getyptt, is het al op slot :P Toch even een reactie:

Welkom op GoT :)

Inderdaad is dit niet bepaald een topicstart die uitnodigt tot discussieren.

Een discussietopic zou hier op GoT inderdaad beter passen in Stuffis Generalis. Maar dit is hoe dan ook geen discussie topic: geef zelf bijv. een stelling zodat we kunnen discussieren. Wat is jouw mening, wat is volgens jou de mening van bijv. de BSA of RIAA?
Je huiswerk voor je doen is ook niet echt de bedoeling ;)

Toch even helpen: er staat overigens al heel veel nieuws en nog meer meningen op de frontpage:
http://www.tweakers.net/s...&Query=kopieerbeveiliging
http://www.tweakers.net/s...uws&Query=copy+protection
etc.

edit:

Oeh en bedenk dat de gemiddelde bezoeker van T.net / GoT een andere mening heeft dan een gemiddeld platenbaas. Al heeft Hann1BaL ook een goed argument :)

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 26-01-2004 11:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.