damn, dat ziet er al goed uit
vooral die grill voor in die kast ziet er
uit
ben benieuwd naar het eindresultaat
vooral die grill voor in die kast ziet er
ben benieuwd naar het eindresultaat
Ticking away, the moments that make up a dull day
mobo kaal maken: die standaard heatsinkjes enz. deraf... en dan zalman nb coolers erop ofzow dat soort dingenmegaleo schreef op 26 januari 2004 @ 22:22:
Sooow. Dat ziet ir idd goed.![]()
En dan is ie toch nog niet eens helemaal af.
Maar toch nog ff een vraagje. Wat bedoel je nou precies met het mobo kaal maken??
[ Voor 16% gewijzigd door Mx-KAEY op 26-01-2004 22:30 ]
-- Mx-Generætion --
Klopt Display electronics in rotterdam is op maandag gesloten, dus morgen ochtend gaat ikeerst even een handje groene led's halen, dan kan ik die multicolor led's eruit gooien. En vervangen met groene single color's.T-Blizzard schreef op 26 januari 2004 @ 22:15:
Der was alleen nog iets met de leds right ?
Is dat al opgelost
[ Voor 7% gewijzigd door bassie666 op 26-01-2004 22:28 ]
HTPC user
eigenlijk heel simpel.... je reobus uit elkaar slopen en de frontbezel van je kast erbij pakken en daar netjes gaten op af tekenen waar de koppen en leds moeten komen.esox-oc schreef op 26 januari 2004 @ 22:16:
ok fijn om te wetemaare hoe heb je dat zo netjes gdaan met die rheobus fancontroller kheb naamlijk dezelfde afgelope vrijdag gkocht bij tweakstore
zo fer heb je na zo'nlange tijd je login nog kunnen vindenVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:21:
En wie mag er mat dat systeempje gaan gamen ? ? ?![]()
hehe kan nie wachten![]()
op Netgamez mag je naar BC24 komen, en ff komen kwijlen
Dat is idd makkelijk,je hoeft er niet steeds de deur voor uit. Kan ookeen nadeel zijn,het is namelijknu ook te makkelijk om teveel in de kast te stoppen._ferry_ schreef op 26 januari 2004 @ 22:52:
ziet er tof uit, maarjah, als je al het materiaal al voor handen hebt, wordt t ook al een stuk makkelijkermaar ben erg benieuwd nar het eindresultaat
![]()
[ Voor 46% gewijzigd door bassie666 op 26-01-2004 22:58 ]
HTPC user
- doneVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 22:09:
@ Damster: mail me maar ff......kep ut liggen.
Verwijderd
Jupbassie666 schreef op 26 januari 2004 @ 22:55:
zo fer heb je na zo'nlange tijd je login nog kunnen vinden
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 23:15 ]
dank voor het complimentVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 23:14:
[...]
JupEn heb vanavond mijn PC ook weer eens onder handen genomen, al blijf ik vaagheid houden met dat coolermaster ding
![]()
Netjes geworden dat reservoirtje
[ Voor 10% gewijzigd door bassie666 op 26-01-2004 23:58 ]
HTPC user
Verwijderd
Even voor alle duidelijkheid... "The_boodyman" maar toch bedankt voorbassie666 schreef op 26 januari 2004 @ 23:29:
[...]
dank voor het compliment
B.S.O.D we zijn vergeten die tweede modder bij naam te noemen, hij voelt zich genegeerd.
bij deze, sander somers (nog geen got-er) is de derde man achter deze case mod. Zie de foto waarop de RBX wordt gelapt (het zijn zijn handen)
/edit
We hebben er bij deze een nieuwe tweaker bij:
Sander Somers aka "boodyman"
Bij deze welkom op got
/edit
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 00:29 ]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Er is weldegelijk een budget want het geld groeit me niet op de rug....daarvoor gaan er nog teveel mensen naar de concurentAMDFreak schreef op 27 januari 2004 @ 00:38:
w000t!!
Echt wel strakke mod.. Maarja.. jullie hebben ook niet echt een budget of wel? *volgens mij kunnen jullie alles pakken wat jullie willen?
Ze steken ver genoeg uit .thaBeerbuster schreef op 27 januari 2004 @ 00:13:
erg gave mod! wel ff een vraagje over die reobus, heb je die leds uit de voorkant van die bus gewerkt, of steken ze ver genoeg uit nog door je frontbezel te komen?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 01:40 ]
Verwijderd
Ik moet toegeven, de koffie is erg lekker..Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 01:38:
[...]
Er is weldegelijk een budget want het geld groeit me niet op de rug....daarvoor gaan er nog teveel mensen naar de concurent![]()
we zijn nog wel in onderhandeling met een electronica fabrikant om op deze wijze 5 identieke systemen te bouwen.
Sander Jonge.... ik heb je ook netjes in de openings post geplaatst.
Maar eigenlijk hoort gabriëlle daar ook bij te staan.... waar zouden we zijn zonder de koffie....
[...]
Ze steken ver genoeg uit .
Pïcs van GabriëlleVerwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 01:38:
[...]
Sander Jonge.... ik heb je ook netjes in de openings post geplaatst.
Maar eigenlijk hoort gabriëlle daar ook bij te staan.... waar zouden we zijn zonder de koffie....
trueVerwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 01:38:
[...]
.
[...]
[ Voor 81% gewijzigd door bassie666 op 27-01-2004 20:26 ]
HTPC user
[ Voor 29% gewijzigd door Wormaap op 27-01-2004 21:33 ]
Ben idd benieuwd of je het goed zal hebben,als scherpe tweakers moeten jullie het ondertussen wel wetenWormaap schreef op 27 januari 2004 @ 21:32:
Mag ik verklappen waar dat logootje op 't res vandaan komt?(Ik heb jullie wel door BWAHAHA ofzo
)
[ Voor 16% gewijzigd door bassie666 op 27-01-2004 22:55 ]
HTPC user
Verwijderd
Ik wilde het al niet verklappen, maar laten we het erop houden dat het iets te maken heeft met bescherming van dingetjes die lucht verplaatsenbassie666 schreef op 27 januari 2004 @ 21:51:
[...]
Ben idd benieuwd of je het goed zal hebben,als scherpe tweakers moeten jullie het ondertussen wel weten
Yo B.S.O.D waar blijven de pic's van gister en vandaag, de got-er's worden nerveus.................(ik ook)
Dont work hard, just party!
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
die pll (nog) niet, de geheugen mosfets wel. Weet niet of b.s.o.d. een macro stand op z'n toestel heeft omdat te laten zien. Ander ga ikdat misschien vanaaf zelf wel even doen.Spice schreef op 28 januari 2004 @ 11:22:
Nice, kunnen jullie een close-up maken van de mosfets, voor het aanstaande deeltje 2 van [OC-Ervaringen] Lanparty NFII Ultra B en Infinity.
Heb je ook de mosfets onder de geheugenbanken en de ICS PLL voorzien van heatsinks?
welke site is dat danWormaap schreef op 28 januari 2004 @ 15:43:
'K zal het dan maar niet verklappenMaar om nu te zeggen da'k een scherpe tweaker ben... 'K zag toevallig hoe't gedaan was op een bepaalde site
check de openings post daar staat in dat deathrow gaat met die kast, en dat ik er zaterdag ff komkijken en b.s.o.d waarschijnlijk zondag komt.Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 16:18:
Hmmmm ik zag deze case ook al langs komen op het Netgamez forum....
ga jij of jullie ook naar netgamez want dan kom ik ff langs om te komen goeken
HTPC user
pics van het koffiemeisje, geen slecht idee!ScSi_009 schreef op 27 januari 2004 @ 09:45:
[...]
Pïcs van Gabriëlle
Zalige mod btw, ziet er heel strak uit
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Ik weet wel hoe je dat gedaan hebt. Je kan van die Fan Grills kopen! En daar heeft hij die letters uitgezaagd. Simpel als iets.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 22:09:
[...]
[...]
Zeg Jan....je ken toch wel dat gezegde .....geheim van de smit..
@ Damster: mail me maar ff......kep ut liggen.
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Leuk Hoor...verklappen.......mark10123 schreef op 28 januari 2004 @ 17:07:
[...]
Ik weet wel hoe je dat gedaan hebt. Je kan van die Fan Grills kopen! En daar heeft hij die letters uitgezaagd. Simpel als iets.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 18:27 ]
[ Voor 10% gewijzigd door idioteque op 28-01-2004 19:04 ]
duh, ik heb ze zelf gedremeld. Maar dacht dat je het over een site had waar ze dat ookgedaan hebben.
HTPC user
Kippenijzer schreef op 28 januari 2004 @ 15:52:
offtopic:
Beetje laat misschien, maar damster, Groningen, Oosterstraat, zit een ijzerwarenhandle, die heeft tot 2000 schuurpapier, ga daar eens kijken, heb ik het zelf ook vandaan. Ze leveren zelfs polijstpasta, maar dat vond ik te duur en net iets tever gaan ;P
[ Voor 19% gewijzigd door NoTimeRemains op 28-01-2004 21:59 ]
This is the Way.

[ Voor 44% gewijzigd door petervandamned op 29-01-2004 10:44 ]
Verwijderd
Valt nog niet mee met waterkoeling en een gelockte procVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 16:41:
Ja het kassie begint er eindelijk ergens op te lijken.... Maarhu nu nog de snelheid heh B.S.O.D.
Een XP2500+ kan best harder lopen dan 2500mhz zit je al op de 2600 ??
Of mag ik niet te veel verklappen ??
[ Voor 8% gewijzigd door bassie666 op 29-01-2004 17:02 ]
HTPC user
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 19:19 ]
Verwijderd
Het is geloof ik niet de bedoeling dat we hier reclame gaan maken.... Dat gaat van het weekend wel genoeg gebeuren, maar wil je het echt weten waar je dit voor een leuke prijs kan kopen... Kijk op het plaatjes hierboven.. onderste van de display en je komt al een heel eindVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 19:19:
Damn man, dit heb je echt uberstrak gemaakt. Mijn complimenten voor deze creatie.
Wat kost nou dit H2O setje ?
(Zit zelf ook te denken over H2O koeling, maar weet nog nie welk setje een beetje nice werkt)
DeathRow is going to kiss our butts???
hm hele lanparty in je case??Brimme schreef op 28 januari 2004 @ 23:19:
GEILLL iikke ben vet jaloursheb bij mij ook een lanparty in me kast zitten maar die maakt me kast bijlange niet zo vet als die kast van jullie.IK wil meer fotos zien.
Wat hebben jullie daar voor materiaal aan de binnekant van de kast aangebracht ?
[ Voor 7% gewijzigd door DiLDoG op 30-01-2004 09:06 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Uit een ... ..... geknipt meer wil ik dan niet verklappen maar kon het niet laten.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 22:01:
[...]
[afbeelding]
wtf nice man hoe heb je dat gefixt? (Die kleine letters zo strak)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 09:15 ]
Verwijderd
HTPC user
FmS Krimp
[ Voor 8% gewijzigd door Epsilon op 01-02-2004 20:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
a) ik wist er niet eens van en had al andere plannen van het weekendVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 21:52:zeg krimp waarom was jij d'r nie ? Alleen barry & robin waren er nu maar manviel me wel weer tegen van je hoor
wat zal ik vanavond btw lekker in me BED slapen ipv op de GROND
Nopearamdin schreef op 01 februari 2004 @ 20:48:
offtopic:
@Epsilon
Heb je robin nog gesproken? en eb je nog meegedaan aan compo's?
HTPC user
Lekken deed ie wel_ferry_ schreef op 02 februari 2004 @ 10:28:
heb je nou geen slnagklemmen op de slangen zitten? niet bang dat ze gaan lekken?
[ Voor 15% gewijzigd door Tjaps op 02-02-2004 22:57 ]
HTPC user
Ik heb deze UV reservoirs binnen gekregen en een paar dagen daarna een bericht dat er een aantal lek konden zijn.... daarom staan ze ook niet op de site.....bassie666 schreef op 03 februari 2004 @ 00:36:
Als je slangen van 13mm gebruikt dan glijden ze er makkelijk op, maar geloof mij nou als je de 10mm had genomen dan had jijook geen slangklemmen nodig gehad.
Oh ja en dat lek komt door het reservoir, die zijn namelijk allemaal nogal crappy in elkaar gezet. Dit was de derde die we in handen hebben gehad,en deze was ondanks het lek nog in de beste staat (hebben hier en daar toch nog een randje lijm moeten aanbrengen).
Verwijderd
Ik zou hem wel willen kopen, zit er over na te denken, ik bedoel hij is helemaal klaar enzo, alleen wie wil er nou een 9700 ProVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 15:27:
de green devil staat te koop voor 1700euri
http://tweakstore.nl/shop/start.php?config=config.inc.php
wel grapig voor de mensen met linker handen
wat is er mis met een radeon 9700pro? is tog een prima kaartjeRobbertz schreef op 05 maart 2004 @ 15:57:
[...]
Ik zou hem wel willen kopen, zit er over na te denken, ik bedoel hij is helemaal klaar enzo, alleen wie wil er nou een 9700 Pro![]()
Nouja, iemand nog opmerkingen of nadelen van The Green Devil?
BTW: De eigenaar zou hem toch zelf gebruiken? Waarom verkopen ze hem nu?
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ik denk dat ze er, eventueel tegen een kleine meerprijs, wel een ander kaartje voor je inzetten hoor.wat is er mis met een radeon 9700pro? is tog een prima kaartje
kan je via een programmatje (smartie van bassiep bv) alle informatie opzetten wat je zelf wiltdjluc schreef op 05 maart 2004 @ 18:58:
[...]
Ik denk dat ze er, eventueel tegen een kleine meerprijs, wel een ander kaartje voor je inzetten hoor.
@ts'n een geweldige mod! Verschijnt er nog meer info op het display of altijd alleen de gegevens die je ook op de foto ziet?
HTPC user
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq