Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

The Green Devil casemod-project

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 509 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Nice ik was vandaag ffs bij Netgamez duzz wij natuurlijk ff naar Me^Lady en wat zie ik daar the green devil :P nice ziet er in het echt nog beter uit!! :D

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-11 18:52
Afbeeldingslocatie: http://www.animecore.net/av3ng3r/BSODcase.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.animecore.net/av3ng3r/BSODcase2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.animecore.net/av3ng3r/BSODcase3.JPG

[ Voor 15% gewijzigd door Av3ng3rtje op 01-02-2004 21:38 ]

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
@Av3ng3rtje
Maak die pics kleiner ffs :) De layout is ver*bliept* zo |:( En het zijn 3 dezelfde pics, hahaha >:)

Wel kewle case :)

[ Voor 17% gewijzigd door aramdin op 01-02-2004 21:35 . Reden: More errors found ]

Instagram / YouTube

• Av3ng3rtje
Wacht ff, ik fix het ff

Verwijderd

hehe Epsilon was idd mijn "redende engel" van dat moment ja. En 't meest rare is , rest van de LAN geen last meer van gehad, erg vreemd...
En idd rottig van je IDE controller, super balen want 't was echt nie eens laat op de avond dat 't gebeurde ...

zeg krimp waarom was jij d'r nie ? Alleen barry & robin waren er nu maar man :( viel me wel weer tegen van je hoor :p

wat zal ik vanavond btw lekker in me BED slapen ipv op de GROND :p

Verwijderd

Ik ben zaterdag ff wezen kijken met onze motormuis, bassie666. Het kassie stond er echt netjes bij, lekker duidelijk zo ook vonden de overburen dat die 2 rijen verder last hadden van de leds waardoor de kast dus een stukje verschoven moest worden, waardoor de naar de klote gegaane gamers er wakker van werden. Dus om het zo kort mogelijk te houden, was een goed weekend voor de intro van "The Green Devil"

• aramdin
Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 21:52:zeg krimp waarom was jij d'r nie ? Alleen barry & robin waren er nu maar man :( viel me wel weer tegen van je hoor :p

wat zal ik vanavond btw lekker in me BED slapen ipv op de GROND :p
a) ik wist er niet eens van en had al andere plannen van het weekend
b) ik ben nu ff gestopt met cs'en
c) koop een aerobed, das DE uitkomst op lans, ask robin :) , zelf had ik vorige x een 2persoons aerobed, talking about royaal 8)

Instagram / YouTube

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:57

Epsilon

aramdin schreef op 01 februari 2004 @ 20:48:
offtopic:
@Epsilon
Heb je robin nog gesproken? en eb je nog meegedaan aan compo's?
Nope

Ik heb in het begin een beetje rondgelopen enz

Compo's zaten er helaas niet in voor mij :( de eerste nacht om 3.00 uur begaf mijn bak het en zat zaterdagavond al weer thuis te eten :(.

Maar opzich hebben we het nog neit eens slecht gedaan. 3 man van het warteam waren er (madzilla + voltje + picard). Daarnaast speelde impact (oud-warteam) en Togooz of Chosen van xP mee. Deze waren toch al door naar de play-offs.

We zijn door de poules heen gekomen en hebben maar werden de eerste ronde in naar de loserbracket verwezen door pixelized (match op cbbl). Daarna 1 match gewonnen in de loserbracket.

We zijn dus bij de laatste 16 geëindigd. Not bad ;)

Maar wel is die verrekte shuttle kapoet. :(

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10 11:28
Hij was alleen kleiner dan het lijkt op de pics......!!

Dont work hard, just party!

• aramdin
Je hebt cker nog nooit een coolermaster centurion in het echt gezien dan :P

Instagram / YouTube

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10 11:28
offtopic:
Lol, heb zelf nog een Asus Terminator staan hiero....die zijn zo cases zijn zo lief :P

Dont work hard, just party!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

heb je nou geen slnagklemmen op de slangen zitten? niet bang dat ze gaan lekken?

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

slang klemmen zijn met tygon niet echt nodig,iig niet als je de 10mm versie over 10mm aansluitingen gaat schuiven, dan heb je echt pijn in je handen als je ze erop heb zitten, en om ze los te halen moet je ze gewoon los snijden. Dus die gaan echt niet lekken.

HTPC user

• Av3ng3rtje
Ik heb me tygon 13 mm wel vastzitten met slangklemmen. Als ik die slangen er af wil halen dan trek ik ze er zo af.

De kast is trouwens wel vet, foto's zijn gemaakt door een maat van me die daar ook was op NetGameZ. Ze zijn alleen een beetje aan de grote kant ^_^

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

_ferry_ schreef op 02 februari 2004 @ 10:28:
heb je nou geen slnagklemmen op de slangen zitten? niet bang dat ze gaan lekken?
Lekken deed ie wel :P maar niet bij de slangen :)
Denk dat t best blijft zitten als je de slangen er maar helemaal op schuift. zoveel druk kan een pompje nou ook weer niet opbouwen.

Was dat lekkende res nou nog gemaakt ?? heb t topic ff niet gevolgd dus als ik t al voor de 30e x vraag sorry :)

[ Voor 15% gewijzigd door Tjaps op 02-02-2004 22:57 ]

• bassie666

bassie666

www.wrsmarine.com

Als je slangen van 13mm gebruikt dan glijden ze er makkelijk op, maar geloof mij nou als je de 10mm had genomen dan had jijook geen slangklemmen nodig gehad.

Oh ja en dat lek komt door het reservoir, die zijn namelijk allemaal nogal crappy in elkaar gezet. Dit was de derde die we in handen hebben gehad,en deze was ondanks het lek nog in de beste staat (hebben hier en daar toch nog een randje lijm moeten aanbrengen).

HTPC user

Verwijderd

Topicstarter
bassie666 schreef op 03 februari 2004 @ 00:36:
Als je slangen van 13mm gebruikt dan glijden ze er makkelijk op, maar geloof mij nou als je de 10mm had genomen dan had jijook geen slangklemmen nodig gehad.

Oh ja en dat lek komt door het reservoir, die zijn namelijk allemaal nogal crappy in elkaar gezet. Dit was de derde die we in handen hebben gehad,en deze was ondanks het lek nog in de beste staat (hebben hier en daar toch nog een randje lijm moeten aanbrengen).
Ik heb deze UV reservoirs binnen gekregen en een paar dagen daarna een bericht dat er een aantal lek konden zijn.... daarom staan ze ook niet op de site.....
maar wij moesten en zouden toch die uv groene gebruiken.... |:(

Verwijderd

hmm ik zie spullen die van marcel vandaan komen he jeroen :P

Verwijderd

Egt super mod! egt cool gedaan!

Verwijderd

de green devil staat te koop voor 1700euri

http://tweakstore.nl/shop/start.php?config=config.inc.php

wel grapig voor de mensen met linker handen :P

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 15:27:
de green devil staat te koop voor 1700euri

http://tweakstore.nl/shop/start.php?config=config.inc.php

wel grapig voor de mensen met linker handen :P
Ik zou hem wel willen kopen, zit er over na te denken, ik bedoel hij is helemaal klaar enzo, alleen wie wil er nou een 9700 Pro :'(

Nouja, iemand nog opmerkingen of nadelen van The Green Devil?

BTW: De eigenaar zou hem toch zelf gebruiken? Waarom verkopen ze hem nu? :?

Verwijderd

Hij is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vet geworden

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Robbertz schreef op 05 maart 2004 @ 15:57:
[...]

Ik zou hem wel willen kopen, zit er over na te denken, ik bedoel hij is helemaal klaar enzo, alleen wie wil er nou een 9700 Pro :'(

Nouja, iemand nog opmerkingen of nadelen van The Green Devil?

BTW: De eigenaar zou hem toch zelf gebruiken? Waarom verkopen ze hem nu? :?
wat is er mis met een radeon 9700pro? is tog een prima kaartje :|

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:02

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ach er zijn mensen die nooit tevreden zijn :P maar ja

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 19:23
wat is er mis met een radeon 9700pro? is tog een prima kaartje
Ik denk dat ze er, eventueel tegen een kleine meerprijs, wel een ander kaartje voor je inzetten hoor.

@ts'n een geweldige mod! Verschijnt er nog meer info op het display of altijd alleen de gegevens die je ook op de foto ziet?

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
djluc schreef op 05 maart 2004 @ 18:58:
[...]
Ik denk dat ze er, eventueel tegen een kleine meerprijs, wel een ander kaartje voor je inzetten hoor.

@ts'n een geweldige mod! Verschijnt er nog meer info op het display of altijd alleen de gegevens die je ook op de foto ziet?
kan je via een programmatje (smartie van bassiep bv) alle informatie opzetten wat je zelf wilt ;)

• aramdin
Hoeveel kost dat hele pakket? Dus scherm + software? Is wel kewl om te hebben :)

Instagram / YouTube

Verwijderd

`zeeeeer mooie casemod!!!!! :) dit zou wel goed staan in me kamer :p mag ik hem hebben :*)

Verwijderd

Sooooooooooooooooooooooow he! Had je geld over ofzo? Zwaar gelikte mod trouwes

• bassie666

bassie666

www.wrsmarine.com

Scherm blijft van info wisselen, maar dat kan je natuurlijk altijd zelf instellen. En ja die 9700pro is wat ouder, en een 9800xt zou mooier staan,maar daar betaal je dan ook voor. De verkoop prijs is echt gewoon de kostprijs, en die 2 weken die wij erin hebben gestoken tellen niet mee |:(

Of het systeem wordt geleverd met windhoos erop, dat zouden jullie ff aan b.s.o.d.moeten vragen, jullie weten hem vast wel te vinden. :)

HTPC user

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 15:24

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Nette mod, alleen vind ik die sticker bovenop wel jammer, verder netjes gedaan. Groen/zilver is een mooie combi :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1 2 Laatste