Nice ik was vandaag ffs bij Netgamez duzz wij natuurlijk ff naar Me^Lady en wat zie ik daar the green devil
nice ziet er in het echt nog beter uit!!
Verwijderd
hehe Epsilon was idd mijn "redende engel" van dat moment ja. En 't meest rare is , rest van de LAN geen last meer van gehad, erg vreemd...
En idd rottig van je IDE controller, super balen want 't was echt nie eens laat op de avond dat 't gebeurde ...
zeg krimp waarom was jij d'r nie ? Alleen barry & robin waren er nu maar man
viel me wel weer tegen van je hoor 
wat zal ik vanavond btw lekker in me BED slapen ipv op de GROND
En idd rottig van je IDE controller, super balen want 't was echt nie eens laat op de avond dat 't gebeurde ...
zeg krimp waarom was jij d'r nie ? Alleen barry & robin waren er nu maar man
Verwijderd
Ik ben zaterdag ff wezen kijken met onze motormuis, bassie666. Het kassie stond er echt netjes bij, lekker duidelijk zo ook vonden de overburen dat die 2 rijen verder last hadden van de leds waardoor de kast dus een stukje verschoven moest worden, waardoor de naar de klote gegaane gamers er wakker van werden. Dus om het zo kort mogelijk te houden, was een goed weekend voor de intro van "The Green Devil"
a) ik wist er niet eens van en had al andere plannen van het weekendVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 21:52:zeg krimp waarom was jij d'r nie ? Alleen barry & robin waren er nu maar manviel me wel weer tegen van je hoor
b) ik ben nu ff gestopt met cs'en
c) koop een aerobed, das DE uitkomst op lans, ask robin
Nopearamdin schreef op 01 februari 2004 @ 20:48:
offtopic:
@Epsilon
Heb je robin nog gesproken? en eb je nog meegedaan aan compo's?
Ik heb in het begin een beetje rondgelopen enz
Compo's zaten er helaas niet in voor mij
Maar opzich hebben we het nog neit eens slecht gedaan. 3 man van het warteam waren er (madzilla + voltje + picard). Daarnaast speelde impact (oud-warteam) en Togooz of Chosen van xP mee. Deze waren toch al door naar de play-offs.
We zijn door de poules heen gekomen en hebben maar werden de eerste ronde in naar de loserbracket verwezen door pixelized (match op cbbl). Daarna 1 match gewonnen in de loserbracket.
We zijn dus bij de laatste 16 geëindigd. Not bad
Maar wel is die verrekte shuttle kapoet.
Hij was alleen kleiner dan het lijkt op de pics......!!
Dont work hard, just party!
offtopic:
Lol, heb zelf nog een Asus Terminator staan hiero....die zijn zo cases zijn zo lief
Lol, heb zelf nog een Asus Terminator staan hiero....die zijn zo cases zijn zo lief
Dont work hard, just party!
heb je nou geen slnagklemmen op de slangen zitten? niet bang dat ze gaan lekken?
slang klemmen zijn met tygon niet echt nodig,iig niet als je de 10mm versie over 10mm aansluitingen gaat schuiven, dan heb je echt pijn in je handen als je ze erop heb zitten, en om ze los te halen moet je ze gewoon los snijden. Dus die gaan echt niet lekken.
HTPC user
Ik heb me tygon 13 mm wel vastzitten met slangklemmen. Als ik die slangen er af wil halen dan trek ik ze er zo af.
De kast is trouwens wel vet, foto's zijn gemaakt door een maat van me die daar ook was op NetGameZ. Ze zijn alleen een beetje aan de grote kant ^_^
De kast is trouwens wel vet, foto's zijn gemaakt door een maat van me die daar ook was op NetGameZ. Ze zijn alleen een beetje aan de grote kant ^_^
Lekken deed ie wel_ferry_ schreef op 02 februari 2004 @ 10:28:
heb je nou geen slnagklemmen op de slangen zitten? niet bang dat ze gaan lekken?
Denk dat t best blijft zitten als je de slangen er maar helemaal op schuift. zoveel druk kan een pompje nou ook weer niet opbouwen.
Was dat lekkende res nou nog gemaakt ?? heb t topic ff niet gevolgd dus als ik t al voor de 30e x vraag sorry
[ Voor 15% gewijzigd door Tjaps op 02-02-2004 22:57 ]
Als je slangen van 13mm gebruikt dan glijden ze er makkelijk op, maar geloof mij nou als je de 10mm had genomen dan had jijook geen slangklemmen nodig gehad.
Oh ja en dat lek komt door het reservoir, die zijn namelijk allemaal nogal crappy in elkaar gezet. Dit was de derde die we in handen hebben gehad,en deze was ondanks het lek nog in de beste staat (hebben hier en daar toch nog een randje lijm moeten aanbrengen).
Oh ja en dat lek komt door het reservoir, die zijn namelijk allemaal nogal crappy in elkaar gezet. Dit was de derde die we in handen hebben gehad,en deze was ondanks het lek nog in de beste staat (hebben hier en daar toch nog een randje lijm moeten aanbrengen).
HTPC user
Ik heb deze UV reservoirs binnen gekregen en een paar dagen daarna een bericht dat er een aantal lek konden zijn.... daarom staan ze ook niet op de site.....bassie666 schreef op 03 februari 2004 @ 00:36:
Als je slangen van 13mm gebruikt dan glijden ze er makkelijk op, maar geloof mij nou als je de 10mm had genomen dan had jijook geen slangklemmen nodig gehad.
maar wij moesten en zouden toch die uv groene gebruiken....
Verwijderd
de green devil staat te koop voor 1700euri
http://tweakstore.nl/shop/start.php?config=config.inc.php
wel grapig voor de mensen met linker handen
Ik zou hem wel willen kopen, zit er over na te denken, ik bedoel hij is helemaal klaar enzo, alleen wie wil er nou een 9700 ProVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 15:27:
de green devil staat te koop voor 1700euri
Nouja, iemand nog opmerkingen of nadelen van The Green Devil?
BTW: De eigenaar zou hem toch zelf gebruiken? Waarom verkopen ze hem nu?
wat is er mis met een radeon 9700pro? is tog een prima kaartjeRobbertz schreef op 05 maart 2004 @ 15:57:
[...]
Ik zou hem wel willen kopen, zit er over na te denken, ik bedoel hij is helemaal klaar enzo, alleen wie wil er nou een 9700 Pro![]()
Nouja, iemand nog opmerkingen of nadelen van The Green Devil?
BTW: De eigenaar zou hem toch zelf gebruiken? Waarom verkopen ze hem nu?
ach er zijn mensen die nooit tevreden zijn
maar ja
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ik denk dat ze er, eventueel tegen een kleine meerprijs, wel een ander kaartje voor je inzetten hoor.wat is er mis met een radeon 9700pro? is tog een prima kaartje
@ts'n een geweldige mod! Verschijnt er nog meer info op het display of altijd alleen de gegevens die je ook op de foto ziet?
kan je via een programmatje (smartie van bassiep bv) alle informatie opzetten wat je zelf wiltdjluc schreef op 05 maart 2004 @ 18:58:
[...]
Ik denk dat ze er, eventueel tegen een kleine meerprijs, wel een ander kaartje voor je inzetten hoor.
@ts'n een geweldige mod! Verschijnt er nog meer info op het display of altijd alleen de gegevens die je ook op de foto ziet?
Scherm blijft van info wisselen, maar dat kan je natuurlijk altijd zelf instellen. En ja die 9700pro is wat ouder, en een 9800xt zou mooier staan,maar daar betaal je dan ook voor. De verkoop prijs is echt gewoon de kostprijs, en die 2 weken die wij erin hebben gestoken tellen niet mee
Of het systeem wordt geleverd met windhoos erop, dat zouden jullie ff aan b.s.o.d.moeten vragen, jullie weten hem vast wel te vinden.
Of het systeem wordt geleverd met windhoos erop, dat zouden jullie ff aan b.s.o.d.moeten vragen, jullie weten hem vast wel te vinden.
HTPC user
Nette mod, alleen vind ik die sticker bovenop wel jammer, verder netjes gedaan. Groen/zilver is een mooie combi
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/