Ik heb het volgende probleem:
Bij het spelen van verschillende spellen (unreal tournament 99 en Battlefield 1942) krijg ik voornamelijk als ik ga inzoomen horizontale doorlooplijntjes...... idd het klinkt een beetje raar ik zal het proberen nog wat verder uit te leggen:
Kleur:---------------------------Zwart:
***********************+++++++++++++++
*******************************++++++++
(ik moest het zo doen want op het moment dat ik een print screen maak verdwijnen de lijntjes)
Het gebeurt meestal als ik ergens op inzoom.... als ik dan een zwart (of donker) vlak rechts of links in mijn beeld heb verschijnen daar hele kleine dunne lijntjes (horizontaal) in de kleur van het naastliggende vlak of balk.
Ik heb natuurlijk het een en ander gesearched dit zijn de dingen die ik geprobeerd heb:
1) Resolutie veranderd...(speel op 1600x1200 a 32 op 85 hz)
2) Vsync Aan/uit
3) Nieuwste drivers videokaart
4) Nieuwste drivers moederbord
5) Nieuwste DirectX
6) Voeding veranderd
7) Getest met Nokia monitor test, geen problemen.
8)Ut in OpenGl geprobeerd
Verder heb ik nog een bericht gevonden die er enigszins op leek IIyama blooming dit is echter bij vertikale lijntjes ik heb horizontale en bovendien blijft de kleur van het naaste vlak gehandhaafd.
Gegevens Uit AIDA 32:
Sensors:
CPU 1.49, cpu aux 1.5.., 3,3@3,28, 5@5.03, 12@11.92
GPU:
GPU Kloksnelheid: 277, Geheugenbus snelheid 270(DDR)
Iemand Enig Idee ?????
Bij het spelen van verschillende spellen (unreal tournament 99 en Battlefield 1942) krijg ik voornamelijk als ik ga inzoomen horizontale doorlooplijntjes...... idd het klinkt een beetje raar ik zal het proberen nog wat verder uit te leggen:
Kleur:---------------------------Zwart:
*******************************++++++++
(ik moest het zo doen want op het moment dat ik een print screen maak verdwijnen de lijntjes)
Het gebeurt meestal als ik ergens op inzoom.... als ik dan een zwart (of donker) vlak rechts of links in mijn beeld heb verschijnen daar hele kleine dunne lijntjes (horizontaal) in de kleur van het naastliggende vlak of balk.
Ik heb natuurlijk het een en ander gesearched dit zijn de dingen die ik geprobeerd heb:
1) Resolutie veranderd...(speel op 1600x1200 a 32 op 85 hz)
2) Vsync Aan/uit
3) Nieuwste drivers videokaart
4) Nieuwste drivers moederbord
5) Nieuwste DirectX
6) Voeding veranderd
7) Getest met Nokia monitor test, geen problemen.
8)Ut in OpenGl geprobeerd
Verder heb ik nog een bericht gevonden die er enigszins op leek IIyama blooming dit is echter bij vertikale lijntjes ik heb horizontale en bovendien blijft de kleur van het naaste vlak gehandhaafd.
Gegevens Uit AIDA 32:
Sensors:
CPU 1.49, cpu aux 1.5.., 3,3@3,28, 5@5.03, 12@11.92
GPU:
GPU Kloksnelheid: 277, Geheugenbus snelheid 270(DDR)
Iemand Enig Idee ?????