[ZON-Adsl] internet veel time-outs sinds vanochtend

Pagina: 1
Acties:

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Ik heb sinds vannochtend heel veel time outs bij het surfen .. echt heel erg vervelend ik dacht eerst dat het aan me modem lag .. modem paar keer gereboot helpt geen flikker ik moet soms wel 4 5 6 keer klikken voordat ik eindelijk me pagina krijg .. als ik m krijg laad ie ook in een fractie van een seconden .. me modem geeft geen errors aan dus aan de verbinding zelf kan het niet liggen. ik heb ff met adaware gescand voor spyware .. niets gevonden .. verder ff norton geinstalled geupdate en gescand .. niets gevonden .. alle pc's in het huis hebben het ... goed ik net black ice geinstalled wordt ik dood gegooid met tcp port probes ... :(:( hopende dat ik dit gepost krijg vraag ik me af wat ik kan doen ?? ik hou geen verbinding meer over .. het is niet 1 persoon het zijn meerdere verschillende ik denk zo'n 50 probes per min echt ziek veel
ik heb het met alle browsers en zelfs me linux bak is fking traag HELLUP !!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 14:27

cky

welk abbo?
lite basic plus?
ik heb plus ( versatel en nergens last van)

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-05 10:46
Kheb ADSL Lite van zonnet.. en nergens last van... :)

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:11
hmm ik heb een zelfde probleem.... alleen krijg ik timeouts bij het inloggen op webmail sites...

zie ook mijn andere topic [rml][ netwerk] switch icm hub aantal website niet bereikbaar[/rml]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
via welke provider?
versatel zeker?? kpn basis geen probleem

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
ik heb vannacht de modem maar uit gegooid .. in de hoop dat ze me met rust oid zouden laten mocht het aan die tcp port probes liggen .. pc net aan gezet modem aangezet ... is al beter dan gisteravond .. toen kon ik op het laatst helemaal niets meer openen alleeeeeen maaaaar time-outs .. ps ik heb adsl lite van kpn ... heb nog nooit zo iets gehad alleen met wanadoo maar toen had ik een smurf attack waardoor langzaam me verbinding dicht slibte

ik heb nog steeds de port probes .. heel veel eindigen met dip.t-dailin.net en het ip adres 217.73.129.129 kan er ook wel wat van ... heb al met tracert wat geprobeert maar dan kan ik nog niet veel zien ...

Als ik bij black ice vraag om advies zie ik in de link de e-mule poort staan ... ik neem dus aan dat er op mijn e-mule poorten gescand wordt ?? ik heb gisteravond alle poort mappings dicht geflikkerd en ook de e-mule poorten maar hielp toen geen flikker ... ze zitten nog steeds dicht .. maar wil wel weer me high ID .. enne emule staat uit ( DUH !! )

[ Voor 46% gewijzigd door Maku op 26-01-2004 21:27 . Reden: poort gevonden ]

Verwijderd

|:(

[ Voor 188% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 20:29 ]

Pagina: 1