Toon posts:

Url forwarding+cookies?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb onlangs een nieuwe domeinnaam geregistreerd voor mijn webshop, en die laten forwarden naar mijn oude domeinnaam die tevens door mijn huidige host is geregistreerd. Nu is het probleem dat de cookies het niet doen wanneer je de webshop wilt bereiken met de nieuwe url. Wanneer je de oude url intikt doe nde cookies het wel...
Webshop = PHP+SQL based.
Kan iemand mij vertellen waarom de cookies het niet doen bij de nieuwe url?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
een cookie heeft een adres waarop ie geldig is; sjaak.com kan niet de koekjes van pieter.nl uitlezen om veiligheidsredenen. Maak de cookie-aanmaak flexibel aan de hand van je aanvraag-URL.

Overigens welkom op GoT :) Dit is een vrij basic vraag, als je wat meer over cookies op php.net had gelezen had je het zelf al kunnen bedenken denk ik ;)

[ Voor 30% gewijzigd door HunterPro op 25-01-2004 20:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry :+
Hoe maak ik dat flexibel? _/-\o_ hunterpro

[ Voor 152% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 20:21 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 20:19:
Ja sorry :+
Hoe maak ik dat flexibel? _/-\o_ hunterpro
met variabelen, een keyboard en gezond verstand. Happy hunting.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je niet iets van een voorbeeld voor me ofzo? :P8)7

Verwijderd

Topicstarter
Snap er niets van :P

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Hoi dr.Proscar, en welkom op GoT :)

Dit topic is geen schoolvoorbeeld van hoe zaken op GoT (horen te) lopen. Lees ff http://gathering.tweakers.net/forum/faq mee:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt.
Ik mis in jouw topic iedere vorm van eigen vooronderzoek, en vervolgens als je de oplossing op een presenteerblaadje krijgt wil je zo ongeveer ook nog dat we de code voor je schrijven. Dat is dus niet de bedoeling van Programming & Webscripting, oftewel dicht.

Ander nuttig leesvoer:
P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.